AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Del Skrevet 1. desember 2021 Tror ikke bandet er så elendig egentlig. Men er noen brae sanger de har laget. Et bra eksempel Grunnen at (Take on me) er så dårlig. Er hvor kjedelig den høres ut. Den er ikke engang catchy, den er bare irriterendes Anonymkode: bd2fb...757 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Del Skrevet 1. desember 2021 Ok. Anonymkode: b035e...702 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Del Skrevet 1. desember 2021 Takk for en meget lite interessant tråd. Er du under 20 år eller bare veldig sur på verden? Legg deg, stå tidlig opp i morgen og gå deg en tur i skogen Anonymkode: b035e...702 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #4 Del Skrevet 1. desember 2021 Jeg er 26 år og digger sangene deres, haha. Du-du-du-duuu❤️ Anonymkode: 75da5...552 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 1. desember 2021 #5 Del Skrevet 1. desember 2021 Enig i at Take on me ikkje er deira beste song i det heile tatt, likar den heller ikkje. Anbefalar heller There's never a forever thing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2021 #6 Del Skrevet 1. desember 2021 Den banebrytende videoen til låta er veldig bra. Den er fremdeles spesiell syns jeg. Liker låta også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #7 Del Skrevet 1. desember 2021 Den beste aha-sangen synes jeg. Spesiell og fengende. Anonymkode: 28d4e...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Del Skrevet 1. desember 2021 Den brakte vel noe nytt på banen på den tiden? I tillegg var den veldig fengende for mange. "It's all about the hooks". Anonymkode: 9bea7...910 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #9 Del Skrevet 1. desember 2021 Skal se A ha i Arendal i sommer,woohooo Anonymkode: 7fe16...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #10 Del Skrevet 2. desember 2021 Jeg synes Take on me er en god poplåt. Men resten av A-ha er oppskrytt for min del, aldri skjønt hvorfor de er så populære. The living daylights er litt for masete for min smak. Anonymkode: d9cc4...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #11 Del Skrevet 2. desember 2021 Taaaa på meeeg, ta meg på! Anonymkode: 7f8a7...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #12 Del Skrevet 2. desember 2021 Noen som vet hva "take on me" egentlig betyr? Er det bare dårlig engelsk? Anonymkode: a1cf9...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #13 Del Skrevet 2. desember 2021 Just now, AnonymBruker said: Noen som vet hva "take on me" egentlig betyr? Er det bare dårlig engelsk? Anonymkode: a1cf9...a27 Ingen aning, men har alltid tolket det som "ta på meg " og dermed bare dårlig engelsk 😅 Anonymkode: 8f46f...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #14 Del Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 2.12.2021 den 9.40): Ingen aning, men har alltid tolket det som "ta på meg " og dermed bare dårlig engelsk 😅 Anonymkode: 8f46f...770 Samme her, samme med "talking away", aldri hørt det uttrykket på engelsk men har tenkt at det er "snakker meg bort" som er direkte oversatt Anonymkode: ba070...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 6. desember 2021 #15 Del Skrevet 6. desember 2021 Elsker sangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #16 Del Skrevet 6. desember 2021 Er det du som klager over Beatles også, TS? Noen må lære seg å forstå musikk i historisk kontekst. Anonymkode: a6241...cfe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 7. desember 2021 #17 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det du som klager over Beatles også, TS? Noen må lære seg å forstå musikk i historisk kontekst. Anonymkode: a6241...cfe Kan man ikke bare gjøre seg opp sin egen mening da? Enten liker man en låt eller så gjør man ikke det.. Jeg skjønner heller ikke greia. Digger Aha forøvrig, og har alltid stussa på hvorfor "take on me" ble den største hiten. De har jo så mye annet bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 7. desember 2021 #18 Del Skrevet 7. desember 2021 🥱🥱🥱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #19 Del Skrevet 7. desember 2021 1 hour ago, miaw said: Kan man ikke bare gjøre seg opp sin egen mening da? Enten liker man en låt eller så gjør man ikke det.. Helt enig og det er selvsagt helt greit å si at man ikke liker "Take on me". Det er noe ganske annet og si at det er en dårlig, oppskrytt sang. Da viser man at man mangler musikkhistorisk forståelse. Anonymkode: a6241...cfe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #20 Del Skrevet 7. desember 2021 miaw skrev (2 timer siden): Kan man ikke bare gjøre seg opp sin egen mening da? Enten liker man en låt eller så gjør man ikke det.. Jeg skjønner heller ikke greia. Digger Aha forøvrig, og har alltid stussa på hvorfor "take on me" ble den største hiten. De har jo så mye annet bra. Jeg tror det har mye med musikkvideoen, som ikke lignet noe noen hadde sett før, den nye måten å bruke synt på og det store spennet i vokalen. Da jeg klikket meg inn her, trodde jeg det var teksten som ville bli kritisert😳 Anonymkode: a737f...997 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå