Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er førdtegangsgravid og engstelig for alt mulig. 

I går var jeg (selvfølgelig) uheldig og skøed på glatta. Falt ikke, men fikk en utrolig smertefull strekk som føles som den går fra hofte til hofte på fremsiden, rett over symfysen. 

De akutte smertene gav seg på ett minutt, men merker at det stikker til av og til enda og det er ømt å røre seg i enkelte stillinger/vinkler.

Er det noen som har opplevd lignende? Føler meg som litt hysterisk gravid om jeg ringer jordmor😅

Ingen kramper eller blødning og kjenner bevegelse fra baby. Er 22 uker på vei. 

Anonymkode: c019b...a5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hei,

jeg er førdtegangsgravid og engstelig for alt mulig. 

I går var jeg (selvfølgelig) uheldig og skøed på glatta. Falt ikke, men fikk en utrolig smertefull strekk som føles som den går fra hofte til hofte på fremsiden, rett over symfysen. 

De akutte smertene gav seg på ett minutt, men merker at det stikker til av og til enda og det er ømt å røre seg i enkelte stillinger/vinkler.

Er det noen som har opplevd lignende? Føler meg som litt hysterisk gravid om jeg ringer jordmor😅

Ingen kramper eller blødning og kjenner bevegelse fra baby. Er 22 uker på vei. 

Anonymkode: c019b...a5f

Høres ut som bekkenet har fått kjørt seg. Hadde ikke bekymret meg siden du merker bevegelser. Men du kan jo ringe jordmor bare for å høre! Det er bedre å ringe en gang for mye enn for lite :) 

Anonymkode: 6ebe8...2a9

Skrevet

Jeg hadde kontaktet en fysioterapeut. Jeg falt i uke 32, boms rett frem på knærne og videre ned på magen (tok meg heldigvis for). Babyen gikk det helt bra med, men jeg hadde så vondt i bekken og halebein i en uke at jeg nesten ikke kunne gå. Etter at jeg begynte å jobbe igjen, merker jeg at jeg sliter med å sitte på kontorstol. Hadde jeg gått til fysio eller kiropraktor med en gang, så kunne jeg kanskje sluppet at det "satte seg" og jeg fikk låsninger og det hele. 

Anonymkode: 91ea7...67c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...