AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Jeg er en dame på 30, som nå har møtt flere via datingapp, og hver gang jeg tror det skal ordne seg, og kjemien er bra og stemmer, så går det galt for meg... at mannen finner en "feil" med meg han ikke liker og da vil de ikke mer. Jeg har prøvd å ta meg sammen på disse "feilene" og ikke gjøre de samme om igjen, men da finner de noe annet galt med meg. Men om man liker en person, så liker man dem jo på tross av de feilene? Jeg synes selv jeg både er snill og hjelpsom, trofast er jeg og. Og hørt så mange ganger at jeg er veldig pen og søt. Og fått kommentarer som at: alle vil vel ha deg, er vel lett for deg å få kjæreste. Men nei, det er det ikke. Og dette gjør meg fryktelig lei meg! Noen andre som har det sånn som meg? Anonymkode: 22678...59b 6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #2 Skrevet 30. november 2021 Menn ser damer som bruk og kast pga windowshopping på Tinder og hvor lett de bare kan finne en ny Anonymkode: 52df3...741 6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #3 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): ...at mannen finner en "feil" med meg han ikke liker og da vil de ikke mer. Jeg har prøvd å ta meg sammen på disse "feilene" og ikke gjøre de samme om igjen, men da finner de noe annet galt med meg. Men om man liker en person, så liker man dem jo på tross av de feilene? Anonymkode: 22678...59b Når man elsker noen, ja. Når du går på date møter du ikke noen som umiddelbart elsker deg, men fremmede som ikke kjenner deg og ikke kjenner alle de gode sidene. De vil i hovedsak se etter om du har noen fordeler, ikke feil. Selv om de vet at alle har sine feil. Dessuten, det som er feil i noens øyne er mer et fortrinn i andres øyne og omvendt. Man ser jo etter ulike ting i folk. Anonymkode: e3e0d...022 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #4 Skrevet 30. november 2021 Hva er disse "feilene" du har funnet ved deg selv? Anonymkode: 6c085...937 7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #5 Skrevet 30. november 2021 Du har for lav markedsverdi. Det er om å gjøre at du kommer over en verdi på 3,78. Prøv å jobb deg opp til det, så ordner det seg. Anonymkode: 157b1...69f 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #6 Skrevet 30. november 2021 Ts her. For eks var det en jeg gikk ut med som likte meg godt og visste jeg ikke hadde hatt så mange venner etc oppigjennom og at jeg har følt meg ensom mye. Så ble jeg litt usikker når han spurte meg om jeg var mye ensom, for visste ikke hvor han ville hen med det. Så jeg sa bare ja? Og så usikker ut. Og da mente han at han ble usikker pga det tilbake... Anonymkode: 22678...59b
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #7 Skrevet 30. november 2021 24 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er en dame på 30, som nå har møtt flere via datingapp, og hver gang jeg tror det skal ordne seg, og kjemien er bra og stemmer, så går det galt for meg Det ligger her. Fordi du er ute etter en greie. Tingen heter kjæreste og er noe alle lykkelige betydningsfulle mennesker har, i hvert fall på tv. I vår morderne tid tror man at kjæreste er noe man blir på dagen etter å ha intervjuet en mengde potensielle kandidater. Men datingapper har blitt dagens window shopping. Du finner ikke kjærligheten uten å jobbe for det. Menn generelt er tørste på sex. Derfor venter du med det til de har måttet jobbe litt for det. Vis deg fra alle dine sider. Og få dem til å vise seg fra sine dårligere sider også. Kort sagt.. bli kjent med dem først. Anonymkode: d3379...619 6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ts her. For eks var det en jeg gikk ut med som likte meg godt og visste jeg ikke hadde hatt så mange venner etc oppigjennom og at jeg har følt meg ensom mye. Så ble jeg litt usikker når han spurte meg om jeg var mye ensom, for visste ikke hvor han ville hen med det. Så jeg sa bare ja? Og så usikker ut. Og da mente han at han ble usikker pga det tilbake... Anonymkode: 22678...59b Når du ikke vet hvor andre vil hen med et spørsmål, kan du svare på en måte som rommer den følelsen. Du kunne svart feks: Ja, jeg være ærlig på at jeg nok har følt på en del ensomhet. Eller Jeg har følt meg ensom noen ganger, andre ganger har jeg funnet på kjekke ting aleine Eller Jeg har nevnt dette med min ensomhet før, var det noe spesielt du tenkte på? Anonymkode: e3e0d...022 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #9 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Når du ikke vet hvor andre vil hen med et spørsmål, kan du svare på en måte som rommer den følelsen. Du kunne svart feks: Ja, jeg være ærlig på at jeg nok har følt på en del ensomhet. Eller Jeg har følt meg ensom noen ganger, andre ganger har jeg funnet på kjekke ting aleine Eller Jeg har nevnt dette med min ensomhet før, var det noe spesielt du tenkte på? Anonymkode: e3e0d...022 Jeg ville heller dysset det ned og svar "hm har ikke alle det til tider? Jeg mener, det har vel du også?" også fortsatt i en mer lystig tone og sagt jeg liker eget selskap og at det er viktig å lære seg osv. Når noen spør om man har vært mye ensom så antyder de noe negativt og da må man vri det om til noe normalt og positivt så de ikke ser ned på deg. Anonymkode: 52df3...741 9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #10 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg ville heller dysset det ned og svar "hm har ikke alle det til tider? Jeg mener, det har vel du også?" også fortsatt i en mer lystig tone og sagt jeg liker eget selskap og at det er viktig å lære seg osv. Når noen spør om man har vært mye ensom så antyder de noe negativt og da må man vri det om til noe normalt og positivt så de ikke ser ned på deg. Anonymkode: 52df3...741 Det virker ikke særlig autentisk hvis hun selv har gjort et poeng ut av å ha lite nettverk og at det ikke er frivillig, at hun plutselig skal si at det er digg å være i eget selskap og at hun bare tidvis kjenner seg ensom. Det gjør jo bare at temaet lukkes helt. Man skal kanskje ikke åpne opp for hele dybden med en gang men det er lett å gå motsatt vei og bli for overflatisk. Ikke at jeg helt skjønner hvordan dette er et tema så tidlig i forholdet. Det er vel bedre å prate om sånt når man kjenner hverandre bedre. Anonymkode: e3e0d...022 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #11 Skrevet 1. desember 2021 Jeg tror du enten er uheldig eller at du mangler det lille ekstra som får folk til å bli forelska. Har det vært sånn at det bare aldri har matcha begge veier? Altså at du har forelska deg i noen, men ikke de i deg. Og når noen har vært forelska i deg har du ikke vært det i dem? Uheldigheten kan gå over med tid. Men kan også hende du har møtt for få eller kun blir interessert i menn som ikke er interessert i deg? Men kan hende du virker litt needy? Dette skremmer de fleste menn. Eller at du mangler det særpreget som gjør at man forelsker seg? Anonymkode: 3c83b...6c9 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #12 Skrevet 1. desember 2021 Ts her: men hva er det lille ekstra isåfall jeg mangler? Ikke lett å vite det, for alle er forskjellig. Ender som regel med at det er jeg som forelsker meg i dem ja. Anonymkode: 22678...59b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #13 Skrevet 1. desember 2021 Tror du er uheldig.Du er sikkert mer en god og fortjener en mann.Han dukker opp når du minst venter det. Anonymkode: 60dfb...db9 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #14 Skrevet 1. desember 2021 Det et fordi du bruker dating-app, og de bra mennene finnes ikke der. Anonymkode: 551e7...dfd 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #15 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts her: men hva er det lille ekstra isåfall jeg mangler? Ikke lett å vite det, for alle er forskjellig. Ender som regel med at det er jeg som forelsker meg i dem ja. Anonymkode: 22678...59b Det kommer jo helt an på mannen, hva han ser etter. Men de fleste dater blir jo ikke til en dyp match. Anonymkode: e3e0d...022 1
lillevill Skrevet 1. desember 2021 #16 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er en dame på 30, som nå har møtt flere via datingapp, og hver gang jeg tror det skal ordne seg, og kjemien er bra og stemmer, så går det galt for meg... at mannen finner en "feil" med meg han ikke liker og da vil de ikke mer. Jeg har prøvd å ta meg sammen på disse "feilene" og ikke gjøre de samme om igjen, men da finner de noe annet galt med meg. Men om man liker en person, så liker man dem jo på tross av de feilene? Jeg synes selv jeg både er snill og hjelpsom, trofast er jeg og. Og hørt så mange ganger at jeg er veldig pen og søt. Og fått kommentarer som at: alle vil vel ha deg, er vel lett for deg å få kjæreste. Men nei, det er det ikke. Og dette gjør meg fryktelig lei meg! Noen andre som har det sånn som meg? Anonymkode: 22678...59b Reality check. Hvor mange har du datet så langt? 10? Og så forventer du at det skal bli match etter så kort tid? Tenk det, denne personen skal du ville leve med resten av livet og de må ville leve resten av livet med deg og. Det må være veldig god match for at det skal skje. Detber ikke noe feil med deg. Du har bare ikke datet nok folk. 3
lillevill Skrevet 1. desember 2021 #17 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts her: men hva er det lille ekstra isåfall jeg mangler? Ikke lett å vite det, for alle er forskjellig. Ender som regel med at det er jeg som forelsker meg i dem ja. Anonymkode: 22678...59b Det skal jeg si deg. Det lille ekstra er at dere begge elsker noe likt. At begge deler en glede i noe. For da blir det helt naturlig at begge vil være sammen. Kansje er det at begge elsker fisking? Eller begge elsker tur? Eller baking? Eller star trek? 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #18 Skrevet 1. desember 2021 Ts her: føler og på det at jeg har vært uheldig her ja. Takk for mange fine svar. Men hvor finner de fleste andre kjærester? Har dere noen tips? Har ikke stort nettverk, og skolen jeg gikk på i år var det bare damer på, for var hudpleie. Traff de 2 siste på tinder, og de hadde store problemer, for de hadde opplevd ting i barndommen. Først liker de meg kjempegodt men hvis det blir noen problemer i forholdet, trekker de seg unna med en gang. Og legger all skyld på meg. Dette blir veldig vanskelig da jeg ikke er den som gir opp lett selv men føler man må kjempe for det man vil ha! Anonymkode: 22678...59b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #19 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ts her. For eks var det en jeg gikk ut med som likte meg godt og visste jeg ikke hadde hatt så mange venner etc oppigjennom og at jeg har følt meg ensom mye. Så ble jeg litt usikker når han spurte meg om jeg var mye ensom, for visste ikke hvor han ville hen med det. Så jeg sa bare ja? Og så usikker ut. Og da mente han at han ble usikker pga det tilbake... Anonymkode: 22678...59b Jobb med selvtilliten. Usikre folk gjør folk usikre fordi de fremstår litt vinglete(i mangel på ett bedre ord). Anonymkode: 6c085...937 5
McMary Skrevet 1. desember 2021 #20 Skrevet 1. desember 2021 Den it-faktoren dreier seg gjerne om utstråling. Hvis du utstråler at du er glad i deg selv og livet, blir du mer interessant å snakke med for både kvinner og menn. Ut fra teksten din virker du ikke spesielt glad eller selvsikker. Dette kan du gjøre noe med ved å ha en jobb du trives i, hobbyer du syns er gøy og venner. Åpne deg opp for de vennene du har slik at relasjonen blir tettere. Foreslå at dere gjør ting med venners venner slik at du møter flere folk. Begynn med en sport eller hobby eller meld deg inn i en forening du syns virker meningsfull. Vær sammen familien om du har og kan. Fyll opp livet med positive gjøremål rett og slett. Disse innebærer også tid alene med bok, musikk, TV, tegning, trening... hva du enn liker. Finn ut hvem du er og hvor du vil i livet. Skriv dagbok, skriv hva du ønsker å oppnå på kort og lang sikt, hva du kan finne på og hva du ønsker i et forhold. Når du er bevisst på alle disse tingene blir livet mye morsommere og bedre og du vil tiltrekke deg de menneskene som er som deg for vennskap og mer. Tinder er nå full av menn i forhold, BDSM - menn og de som bare vil ha sex eller søndagskjæreste. Ta deg heller råd til et VIP abonnement på Møteplassen. Der inne kan du ta en test som viser deg hvilke profiler som matcher best, du kan søke opp menn i passende alder innenfor en radius og du kan skrive til de mennene som har en profil som utstråler seriøsitet. Masse lykke til! 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå