AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Hei! Jenta mi kom til verden igår, hun legger seg til rette på venstre siden sin når hun legges. Jeg legger henne ikke slik, det ordner hun selv. Er dette ok? Jeg vet ikke hvordan jeg kan få hun til å sove på ryggen når hun legger seg på siden alene. Anonymkode: 98494...277
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Vi fikk beskjed om at det var ok så lenge det var noe hun gjorde selv, siden det å legge henne ned igjen hvert halve minutt ikke har noe godt for seg. Betingelsen var at vi støtter opp foran magen hennes med et håndkle e.l., slik at hun ikke kan rulle over på magen. Anonymkode: 31ca4...332 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Vår gjorde det også fra start og lå sånn hele veien. Fikk som hun over sier beskjed om det var OK. Men passe på å bygge opp både foran og bak så ikke rullet Anonymkode: 7cef0...038
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Samme her med begge barna. Ruller et håndkle og bygger foran magen slik at de ikke rullet til magen ☺️ Anonymkode: 18f50...153
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå