AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Liker dere denne stilen på gutter? Hva kalles denne klesstilen egentlig? Urban clothes gir lite treff men ønsker litt insp Anonymkode: 1fec2...dd0
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Er det egentlig en stil? Ser bare ut som han har slengt på seg det første han så som lå på gulvet. Det er vel muligens streetwear som er søkeordet du leter etter. Anonymkode: cbb61...d9e 18
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Hvor fant du dette bilde? Er det av deg eller prøver du å henge ut noen? Skal du ha stiltips, legg ut offentlige bilder med kildeopphav, som eksempel. Anonymkode: d31ff...4f6 8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Og hva har egentlig denne tråden med singelliv og dating å gjøre?! Anonymkode: d31ff...4f6 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor fant du dette bilde? Er det av deg eller prøver du å henge ut noen? Skal du ha stiltips, legg ut offentlige bilder med kildeopphav, som eksempel. Anonymkode: d31ff...4f6 Fant det på nettsiden til NRK og jeg liker sånne klær og ville høre om jenter likte det prøver ikke å henge ut noen Anonymkode: 1fec2...dd0
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det egentlig en stil? Ser bare ut som han har slengt på seg det første han så som lå på gulvet. Det er vel muligens streetwear som er søkeordet du leter etter. Anonymkode: cbb61...d9e Haha så forskjellig smak kan man ha.... Så dere syns det er uattraktivt? Streetwear er nok riktig ord kanskje ja takk! Hvilke stiler liker dere best da? Anonymkode: 1fec2...dd0
Entern Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 Ser ut som helt standard tenåringsgutts dagligklær? Hadde buksene vært litt videre kunne det vært fra min ungdomstid for 25 år siden 🤭 5
17.11 Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 Ser ut som klær man får kjøpt overalt. Prøv Junkyard eller Urban.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #9 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Haha så forskjellig smak kan man ha.... Så dere syns det er uattraktivt? Streetwear er nok riktig ord kanskje ja takk! Hvilke stiler liker dere best da? Anonymkode: 1fec2...dd0 Man skal gå i det man føler seg vel, du skal ikke kle deg etter hva du tror damer liker. Anonymkode: a7389...1b3 2
Entern Skrevet 1. desember 2021 #10 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man skal gå i det man føler seg vel, du skal ikke kle deg etter hva du tror damer liker. Anonymkode: a7389...1b3 Enig! Liker den stilen der jeg, sleng på ei olajakke så har du meg og kompisene mine på vgs
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #11 Skrevet 1. desember 2021 Entern skrev (Akkurat nå): Enig! Liker den stilen der jeg, sleng på ei olajakke så har du meg og kompisene mine på vgs Olajakke 😂😂 takk for tips men det står jeg over. Du må være gammel ja 😛 Anonymkode: 1fec2...dd0
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #12 Skrevet 1. desember 2021 Mine gutter, som nå er tenåringer, har kledd seg slik siden de ble store nok til å si fra hva de ville ha på. Er vel den mest vanlige stilen blandt tenåringsgutter i Norge? Stikk en tur innom nærmeste ungdomsskole. Comfy da. Nå er de ute etter litt spesielle merker på genserene etter hvert, men ellers er det akkurat det samme som når de var 8 år liksom. Jeg tenker at når man passerer 20 og etter hvert skal begynne å jobbe så bør man få på seg noe annet. Men på fritiden er det vel helt ok. Men jeg er jo gammel da...😂 Anonymkode: a3405...c2d 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #13 Skrevet 1. desember 2021 Så voksen mann med denne stilen er uattraktivt? Anonymkode: 1fec2...dd0
Supertramp89 Skrevet 1. desember 2021 #14 Skrevet 1. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så voksen mann med denne stilen er uattraktivt? Anonymkode: 1fec2...dd0 Bytt ut hettegensern med en T-skjorte med en overshirt over, sleng på en fin frakk. Bytt lyse jeans med mørke, eller med chinos, og noen hvite sneakers.
Entern Skrevet 1. desember 2021 #15 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Olajakke 😂😂 takk for tips men det står jeg over. Du må være gammel ja 😛 Anonymkode: 1fec2...dd0 Ja det er jeg, eller rettere sagt halvgammel 🧓🏻😆 Men dongerijakke går vel folk med fortsatt? 🤔🤭
Entern Skrevet 1. desember 2021 #16 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så voksen mann med denne stilen er uattraktivt? Anonymkode: 1fec2...dd0 Kjenner mange menn på min alder (40-åra) som holder på den jeg, inkludert kule og rocka personer med draget på damer. Men du må på en måte eie den og være en laidback og morsom fyr da.
Entern Skrevet 1. desember 2021 #17 Skrevet 1. desember 2021 Supertramp89 skrev (2 minutter siden): Bytt ut hettegensern med en T-skjorte med en overshirt over, sleng på en fin frakk. Bytt lyse jeans med mørke, eller med chinos, og noen hvite sneakers. Det høres mer tidlig 20-åra ut enn voksent egentlig...bare min mening 🤷🏻♂️ Særlig hvite sneakers er det da bare unge som går med? 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #18 Skrevet 1. desember 2021 Entern skrev (3 minutter siden): Ja det er jeg, eller rettere sagt halvgammel 🧓🏻😆 Men dongerijakke går vel folk med fortsatt? 🤔🤭 Ikke gutter og menn hvertfall 😂 men damer så Eller noen punkere men det er ikke fett Anonymkode: 1fec2...dd0
Supertramp89 Skrevet 1. desember 2021 #19 Skrevet 1. desember 2021 2 minutter siden, Entern said: Det høres mer tidlig 20-åra ut enn voksent egentlig...bare min mening 🤷🏻♂️ Særlig hvite sneakers er det da bare unge som går med? Nja, er 32 og kjører egentlig mest type "Volt" stil. Kommer jo veldig ann på hvor man bor, og ofte hva man jobber med. Nå på vintern er det uansett vintersko 😄 1
Entern Skrevet 1. desember 2021 #20 Skrevet 1. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke gutter og menn hvertfall 😂 men damer så Eller noen punkere men det er ikke fett Anonymkode: 1fec2...dd0 Er usikker på om jeg kan være enig i den altså. Rocka typer går ofte med olajakke. Jeg holder fast på min i alle fall 🤠 (Men ikke når det er kaldt for man har da skinnjakke 🤠 Og ikke når det er varmt for man har da Hawaiiskjorte 🌴) Prøver ikke å fremstå spesielt stilig heller da. Viktigere å føle meg comfy igrunn Er det nødvendig så blir det selvfølgelig penere tøy. Men liker å være halvveis kvasiretro rocka. 😄 Endret 1. desember 2021 av Entern Hyggelig tråd, ville ikke virke for bastant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå