AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Samboeren vil så gjerne at jeg skal se den sammen med ham. Han har sett den før. Eneste som gjør meg skeptisk er at vi har ganske ulik smak i serier. Han liker fantasy og action, jeg liker komedie og drama. Likte du den? Og tror du den er noe for meg? Anonymkode: 0c38a...803
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #2 Skrevet 30. november 2021 Vel, den er full av fantasy og action i alle fall! Liker du andre serier og filmer av den sjangeren? Game of thrones? Lord of the rings ? Om ikke annet kan du se den og fokusere på hvor heit Henry Cavill er Anonymkode: 34fca...b4a 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #3 Skrevet 30. november 2021 Jeg eksket den. Men jeg elsker spillene og. Gi den en sjangs, kanskje du blir overrasker! - kvinne 30 Anonymkode: af0fb...90d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #4 Skrevet 30. november 2021 Elsker den! Fantasy, action, drama. Se den med samboeren din, du. Om den ikke faller helt i smak, så kan du likevel kose deg i armkroken til samboeren mens du beundrer Henry Cavill. Og neste gang kan du bestemme serie ☺️ Anonymkode: b06ba...82c
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #5 Skrevet 30. november 2021 Spillene og bøkene er bedre en serien, som vanlig så har Netflix slaktet og ødelagt et bra konsept bare for å være PK. Det eneste som er bra med Netflix sin adaptsjon er valget av hovedrolleinnehaveren. Anonymkode: 86d67...30c 1
Tanuki Skrevet 30. november 2021 #6 Skrevet 30. november 2021 syntes serien var krampeaktig, og lite engasjernede.
stan Skrevet 30. november 2021 #7 Skrevet 30. november 2021 Universet i The Witcher er litt annerledes enn GoT og LoTR. Jeg synes det er forfriskende. Jeg likte serien godt, men det tok et par episoder. Har ikke lest bøkene.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vel, den er full av fantasy og action i alle fall! Liker du andre serier og filmer av den sjangeren? Game of thrones? Lord of the rings ? Om ikke annet kan du se den og fokusere på hvor heit Henry Cavill er Anonymkode: 34fca...b4a Jeg liker Game of Thrones og LOTR, men tenker de er ganske mainstream. Ser ikke på annen fantasy. Jeg så traileren og den ser ganske skummel ut? Hater å se skrekkfilmer og alt som gjør at jeg skvetter, men samboeren mener den ikke er særlig skummel. Tror jeg gir den en sjans og hvertfall ser en eller to episoder. TS Anonymkode: 0c38a...803
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #10 Skrevet 1. desember 2021 De hopper så fram og tilbake i tid på en dårlig måte at den er umulig å følge med på. Har på følelsen at 50 prosent av de som svarer her ikke har fått med seg dette. Men det er et skudd i blinde. Anonymkode: 56e68...2a8
AnonymBruker 42 Skrevet 1. desember 2021 #11 Skrevet 1. desember 2021 Synes den var skikkelig skuff, og jeg er glad i "æciton/fÆntazy/adventure" også... Så for meg (håpet iaf.) at The Witcher skulle bli en "voksen" og mørk serie med skikkelig potensiale, men det ble liksom bare "pjatt" og "drama". Tror den egentlig myntet unge tenåringer Jeg hadde alt for store forhåpninger - så jeg kan jo bare takke meg selv egentlig... Når det er sagt, så burde du jo i det minste gi det en sjanse så du kan finne ut selv - om så bare for å være en litt diplomatisk og allright kjæreste. 😄
Ariana807 Skrevet 1. desember 2021 #12 Skrevet 1. desember 2021 Jeg likte den. Den er litt i samme gate som GoT, LoTR. Men litt skumlere, ikke mye, men litt (kanskje ulikt alt etter hva man reagerer på). Jeg ville gitt det en sjanse snart tid for sesong 2 😄 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De hopper så fram og tilbake i tid på en dårlig måte at den er umulig å følge med på. Har på følelsen at 50 prosent av de som svarer her ikke har fått med seg dette. Men det er et skudd i blinde. Anonymkode: 56e68...2a8 Fikk med meg at de hoppet frem og tilbake i tid, var ikke super vanskelig å finne ut av 😅 jeg likte måten de gjorde det på.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #13 Skrevet 1. desember 2021 Jeg likte den godt. Jeg likte derimot enda bedre serien See (med Jason Mamoa i hovedrollen 🤤) Anonymkode: eebb6...bef 1
Balian d'Ibelin Skrevet 20. desember 2021 #14 Skrevet 20. desember 2021 Bøkene er gode tv serien er god Har aldri spilt spillene så jeg vet ikke om de er gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå