AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Hei, flere og flere gjemmer seg bak betalingsmur i stedet for reklame. Betale for enda et abonnement eller holde seg til nrk? Anonymkode: c6447...44c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Nope. Det blir for mange strømmetjenester hvis man skal holde seg oppdatert. Håper at folk boikotter de som flytter over slik at de må gå over til gratis igjen. Anonymkode: 7bfb5...526 19
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 Nei, har dessverre ikke råd Anonymkode: fe1d5...519 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 Nei. Klarer meg fint med reklame, har ikke råd til 100 strømmetjenester. Har Netflix og Disney+,det får holde. Kun en av podcastene jeg hører på er nå bak betalingsmur, så da har jeg bare sluttet å høre på den. Er ikke verdt det. Anonymkode: 5dc5e...89e 9
Knirke Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 Har podme. Koster 69 kr i måneden, og det er det verd.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 Nei. De havner jo på forskjellige strømmetjenester osv og jeg gidder ikke å ha 100 apper og 100 abonnement for et tidsfordriv. Jeg skal ha en app som serverer meg de nyeste episodene av det jeg liker å høre på. Hvis alt blir betaltjenester på sikt kommer jeg til å høre på musikk og radio på bussen i stedet Anonymkode: 3ccc8...07b 7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #9 Skrevet 1. desember 2021 Nei. Skal en abonnere på absolutt alt forsvinner jo hele lønnen til det. Har allerede Netflix, Discovery+ og rb, det får holde. Så måtte gi slipp på min favoritt da den forsvant til Podme 😭 Anonymkode: b6fa0...1ca 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #10 Skrevet 1. desember 2021 Ja. Jeg har abonnert på Podme helt siden True Crime-podden flyttet over dit, og føler det er det abonnementet jeg får mest igjen for pengene for. Er glad for at flere og flere flytter over dit, for liker appen mye bedre enn Spotify, som er kronglete på podcast-biten. Anonymkode: 8e0fa...ffd
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #11 Skrevet 1. desember 2021 Nei, holder meg kun til NRK-appen og spotify (som jeg allerede betaler for for å kunne ha musikk hjemme og i bilen). Håper de som flytter over taper penger på grådigheten sin. Anonymkode: b56c0...21a 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #12 Skrevet 1. desember 2021 Nei, flere jeg har hørt på har flyttet. Regner med at de taper masse lyttere. Men det er klart, de må tjene penger også. Anonymkode: 40c75...0ac 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #13 Skrevet 1. desember 2021 Nei, det er ingenting som frister på eks. PodMe. Anonymkode: f7f21...5f3 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #14 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei, flere og flere gjemmer seg bak betalingsmur i stedet for reklame. Betale for enda et abonnement eller holde seg til nrk? Anonymkode: c6447...44c Bruker Spotify, ingen andre. Anonymkode: 0b56d...ded
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #15 Skrevet 1. desember 2021 Nei. Jeg abonnerer på nok tjenester, og har ikke råd til enda en, pluss at det er nok gode gratispodder der ute... Anonymkode: f7684...7ba 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #16 Skrevet 1. desember 2021 Har PodMe og Podimo. Vurderer å avslutte Podimo, for der er det bare en podcast jeg hører på. Anonymkode: 9da2a...a8d 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #17 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, holder meg kun til NRK-appen og spotify (som jeg allerede betaler for for å kunne ha musikk hjemme og i bilen). Håper de som flytter over taper penger på grådigheten sin. Anonymkode: b56c0...21a Det er jo ikke grådighet, men det er jo klart de vil tjene mest mulig penger på jobben de gjør. Hadde jeg fått mulighet til å tjene mer penger om jeg hadde byttet arbeidsplass, hadde jeg også gjort det. Og det skulle jo bare mangle at vi betaler for tjenesten. Det er tross alt ikke snakk om så mye penger, når man tenker på alle podcastene man får tilgang på. Det er ditt valg om du vil betale for å høre podcast, men å kalle andre gjerrig fordi de velger å ha podcasten bak en betalingsmur er drøyt. Anonymkode: 9da2a...a8d
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #18 Skrevet 1. desember 2021 Nei, men jeg må ha Friminutt i livet mitt, men betale måndlig for å høre på den ene podcasten..I dunno.. Anonymkode: c357e...396
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #19 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, men jeg må ha Friminutt i livet mitt, men betale måndlig for å høre på den ene podcasten..I dunno.. Anonymkode: c357e...396 Har hørt på Friminutt siden starten, men den kommer jeg ikke til å savne. Den har tapt seg voldsomt. Er lei av skuespillene, sangene og alt det overdrevne. Savner tulletelefonen og den vanlige morsomme praten. Anonymkode: b6fa0...1ca 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #20 Skrevet 1. desember 2021 Nei, det er ikke nok podcaster jeg er interessert i på betalingsplattformene. Jeg liker også å ha alle podcastene i 1 app (bruker Podcast Addict men sikkert andre som er like bra men jeg liker den) Jeg har tidligere betalt for en amerikansk podcast eller to da, men det var gratis-podcaster der jeg betalte en periode for å få bonusepisoder og litt sånt (via Patreon). Anonymkode: 786b1...205
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå