AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Hvilken har du? Anonymkode: a952f...2f4 1
trønder Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvilken har du? Anonymkode: a952f...2f4 Tibber
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Meld deg inn i Facebook gruppen Prismatch Strøm. Gir god oversikt over hvor du finner gode avtaler. Anonymkode: 420bf...a8b
Pachka Sigaret Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 (endret) Den billigste som hører til i Trondheim tror jeg er Motkraft. Avtalen har en fast månedsavgift på 19 kr og påslag på 1 øre per kWh. Tibber som nevnes over koster 39 kr og er derfor et dårlig tips siden det er 20 kr dyrere i måneden. Prismatch strøm er også et dårlig tips, for den gruppen promoterer nesten bare avtaler som gir deg prismatch og ikke varige spotprisavtaler. Det er flott alt det arbeidet dem gjør, men de aller færreste er interessert nok i strøm til å bry seg om å prismatche avtalen sin hele tiden og bytte rundt for å spare noen få kroner. Endret 1. desember 2021 av Pachka Sigaret
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 Pachka Sigaret skrev (47 minutter siden): Den billigste som hører til i Trondheim tror jeg er Motkraft. Avtalen har en fast månedsavgift på 19 kr og påslag på 1 øre per kWh. Tibber som nevnes over koster 39 kr og er derfor et dårlig tips siden det er 20 kr dyrere i måneden. Prismatch strøm er også et dårlig tips, for den gruppen promoterer nesten bare avtaler som gir deg prismatch og ikke varige spotprisavtaler. Det er flott alt det arbeidet dem gjør, men de aller færreste er interessert nok i strøm til å bry seg om å prismatche avtalen sin hele tiden og bytte rundt for å spare noen få kroner. Bytter du til Trøndelag Kraft får du halv pris fra Motkraft nå. Bruk smoroye.no og trykk "skap konkurranse" så ringer de de deg med denne spesialavtalen! Anonymkode: 23501...dab 2
Fredrikke26 Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Bytter du til Trøndelag Kraft får du halv pris fra Motkraft nå. Bruk smoroye.no og trykk "skap konkurranse" så ringer de de deg med denne spesialavtalen! Anonymkode: 23501...dab Jeg brukte også smørøye☺️ Veldig fornøyd!
Pachka Sigaret Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: Bytter du til Trøndelag Kraft får du halv pris fra Motkraft nå. Bruk smoroye.no og trykk "skap konkurranse" så ringer de de deg med denne spesialavtalen! Anonymkode: 23501...dab Dette var et godt tips! Pass på for mersalg som forsikringer osv. Anbefaler alle å lese fakturaen nøye. Har blitt forsøkt lurt mange ganger av andre firma som Fjordkraft med tilleggstjenester jeg aldri kjøpte.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 Fredrikke26 skrev (2 timer siden): Jeg brukte også smørøye☺️ Veldig fornøyd! Dette skjønte jeg ikke.Er dette en nettside? Anonymkode: a952f...2f4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #9 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bytter du til Trøndelag Kraft får du halv pris fra Motkraft nå. Bruk smoroye.no og trykk "skap konkurranse" så ringer de de deg med denne spesialavtalen! Anonymkode: 23501...dab Jeg får ikke opp Trøndelag kraft,men fjordkraft og to til. Anonymkode: a952f...2f4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #10 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg får ikke opp Trøndelag kraft,men fjordkraft og to til. Anonymkode: a952f...2f4 Du må trykke "skap konkurranse" så får du et tilbud fra Trøndelag Kraft også Anonymkode: 23501...dab
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #11 Skrevet 1. desember 2021 Pachka Sigaret skrev (12 timer siden): Dette var et godt tips! Pass på for mersalg som forsikringer osv. Anbefaler alle å lese fakturaen nøye. Har blitt forsøkt lurt mange ganger av andre firma som Fjordkraft med tilleggstjenester jeg aldri kjøpte. Ja, det er bra du sier! Det er vel på disse forsikringene de tjener pengene sine. Vet at Fjordkraft kaller dette for "trippelgaranti" og lokker med at dette er gratis de tre første mnd. Det er bare å takke nei til dette! Anonymkode: 23501...dab
Pachka Sigaret Skrevet 1. desember 2021 #12 Skrevet 1. desember 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det er bra du sier! Det er vel på disse forsikringene de tjener pengene sine. Vet at Fjordkraft kaller dette for "trippelgaranti" og lokker med at dette er gratis de tre første mnd. Det er bare å takke nei til dette! Anonymkode: 23501...dab Jeg bestilte aldri trippelgaranti hos Fjordkraft. Det var ikke aktivert på min side, jeg fikk aldri noe bekreftelse på at det var bestilt og det var heller ikke en del av avtalevilkårene jeg signerte. Det Fjordkraft gjorde var så sleipt at de la på at trippelgaranti hadde vært aktiv de siste fire mnd på faktura nr fire. Fjordkraft etterfakturerte meg altså for perioder (faktura 1-3) i fortiden og la den på slik at en mnd ikke var gratis og jeg måtte betale for forsikring. Helt hårreisende. Selvfølgelig konfronterte jeg dem med at dette var urimelig og ikke noe jeg hadde bestilt, og refererte til avtalevilkårene. Det var helt stilt i mange dager, så sendte jeg en litt sint mail hvor jeg sa neste steg er at jeg klager til Elklagenemda. Dagen etter den klagen sier de at de refunderer meg for forsikringen og beklager "feilen". Synes personlig Fjordkraft operer litt i gråsonen med dette stuntet. Jeg byttet til et annet firma.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #13 Skrevet 1. desember 2021 Pachka Sigaret skrev (5 minutter siden): Jeg bestilte aldri trippelgaranti hos Fjordkraft. Det var ikke aktivert på min side, jeg fikk aldri noe bekreftelse på at det var bestilt og det var heller ikke en del av avtalevilkårene jeg signerte. Det Fjordkraft gjorde var så sleipt at de la på at trippelgaranti hadde vært aktiv de siste fire mnd på faktura nr fire. Fjordkraft etterfakturerte meg altså for perioder (faktura 1-3) i fortiden og la den på slik at en mnd ikke var gratis og jeg måtte betale for forsikring. Helt hårreisende. Selvfølgelig konfronterte jeg dem med at dette var urimelig og ikke noe jeg hadde bestilt, og refererte til avtalevilkårene. Det var helt stilt i mange dager, så sendte jeg en litt sint mail hvor jeg sa neste steg er at jeg klager til Elklagenemda. Dagen etter den klagen sier de at de refunderer meg for forsikringen og beklager "feilen". Synes personlig Fjordkraft operer litt i gråsonen med dette stuntet. Jeg byttet til et annet firma. I all verden. Jeg vil ikke si at de opererer litt i gråsonen her, for det der er jo fullstendig ugreit. Huff. Strømbransjen er litt av en cowboy-bransje. Nå har det kommet noe som heter Trygg Strømhandel, og visstnok er slike ting noe som skal bli vanskeligere for leverandører å komme unna med fremover. Får virkelig håpe det hjelper. Hvilken leverandør har du nå? Anonymkode: 23501...dab
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #14 Skrevet 2. desember 2021 Jeg har akkurat byttet til Motkraft. Hadde tidligere TrøndelagKraft, og har alltid hatt spotprisavtale. Har enda ikke fått faktura fra Motkraft da jeg akkurat har byttet over, men med Motkraft sine vilkår blir det uten tvil billigere. Skal nå hos Motkraft betale under 1/3 av påslaget jeg hadde hos TrøndelagKraft (og det var med TOBB-avtale). Anonymkode: 59701...b3a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #15 Skrevet 2. desember 2021 Skal du ha spotpris er vel Motkraft og Tipper aktuelle kandidater. Jeg har selv Tibber, og det er fordi de har ne helt fantastisk app som lar deg følge med strøm i sanntid, og man har full kontroll over forbruket til en hver tid. I tillegg kan man skaffe seg morsomme og smarte duppedingser for den som liker det Motkraft er som nevnt over 20,- mer i fastpris pr. måned enn Tibber, men jeg er usikker på om de har en slik app. Anonymkode: 388bb...82c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #16 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal du ha spotpris er vel Motkraft og Tipper aktuelle kandidater. Jeg har selv Tibber, og det er fordi de har ne helt fantastisk app som lar deg følge med strøm i sanntid, og man har full kontroll over forbruket til en hver tid. I tillegg kan man skaffe seg morsomme og smarte duppedingser for den som liker det Motkraft er som nevnt over 20,- mer i fastpris pr. måned enn Tibber, men jeg er usikker på om de har en slik app. Anonymkode: 388bb...82c *Motkraft er 20,- billigere skulle det stå Anonymkode: 388bb...82c
Pachka Sigaret Skrevet 6. desember 2021 #17 Skrevet 6. desember 2021 (endret) On 12/1/2021 at 10:20 PM, AnonymBruker said: I all verden. Jeg vil ikke si at de opererer litt i gråsonen her, for det der er jo fullstendig ugreit. Huff. Strømbransjen er litt av en cowboy-bransje. Nå har det kommet noe som heter Trygg Strømhandel, og visstnok er slike ting noe som skal bli vanskeligere for leverandører å komme unna med fremover. Får virkelig håpe det hjelper. Hvilken leverandør har du nå? Anonymkode: 23501...dab Godt spørsmål! Jeg fant den billigste dealen utenom lokkepris, og det var fra et firma som virkelig lover at de ikke skal tjene penger på å selge deg strøm - det er billigere enn både Tibber og Motkraft! Den strømleverandøren heter https://elekt.no/ med 0 kr i fastbeløp og 1 øre i påslag. Ps. den er ikke fra Trondheim/Trøndelag, men det gjør ingenting for de kjøper bare alle strøm fra samme strømbørs/Nordpool uansett. Pris: Elekt: 0 kr / år + 0.01 kr i påslag / kWh Motkraft: 228 kr / år + 0.01 kr i påslag / kWh. Tibber: 468 kr / år + 0.01 kr i påslag / kWh. Her er min ordrebekreftelse, og du kan se vilkårene selv her: Endret 6. desember 2021 av Pachka Sigaret
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #18 Skrevet 6. desember 2021 Blir Motkraft her også, liker ideen og ønsker å støtte de. Har egentlig for lite tid til å bytte ofte, og da føles det som et veldig trygt valg. Anonymkode: f7b19...d7f
Pachka Sigaret Skrevet 7. desember 2021 #19 Skrevet 7. desember 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Blir Motkraft her også, liker ideen og ønsker å støtte de. Har egentlig for lite tid til å bytte ofte, og da føles det som et veldig trygt valg. Anonymkode: f7b19...d7f Det er nok et trygt valg om du vil beholde de samme vilkårene, Motkraft garanterer nemlig for at de ikke endrer avtalen på 80 år, gitt at de ikke går konkurs... Da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå