Myml1 Skrevet 1. desember 2021 #21 Skrevet 1. desember 2021 Nei, hører på podcaster i fra flere plasser i verden. Da gidder jeg ikke betale for å høre på noen norske. Synn, men det blir for mye å holde styr på med flere plasser å strømme fra. Holder meg til Google podcast appen jeg.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #22 Skrevet 1. desember 2021 Ser mange som meg ikke er villige til å bli me bak betalingsmur. Kan selskapet bak betalIngsmurenen virkelig gå i i pluss på dette uten reklame? Anonymkode: c6447...44c 1
Måneklokke Skrevet 1. desember 2021 #23 Skrevet 1. desember 2021 Betaler gladelig for PodMe, mye bra innhold der
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #24 Skrevet 1. desember 2021 Nei, hørte på Harm og Hegseth før - men synes ikke noe om at de dropper trofaste lyttere for å tjene mer penger... Anonymkode: 758b0...d64
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #25 Skrevet 1. desember 2021 Podcasten til H&H har vel alltid vært på VG (Schibstedt)..? Anonymkode: f7f21...5f3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #26 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei, holder meg kun til NRK-appen og spotify (som jeg allerede betaler for for å kunne ha musikk hjemme og i bilen). Håper de som flytter over taper penger på grådigheten sin. Anonymkode: b56c0...21a Du vet vel at NRK ikke er gratis det heller? Anonymkode: 5ff2d...b6c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #27 Skrevet 1. desember 2021 Nei, er veldig skeptisk til monopolet som PodMe/Schibsted prøver å skaffe seg på norske podcaster. Jeg vil heller betale direkte til de podcastene jeg synes fortjener det, ikke til mellommenn i store selskaper. Og synes for øvrig det er helt greit å høre på reklame i podcaster. Synes heller ikke at innholdet i noen av podcastene til PodMe er bra nok til at jeg vil betale for det. De fleste podcaster består av to personer som sitter og snakker om ting (mest seg selv). Det er faktisk ikke såå interessant at det er verdt å betale for 😂 Om alle andre enn NRK sine podcaster skulle havne på PodMe, får jeg klare meg med NRK sine - de har jeg allerede betalt for over skatteseddelen uansett. Anonymkode: 8d397...bea 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #28 Skrevet 1. desember 2021 Per i dag gjør jeg ikke det, da mine favorittpodder fortsatt er gratis og jeg ikke har lett aktivt etter noe nytt bak betalingsmur. Men det er absolutt aktuelt å betale for pod i framtida - synes det er en selvfølge at de som lager innhold skal ha betaling. Å forvente at folk skal jobbe gratis er en uting. Annonsekroner er ikke engang det det var i media. Annonsekronene fordeles på flere plattformer enn i gamledager, og mediene generelt er helt avhengig av brukerinntekter. Så hvis vi vil ha gode tilbud, så må vi også forvente å betale for dem. Anonymkode: 58f19...0f2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #29 Skrevet 1. desember 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, er veldig skeptisk til monopolet som PodMe/Schibsted prøver å skaffe seg på norske podcaster. Jeg vil heller betale direkte til de podcastene jeg synes fortjener det, ikke til mellommenn i store selskaper. Og synes for øvrig det er helt greit å høre på reklame i podcaster. Synes heller ikke at innholdet i noen av podcastene til PodMe er bra nok til at jeg vil betale for det. De fleste podcaster består av to personer som sitter og snakker om ting (mest seg selv). Det er faktisk ikke såå interessant at det er verdt å betale for 😂 Om alle andre enn NRK sine podcaster skulle havne på PodMe, får jeg klare meg med NRK sine - de har jeg allerede betalt for over skatteseddelen uansett. Anonymkode: 8d397...bea Mm enig, derfor jeg har støttet et par (amerikanske) podcaster gjennom Patreon. Da vet jeg at pengene går rett til dem Anonymkode: 786b1...205 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #30 Skrevet 1. desember 2021 Jepp, har abonnement hos Podme. Synes 79 kr i mnd er en helt grei pris for så mye (og variert) innhold, hører timesvis hver måned. Synes også det er deilig å slippe reklamemaset. Anonymkode: 2c6cf...4c5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #31 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Podcasten til H&H har vel alltid vært på VG (Schibstedt)..? Anonymkode: f7f21...5f3 Harm og Hegseth? De la seg bak betalingsmur for kort tid siden, pleide å høre på de i Podcastappen gratis Anonymkode: 758b0...d64
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #32 Skrevet 1. desember 2021 Ikke så langt. Hører i NRK-appen, Spotify og har Storytel. Hva er bra med de forskjellige? Jeg liker ikke prat om alt og ingenting, eller True Crime. Anonymkode: 8d0a2...036
Sigyn Skrevet 1. desember 2021 #33 Skrevet 1. desember 2021 Jepp, synes PodMe er verdt 69 kr mnd, absolutt. Men nå hører jeg ganske mye på podcast da.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #34 Skrevet 1. desember 2021 Håper det er like mange i virkeligheten, som det ser ut som her -som IKKE går over til betalingsappene. Jeg vil bare ikke, selv om mange av mine favoritter er over på Podme. Anonymkode: 73155...f12 1
Gjest Chiroptera. Skrevet 1. desember 2021 #35 Skrevet 1. desember 2021 Hører mest på utenlandske podcaster så at noen av de få norske jeg hører på blir nødt til å gå det går fint.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #36 Skrevet 1. desember 2021 Nei, betaler ikke for radio heller, får være grenser. Anonymkode: d2cc5...de6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #37 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ikke så langt. Hører i NRK-appen, Spotify og har Storytel. Hva er bra med de forskjellige? Jeg liker ikke prat om alt og ingenting, eller True Crime. Anonymkode: 8d0a2...036 Hvis jeg skulle abonnert på en av de så ville jeg valgt podimo, for de har lydbøker i tillegg til podcaster for 169. Det er verdt de ekstra pengene. Anonymkode: aa2b6...2eb
Påkrevd Skrevet 1. desember 2021 #38 Skrevet 1. desember 2021 Jeg hører mye podcast, men har inntrykk av at de fleste med kvalitet og substans holder seg utenfor betalingsmur, og at de jeg har hatt på abonnementslista som har gått over, stort sett er fjas og tull som jeg klarer meg greit uten. De har vært et greit tidsfordriv innimellom, men så lenge det ikke er omvendt, ser jeg ingen grunn til enda flere abonnementer og enda flere apper.
Gjest loveli Skrevet 2. desember 2021 #39 Skrevet 2. desember 2021 Jeg betaler for Spotify og har aldri skjønt hvorfor ikke podcastene som finnes også får betalt for å sende podcastene sine der? "Vi går over til podme for å få betalt, for å overleve trenger vi betalende kunder". Jeg betaler jo for mitt abonnement allerede? Jeg får likevel masse reklame, noe Spotify fjerner for sine betalende kunder i musikkdelen av sin app.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #40 Skrevet 2. desember 2021 loveli skrev (4 timer siden): Jeg betaler for Spotify og har aldri skjønt hvorfor ikke podcastene som finnes også får betalt for å sende podcastene sine der? "Vi går over til podme for å få betalt, for å overleve trenger vi betalende kunder". Jeg betaler jo for mitt abonnement allerede? Jeg får likevel masse reklame, noe Spotify fjerner for sine betalende kunder i musikkdelen av sin app. Det er et veldig godt poeng! Jeg syns absolutt at de som lager podcastene fortjener å få betalt. Også for det de lager og ikke reklamepisset. Men fram til de kommer med et konsept hvor man betaler for streaming av tv/film/serier, musikk, lydbøker og podcaster på ett eller to steder i stedet for 100 forskjellige streamingtjenester, syns jeg det blir uforsvarlig pengebruk. Slik det er nå er det helt vanvittig! Anonymkode: 7bfb5...526 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå