AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 K25 sammen med M28. Sammen i et år. Han har aldri slikket meg… har sagt før at jeg liker dette, og vi snakker åpent om alt og jeg har aldri hatt historie med å bli sjalu, men når jeg spurte litt og vi prata litt og jeg fant ut at han har slikket alle 7 før meg, så kjente jeg meg egentlig veldig uønsket og uelsket. Vil ikke si «slikk meg» eller sette meg på ansiktet hans heller. Spurte vagt «var det på deres initiativ eller ditt da?» og da svarte han at det var på hans. Kjente det faktisk såret meg. Det morsomme er jo at jeg egentlig ikke hadde krevd mer enn slikking 1-2 ganger i året.. eksen og jeg var sammen i 4 år og han slikket meg kanskje bare et par ganger i året, men det var himmelsk og jeg trengte ikke mer enn det egentlig. Er bare såret nå fordi denne «nye» kjæresten (og nå samboer) ikke engang har prøvd eller har foreslått det. Jeg har flere ganger før jeg visste at vi kom til å ha sex barbert og eller vokset meg helt nedentil og skifter så klart truser hver dag og har bra hygiene. Har ved mensen hatt det litt illeluktende der nede, men pga prevansjonen jeg går på har jeg kun hatt mens/blødning 2 ganger på ett år.. hva kan jeg gjøre herfra da? Sa til han i kveld at «jeg vil ikke si hva det er, men du har tatt fra meg et valg. Det er noe jeg har gitt deg masse av som du aldri engang har vurdert å gi meg, men til alle andre du har vært med, og det sårer meg for det får meg til å ikke føle meg bra nok for deg, eller verdig nok for deg». Spesielt når han sa at han likte å gjøre det fordi jentene likte det. Jeg har fortalt han at jeg liker det, i tillegg er jeg bifil og har vært med andre kvinner og da er det nesten selvsagt slikking involvert. Og når han har slikket 7 jenter før meg, selv fuckings one night stands (ikke at han er den typen for han har liksom hatt litt følelser for eller kjent alle han har hatt sex med) er han vel ikke akkurat usikker heller… hjelp? Anonymkode: 4d990...4b0
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Det er fullstendig ugreit å presse noen til å gjøre seksuelle handlinger de ikke har lyst til, selv om de har gjort det før. Så hvis du ikke tolererer det må du vel gå fra han da. Anonymkode: 7325b...ff2 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Men hvorfor sier du det ikke til han? Isteden for å si "jeg vil ikke si hva det er, blabla bla, men jeg er såret" Anonymkode: d089c...754 10
Jentadi Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Si rett ut hva du føler. Han kan ikke gjette seg fram til hva du tenker. Da kan han heller ikke vurdere hva han vil gjøre med det. 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 Jeg hadde dumpet han. Han bryr seg ikke om din nytelse Anonymkode: 8a5f2...f72 7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 Kanskje du kan spørre han når dere har forspill. Sier han blankt nei, kan du bare vise han at du ble skuffet. Kvelden blir jo ødelagt, men da har du iaf gjort det du kunne... Anonymkode: 2b163...6f1 2
Støvkost Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 1. «Kan du slikke meg?» 2. «Hvorfor vil du ikke slikke meg?» Sånn, det fungerer nok bedre enn gåter. Misforstå meg rett, han har helt sikkert skjønt hva det dreier seg om og burde sagt noe, men her må det konfrontasjon til. 15
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 Spør: er du ikke noe glad i å slikke? Også følger du opp med spørsmål videre når han svarer. Eller er det bare meg du ikke vil gjøre det på? Men ikke spør mens dere har sex. Spør når dere er avslappet. Jeg synes det høres litt rart ut for å være ærlig.. Typen slikket meg så og si aldri de første ukene. Også ble det mer og mer etterhvert og nå gjør han det hver gang. Og han liker det ikke såå godt liksom, men han liker at jeg nyter. Anonymkode: 1c20a...dff 1
Geojak Skrevet 1. desember 2021 #9 Skrevet 1. desember 2021 Kommunikasjon er viktig, og helt nødvendig. Ta en prat før uten at dere har sex. Si "vet du hva? jeg nyter vedlig å bli slikket., du har jo gjort det før, men er det noe du ikke ønsker å gjøre lenger?" Få i gang en dialog, hvor han kan forklare hvorfor han evt. ikke ønsker det. Som noen over her sier tvang skal ikke forekomme, men en god dialog på hva du liker, hva han liker, og hvorfor han evt. ikke liker å slikke. 2
BeLeven Skrevet 1. desember 2021 #10 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vil ikke si «slikk meg» eller sette meg på ansiktet hans heller. Hvorfor ikke? Det ville jeg satt pris på hvis jeg var ham. Og du får i hvert fall svar på det du lurer på. Gåter er som noen nevner her, ikke noen god løsning. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #11 Skrevet 1. desember 2021 Jeg forstår ikke logikken i et du føler deg uelsket og uønsket når han ER SAMMEN MED DEG. Her er det nok en del kvinnetenking og tankemaskinen går på høygir med analyser og modeller. Jeg vet av massevis av menn som er sammen med damer som ikke suger. Enten fordi de er pripne, ikke gidder eller fordi de bruker det som hersketeknikk. Men ingen av de mennene går rundt og føler seg uelsket av den grunn. Og ikke dumper de dama heller som noen her foreslår at du bør. 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde dumpet han. Han bryr seg ikke om din nytelse Anonymkode: 8a5f2...f72 kan du tenke deg om dette var en mann som postet om at dama hans ikke sugde han men sugde alle andre? Han hadde fått passet påskrevet selv. Og han ville aldri i verden blitt rådet til p dumpe henne for at hun ikke brydde seg om hans nytelse. Anonymkode: 89fd0...a45 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #12 Skrevet 1. desember 2021 Kom å sitt på ansiktet mitt heller å ri tunga mi til du kommer, savner å slikke 😍 Forhold uten oral er døvt 😅 Anonymkode: d2745...5cb 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #13 Skrevet 1. desember 2021 Han holder tilbake for å ha makt over deg. Mest sannsynlig. Du kan ikke presse han, men du kan velge å ha selvrespekt. Menn som elsker sine kvinner gjør alt for at de skal nyte sexen. Han her bryr seg ikke nevneverdig om deg. Anonymkode: 93a94...9db 2
ArneAnd Skrevet 1. desember 2021 #14 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): K25 sammen med M28. Sammen i et år. Han har aldri slikket meg… har sagt før at jeg liker dette, og vi snakker åpent om alt og jeg har aldri hatt historie med å bli sjalu, men når jeg spurte litt og vi prata litt og jeg fant ut at han har slikket alle 7 før meg, så kjente jeg meg egentlig veldig uønsket og uelsket. Vil ikke si «slikk meg» eller sette meg på ansiktet hans heller. Spurte vagt «var det på deres initiativ eller ditt da?» og da svarte han at det var på hans. Kjente det faktisk såret meg. Det morsomme er jo at jeg egentlig ikke hadde krevd mer enn slikking 1-2 ganger i året.. eksen og jeg var sammen i 4 år og han slikket meg kanskje bare et par ganger i året, men det var himmelsk og jeg trengte ikke mer enn det egentlig. Er bare såret nå fordi denne «nye» kjæresten (og nå samboer) ikke engang har prøvd eller har foreslått det. Jeg har flere ganger før jeg visste at vi kom til å ha sex barbert og eller vokset meg helt nedentil og skifter så klart truser hver dag og har bra hygiene. Har ved mensen hatt det litt illeluktende der nede, men pga prevansjonen jeg går på har jeg kun hatt mens/blødning 2 ganger på ett år.. hva kan jeg gjøre herfra da? Sa til han i kveld at «jeg vil ikke si hva det er, men du har tatt fra meg et valg. Det er noe jeg har gitt deg masse av som du aldri engang har vurdert å gi meg, men til alle andre du har vært med, og det sårer meg for det får meg til å ikke føle meg bra nok for deg, eller verdig nok for deg». Spesielt når han sa at han likte å gjøre det fordi jentene likte det. Jeg har fortalt han at jeg liker det, i tillegg er jeg bifil og har vært med andre kvinner og da er det nesten selvsagt slikking involvert. Og når han har slikket 7 jenter før meg, selv fuckings one night stands (ikke at han er den typen for han har liksom hatt litt følelser for eller kjent alle han har hatt sex med) er han vel ikke akkurat usikker heller… hjelp? Anonymkode: 4d990...4b0 Suger du ham da? Hva med å snike deg over i en 69 og se hva som skjer? 3
Bamseklemmer Skrevet 2. desember 2021 #15 Skrevet 2. desember 2021 Jeg har 3 spørsmål før jeg gir deg tips... Føler du deg elsket? og er han en kysser? Krever han at du suger han? 1
KoopaTroopa Skrevet 2. desember 2021 #16 Skrevet 2. desember 2021 Har du ikke spurt hvorfor han ville slikke de andre, men ikke deg? Klarer ikke se for meg denne samtalen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #17 Skrevet 2. desember 2021 Legg deg naken med spredte ben når han kommer hjem, når han ser forferdet på deg så sier du "SLIKK ELLER STIKK" Anonymkode: 744a0...f01 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #18 Skrevet 2. desember 2021 Kommunikasjon! Anonymkode: f82d5...638
Miranda Bailey Skrevet 2. desember 2021 #19 Skrevet 2. desember 2021 Hvor er kommunikasjonen? Hvis du ønsker å bli slikket, hvorfor spør du ikke om det? Om du lurer på hvorfor han ikke har slikket deg på eget initiativ, hvorfor tar du det ikke opp med han? Det kan hende han har en god grunn, eller kanskje han bare vil være en drittsekk mot deg - eneste måten du kan finne ut av dette på er å snakke med han. Husk også at det aldri er greit å presse noen til sex. Det spiller ingen rolle om han har gjort det tidligere eller om han har gjort det med andre, om han ikke ønsker så er det hans valg. Så må du bestemme om det er noe du klarer å leve med, om det viser seg å være tilfellet. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #20 Skrevet 2. desember 2021 Sannsynligvis har han bare blitt lat! Det skjer de fleste menn i forhold hvor kvinner ikke krever noe som helst. Det koster LITT mer å gjøre en innnsats for kvinnen, for eks slikke, enn å bare stikke kuken inn i et varmt hull eller ta imot suging. Så når du sier absolutt ingenting om hva du faktisk ønsker, tenker han «herreguuud, jeg er heldig med min kvinne!» og er såre fornøyd. Han vil ikke skjønne en dritt av at du sier «jeg er såret men nekter å si hvorfor». Foreslår at du lekent nekter han sex til han gjør alt mulig deilig for deg. Anonymkode: d663a...44c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå