AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Spent på å høre nå. Personlig kommer jeg aldri til å besøke Elkjøp på Stjørdal mer. Makan til dårlig service Anonymkode: e9c96...e0a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Spisested dette, men holder oss til Stjørdal. Egon. Verste stedet jeg har vært og det er bare et par uker siden. Anonymkode: 55bda...99c 2
Pachka Sigaret Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 Skeidar Tungaslett. Jeg måtte lete lenge etter en kundebehandler, og når jeg først fant henne var hun sur og var mer interessert i å gjøre noe på mobilen enn å hjelpe meg. Jeg følte også at hun dømte meg for mine valg med tydelige ansiktsuttrykk og ord, så jeg dro fra butikken og kjøpte møbler en annen plass. Det er dog. mulig at jeg var uheldig med hvem jeg møtte på. Hvis det er en plass som kanskje er like dårlig er det Bohus på Moholt. Jeg føler at de også har ansatte som har lite peiling på møbler og ikke hjelper stort, samt at deres egne møblene loer og er dårlig. Jeg er mye mer fornøyd med f.eks. Møbelringen på Lade. 2
Rhodiola Skrevet 26. desember 2021 #4 Skrevet 26. desember 2021 Tråden er ryddet for spam. - Rhodiola, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå