AnonymBræker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 (endret) Kan dere lage et eget underforum for vold i nære relasjoner og/eller klistre denne tråden i samlivsforumet slik at den tråden kommer øverst? Jeg har sett at flere har ytret ønske om dette. Endret 30. november 2021 av AnonymBræker 4
Edie Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Hei. Viser til tidligere svar om at vi ikke planlegger å opprette flere underforum. Vi tar derimot forslaget med ønsket om klistring med oss, og vurderer fremover aktiviteten i nevnte tråd. Edie, adm. 3
Kaur Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 God ide, bør klistres! 1 av 3 kvinner i verden rammes av menns vold. Men for at sånne tråder ikke skal være skadelige så er det nødvendig at moderatorene her prioriterer å vokte tråden og med en gang slette alle former for victimblaming, hets og trakassering. Kvinneguiden bør være et safespace for kvinner å dele sine erfaringer fra voldelige relasjoner og ikke fritt vilt for troll og kvinnehatere. 4
AnonymBræker Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2021 (endret) Edie skrev (19 minutter siden): Hei. Viser til tidligere svar om at vi ikke planlegger å opprette flere underforum. Vi tar derimot forslaget med ønsket om klistring med oss, og vurderer fremover aktiviteten i nevnte tråd. Edie, adm. Takk Det hadde vært veldig positivt om dere kunne klistre den svært viktige tråden som ble startet av @Trolltunge Ps. Hvis aktiviteten i perioder er liten i den tråden så skyldes det jo ikke at tråden ikke er viktig, men det kan skyldes at de som trenger tråden (både for å lese og skrive i) ikke finner den fordi den ikke er klistret og tråden derfor havner flere sider bak i underforumet. Endret 1. desember 2021 av AnonymBræker 2
Edie Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBræker skrev (18 minutter siden): Takk Det hadde vært veldig positivt om dere kunne klistre den svært viktige tråden som ble startet av @Trolltunge Ps. Hvis aktiviteten i perioder er liten i den tråden så skyldes det jo ikke at tråden ikke er viktig, men det kan skyldes at de som trenger tråden (både for å lese og skrive i) ikke finner den fordi den ikke er klistret og tråden derfor havner flere sider bak i underforumet. Hei igjen. Jeg er helt enig i dine tanker her, og har derfor valgt å klistre tråden nå allikevel. Vi prøver det nå, og så ser vi hva som kommer av tilbakemeldinger og tar evt. en ny vurdering om klistring/ avklistring hvis det skulle bli nødvending. Edie, adm. 8
AnonymBræker Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2021 Edie skrev (1 minutt siden): Hei igjen. Jeg er helt enig i dine tanker her, og har derfor valgt å klistre tråden nå allikevel. Vi prøver det nå, og så ser vi hva som kommer av tilbakemeldinger og tar evt. en ny vurdering om klistring/ avklistring hvis det skulle bli nødvending. Edie, adm. Tusen takk! ♥️ 2
AnonymBræker Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2021 Jeg ser at den tråden har hatt 40k visninger nå. Tidligere i dag hadde den hatt 38k eller 39k visninger, så det er tydelig at flere får lest den tråden nå som den er klistret 1
Zenobia Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 Edie skrev (10 timer siden): Hei igjen. Jeg er helt enig i dine tanker her, og har derfor valgt å klistre tråden nå allikevel. Vi prøver det nå, og så ser vi hva som kommer av tilbakemeldinger og tar evt. en ny vurdering om klistring/ avklistring hvis det skulle bli nødvending. Edie, adm. Bra jobba! 1
AnonymBræker Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2021 (endret) Edie skrev (På 1.12.2021 den 10.32): Hei igjen. Jeg er helt enig i dine tanker her, og har derfor valgt å klistre tråden nå allikevel. Vi prøver det nå, og så ser vi hva som kommer av tilbakemeldinger og tar evt. en ny vurdering om klistring/ avklistring hvis det skulle bli nødvending. Edie, adm. Takk! 💐 Jeg håper at dere kommer til å la den tråden få være klistret fremover. Tråden har hatt 41k visninger nå, litt etter at det hadde gått to døgn siden tråden ble klistret. (Det er en økning på over 1000 visninger). Jeg håper at dere også velger å klistre den tråden som @Gjenferdet foreslår å klistre her: Endret 3. desember 2021 av AnonymBræker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå