Gå til innhold

Jeg jobber på intensivavdeling, men er langtidssykemeldt. Møter reaksjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møter reaksjoner fra folk som ikke jobber I helsevesenet og noen av de er permitterte. Jeg spurte hvorfor ikke de som har sluppet å jobbe under pandemien ikke har brukt tiden sin til omskolering som pleieassistenter om det er moralsk forkastelig at jeg sykemelder meg mens sykehusene står i knestående. Da ble de bare enda surere 

Anonymkode: 6a10e...3e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er man syk så er man syk. Du er jo ikke sykmeldt fordi du foretrekker å sitte hjemme og strikke. Det er som regel en god grunn til at man blir langtidssykmeldt. 

Anonymkode: ce057...91b

• Liker 5
Skrevet

I løpet av pandemien har dessverre privat helseinformasjon blitt allemannseie. Folk er blitt helt grenseløse og ser ut til å synes at de har rett til å mene, si og blande seg inn i andres anliggende. Morsomt at du svarer med samme mynt!

Anonymkode: 30bc9...fe8

• Liker 3
Skrevet

Når folk kommer med så frekke spørsmål synes jeg det er helt greit at du svarer med samme mynt, det fortjener de!

Anonymkode: da802...d36

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg møter reaksjoner fra folk som ikke jobber I helsevesenet og noen av de er permitterte. Jeg spurte hvorfor ikke de som har sluppet å jobbe under pandemien ikke har brukt tiden sin til omskolering som pleieassistenter om det er moralsk forkastelig at jeg sykemelder meg mens sykehusene står i knestående. Da ble de bare enda surere 

Anonymkode: 6a10e...3e6

Hvordan sure da? Skriker mot deg? 🙈

Anonymkode: b9546...245

• Liker 1
Skrevet

1) Ingen har noe med om du er sykmeldt

Anonymkode: c025f...a3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...