Gå til innhold

Motenoldus trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke god på mote og klær, og nå trenger jeg virkelig nye klær, jeg mangler knapper og hull dukker opp, så garderoben minsker men jeg kommer aldri så langt som å kjøpe nytt. Aner ikke hva som er fint... 

Så, 38, plus-size, størst over rumpe og pupper, brunt hår og blå øyne. Stil, eh... si det, mer mot det klassiske heller enn veldig moderne? Ikke noe formingslærer-aktig, i alle fall. Har en del klær i blå, rosa, hvit, brun, svart.  Trenger bukse og genser/topp i det minste. Prisklasse mellom 500-1000 per plagg, gjerne noe som er holdbart og ikke blir helt umoderne i morgen. Mye menneskekontakt i jobben og må se ordentlig ut, men ikke formell. 

Jeg hadde blitt takknemlig om noen har forslag til hvilke butikker/nettbutikker jeg bør kikke i, eller om noen har lenker til plagg/look/stil jeg kunne prøve å etterligne. 

Anonymkode: 68355...584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du finner inspirasjon her? :) 

Anonymkode: b119d...31c

• Liker 2
Skrevet

Sjekk zalando og boozt

Anonymkode: baec2...355

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville gått i en fysisk butikk og prøvd flere ulike bukser og topper, i forskjellige farger. Se hva du liker best og få gjerne også hjelp av de ansatte. Ditt prisnivå er ikke så veldig høyt, men de har mye fint på Lindex synes jeg. Litt vanskelig å vite hvilke andre butikker som er rundt deg. Ville ikke kjøpt på nett når du er såpass uvant med å kjøpe klær.

Anonymkode: 660f1...812

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.12.2021 den 22.13):

Jeg ville gått i en fysisk butikk og prøvd flere ulike bukser og topper, i forskjellige farger. Se hva du liker best og få gjerne også hjelp av de ansatte. Ditt prisnivå er ikke så veldig høyt, men de har mye fint på Lindex synes jeg. Litt vanskelig å vite hvilke andre butikker som er rundt deg. Ville ikke kjøpt på nett når du er såpass uvant med å kjøpe klær.

Middels stor by, mye klesbutikker og kjøpesentre. Men enda ikke sett noen klesbutikker her som ikke selger noen klær til under tusen kroner per plagg😅 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Middels stor by, mye klesbutikker og kjøpesentre. Men enda ikke sett noen klesbutikker her som ikke selger noen klær til under tusen kroner per plagg😅 

Lindex gjør det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Lindex gjør det.

Jeg skrev at alle klesbutikker jeg har sett her gjør det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...