Bruv Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Var nyskjerrig på om noen her har tjent inn litt penger på å selge eksamenssvar og notater på nettsider som filefora ol.? Skjønner at en sikkert ikke tjener mye på det, men lurer på om det er litt penger å dra inn? (Snakker forresten om eksamener og notater fra universitet)
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Jeg tjente litt penger på min gamle eksamensbesvarelse de to første årene etter jeg hadde lastet den opp. Deretter var det ingen som kjøpte den mer. Vet ikke hvorfor, har ikke logget meg inn på min bruker på lenge 🤭 Vær obs på at Filefora tar en del av ditt salgsinntekt! Anonymkode: b67d1...f87 1
Bruv Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tjente litt penger på min gamle eksamensbesvarelse de to første årene etter jeg hadde lastet den opp. Deretter var det ingen som kjøpte den mer. Vet ikke hvorfor, har ikke logget meg inn på min bruker på lenge 🤭 Vær obs på at Filefora tar en del av ditt salgsinntekt! Anonymkode: b67d1...f87 Hvor mye solgte du den for?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Bruv skrev (5 timer siden): Hvor mye solgte du den for? Jeg solgte den for 50 kr. Filefora tok 35% av salgsinntekten min. Anonymkode: b67d1...f87 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #5 Skrevet 3. desember 2021 Jeg har kjøpt et par ting derfra. De har lagt på mellom 100-200kr. Særlig bra om det er større prosjektoppgaver og der det er verifisert god karakter. Bruker ellers studentdoc som er nesten gratis. Anonymkode: 0f3c6...137
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå