Avokado Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 (endret) - Endret 1. desember 2021 av Avokado
absinthia Skrevet 30. november 2021 #2 Skrevet 30. november 2021 Dersom du vil ha råd fra « en gammel røy» så sier jeg at dersom han får deg til å føle deg usikker eller vingler, så er han ikke verd å satse på for deg. Finn en som vet hva han vil og som får deg til å føle deg bra og trygg. 14
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #3 Skrevet 30. november 2021 hvor lenge kjente du han før du datet han? og hvordan traff dere hverandre? Anonymkode: 6c9c4...6d9
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #4 Skrevet 30. november 2021 Hvis dere møttes på sensommeren så har dere vel datet i rundt 3 måneder? Jeg synes det er et rødt flagg at man har så mange problemer tidlig i relasjonen. Anonymkode: 71687...d10 10
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #5 Skrevet 30. november 2021 Herregud. Han sier til deg at han uansett hadde tenkt til å gjøre det slutt nå og så presterer du å sende han mld etter det for å si at du ønsker å fortsette relasjonen?! Jeg hadde vært ute av døra og ute av livet hans i det sekundet han sa at han vil gjøre det slutt. Ikke pokker om jeg gidder dilte etter en som ikke vil være med meg. Det var idiotisk av deg. Glem idioten og gå videre Anonymkode: db0c6...849 6
LoppeLiten Skrevet 30. november 2021 #6 Skrevet 30. november 2021 Høres ut som han er usikker på noe i seg selv, så la han rydde opp i bagasjen sin, han er ikke klar for et forhold nå. 3
Gjest supernova_87 Skrevet 30. november 2021 #7 Skrevet 30. november 2021 Jeg er enig med deg i at det virker som dere har gått fort frem. Synes også utsagnet om at du "må glemme ham og gå videre" er noe snodig. Det ble NETTOPP slutt, med en du ønsker det skal fortsette med. Selvsagt glemmer du ikke ham over natta. Hva er det i deg som får deg til å si det? Et utsagn fra boken The perks of being a wallflower sier "We accept the love we think we deserve" og ditt innlegg får meg til å tenke på det sitatet. Hvorfor be om tusen forsikringer på om han vil bli med i familiebursdag? Enten si at han er velkommen, eller si at det er for tidlig og du vil avvente. I samtalen etter familiebursdagen hadde det vel også vært mer naturlig å spør hva i møte med dem som ble vanskelig for ham, heller enn å spør om han vil slå opp. Jeg har vært som deg. Og den usikkeren jeg får inntrykk av at du kommer med den fører ikke til noe godt. Det er slitsomt både for deg og partneren. Jobb med det først! Kom dit at du ser at du også er et kupp. Sett grenser og øk forventningene til menneskene rundt deg. Vær tydelig om hva DU VIL.
Avokado Skrevet 30. november 2021 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2021 Mhm, ca. slutten av juli og frem til nå. Du har kanskje rett, ser i ettertid at mye av usikkerheten min har ødelagt en del..
LoppeLiten Skrevet 30. november 2021 #9 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud. Han sier til deg at han uansett hadde tenkt til å gjøre det slutt nå og så presterer du å sende han mld etter det for å si at du ønsker å fortsette relasjonen?! Jeg hadde vært ute av døra og ute av livet hans i det sekundet han sa at han vil gjøre det slutt. Ikke pokker om jeg gidder dilte etter en som ikke vil være med meg. Det var idiotisk av deg. Glem idioten og gå videre Anonymkode: db0c6...849 Du hoppet over et vesentlig ord i HI, så prøv på nytt. 2
Avokado Skrevet 30. november 2021 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2021 Rainstorm skrev (2 minutter siden): Jeg er enig med deg i at det virker som dere har gått fort frem. Synes også utsagnet om at du "må glemme ham og gå videre" er noe snodig. Det ble NETTOPP slutt, med en du ønsker det skal fortsette med. Selvsagt glemmer du ikke ham over natta. Hva er det i deg som får deg til å si det? Et utsagn fra boken The perks of being a wallflower sier "We accept the love we think we deserve" og ditt innlegg får meg til å tenke på det sitatet. Hvorfor be om tusen forsikringer på om han vil bli med i familiebursdag? Enten si at han er velkommen, eller si at det er for tidlig og du vil avvente. I samtalen etter familiebursdagen hadde det vel også vært mer naturlig å spør hva i møte med dem som ble vanskelig for ham, heller enn å spør om han vil slå opp. Jeg har vært som deg. Og den usikkeren jeg får inntrykk av at du kommer med den fører ikke til noe godt. Det er slitsomt både for deg og partneren. Jobb med det først! Kom dit at du ser at du også er et kupp. Sett grenser og øk forventningene til menneskene rundt deg. Vær tydelig om hva DU VIL. Det er kanskje noe jeg sier til meg selv for å skåne meg selv litt. Synes det er litt sårt å tenke på hele situasjonen. Da har jeg heller lyst til å glemme han fortest mulig hvis jeg vet at det ikke er noen sjanse for at ting ordner seg. Men ja, ser at det også har vært slitsomt for han og at det er flere ting jeg kunne gjort annerledes uten å tenke på hva utfallet ville blitt av det.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #11 Skrevet 30. november 2021 6 minutter siden, Rainstorm said: Jeg er enig med deg i at det virker som dere har gått fort frem. Synes også utsagnet om at du "må glemme ham og gå videre" er noe snodig. Det ble NETTOPP slutt, med en du ønsker det skal fortsette med. Selvsagt glemmer du ikke ham over natta. Hva er det i deg som får deg til å si det? Et utsagn fra boken The perks of being a wallflower sier "We accept the love we think we deserve" og ditt innlegg får meg til å tenke på det sitatet. Hvorfor be om tusen forsikringer på om han vil bli med i familiebursdag? Enten si at han er velkommen, eller si at det er for tidlig og du vil avvente. I samtalen etter familiebursdagen hadde det vel også vært mer naturlig å spør hva i møte med dem som ble vanskelig for ham, heller enn å spør om han vil slå opp. Jeg har vært som deg. Og den usikkeren jeg får inntrykk av at du kommer med den fører ikke til noe godt. Det er slitsomt både for deg og partneren. Jobb med det først! Kom dit at du ser at du også er et kupp. Sett grenser og øk forventningene til menneskene rundt deg. Vær tydelig om hva DU VIL. 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis dere møttes på sensommeren så har dere vel datet i rundt 3 måneder? Jeg synes det er et rødt flagg at man har så mange problemer tidlig i relasjonen. Anonymkode: 71687...d10 Helt enig med begge disse to innleggene. Her er det usikkerheten som har vært giftig. Anonymkode: d1b7d...eb6 1
Gjest supernova_87 Skrevet 30. november 2021 #12 Skrevet 30. november 2021 Avokado skrev (10 minutter siden): Det er kanskje noe jeg sier til meg selv for å skåne meg selv litt. Synes det er litt sårt å tenke på hele situasjonen. Da har jeg heller lyst til å glemme han fortest mulig hvis jeg vet at det ikke er noen sjanse for at ting ordner seg. Men ja, ser at det også har vært slitsomt for han og at det er flere ting jeg kunne gjort annerledes uten å tenke på hva utfallet ville blitt av det. Det ER fryktelig sårt når man har gjort seg sårbar og har mistet noen man er glad i. Men jeg tror du gjør deg selv en bjørnetjeneste med å skyve det unna. Du har vært tøff! Du har vært ærlig om hva du ønsker. Du har "put yourself out there", i alt som gjør vondt nå, husk også det! ❤ Man kan lære utrolig mye av slike situasjoner. Men ikke lær deg selv å skru av følelser eller at det er galt å føle. Da mister du viktig feedback om hva som kunne vært annerledes. Følelsene dine kan brukes som informasjon. Spør deg selv hva du trenger nå, og vær god mot deg selv, ikke undertrykk at dette er vondt.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #13 Skrevet 30. november 2021 Han holder deg bare på gress. Du er ikke den rette for han, da hadde han ikke nølt. Kan godt hende han tar til takke med deg for en kort periode igjen når han er ensom men du er ikke hans person og kommer til å såre deg selv om du fortsetter å håpe på at dere kan bli noe Anonymkode: 92d6e...872 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #14 Skrevet 1. desember 2021 Avokado skrev (7 timer siden): Jeg var heller kanskje ikke den letteste å være med bestandig, men jobber stadig med sider av meg selv. Han er av typen som heller holder ting inni seg istedenfor å ta en konfrontasjon. ... Vi har hatt det kjempefint sammen siden, med unntak av et par usikkerhetsmomenter som har skapt litt dårlig stemning etter knekken vi fikk, men i mine øyne, ikke noe som ikke går an å løse eller snakke om. Min erfaring er at dette er noe en del damer synes er innafor. Å diskutere og konfrontere seg frem til følelser. Mens for min del så bidrar det å snakke om ting og konfrontere bare til at jeg mister følelser. For meg blir det som å være på jobb, mens et forhold skal være fritid. Det skal føles avslappende, ikke som stress. Anonymkode: bf833...d4c 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #15 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han holder deg bare på gress. Du er ikke den rette for han, da hadde han ikke nølt. Kan godt hende han tar til takke med deg for en kort periode igjen når han er ensom men du er ikke hans person og kommer til å såre deg selv om du fortsetter å håpe på at dere kan bli noe Anonymkode: 92d6e...872 Nei, han holder henne ikke på gress. Han ga det et ærlig forsøk, men kjemien var ikke der. Anonymkode: bf833...d4c 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #16 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Herregud. Han sier til deg at han uansett hadde tenkt til å gjøre det slutt nå og så presterer du å sende han mld etter det for å si at du ønsker å fortsette relasjonen?! Jeg hadde vært ute av døra og ute av livet hans i det sekundet han sa at han vil gjøre det slutt. Ikke pokker om jeg gidder dilte etter en som ikke vil være med meg. Det var idiotisk av deg. Glem idioten og gå videre Anonymkode: db0c6...849 Enig. Anonymkode: bf833...d4c 1
Avokado Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #17 Skrevet 1. desember 2021 Så løpet er fullstendig kjørt? Er det ingen mulighet for at han vil komme tilbake om han bare får litt tid på seg? Vi har jo hatt det så fint sammen. Hvorfor si at jeg vil høre fra han hvis han ikke mener det? Han har bestandig gjort det han sier han skal, så jeg håper jo ikke at det var den siste samtalen vår - fikk inntrykket av at han ikke avviser meg helt heller? Jeg vet ikke.. Håper jo innerst inne at det bare er litt avstand han trenger ettersom ting har gått litt over stokk og stein til tider, litt fort frem..
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #18 Skrevet 1. desember 2021 Avokado skrev (5 minutter siden): Så løpet er fullstendig kjørt? Er det ingen mulighet for at han vil komme tilbake om han bare får litt tid på seg? Vi har jo hatt det så fint sammen. Hvorfor si at jeg vil høre fra han hvis han ikke mener det? Han har bestandig gjort det han sier han skal, så jeg håper jo ikke at det var den siste samtalen vår - fikk inntrykket av at han ikke avviser meg helt heller? Jeg vet ikke.. Håper jo innerst inne at det bare er litt avstand han trenger ettersom ting har gått litt over stokk og stein til tider, litt fort frem.. Men vil du ha en som er veldig i tvil på om han i det hele tatt vil være med deg? Vil du ikke ha en som er stormende forelsket i deg, og som du er helt sikker på hvor du har? Jeg tror ikke denne relasjonen fører noe godt med seg over tid. Dere har totalt sett hatt mer usikkerhet og problemer ila de månedene her enn det jeg og samboer har hatt på 5 år.. Ikke et godt tegn når man har såpass mye problemer i det som skal være den rosenrøde fasen... Anonymkode: 2cdd8...874
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #19 Skrevet 1. desember 2021 Kan godt hende at han kommer tilbake til deg. Men som du beskriver i startinnlegget ditt, så er han jo veldig vinglete, så hvor lenge varer det? Og hvor mange ganger slår han opp de neste månedene da tror du? Anonymkode: f9427...046 2
Gjest Anna Liana Skrevet 1. desember 2021 #20 Skrevet 1. desember 2021 Syns egentlig det virker som at du takler det her relativt bra. Det er normalt at det føles litt kjipt sånn med en gang, men samtidig ser du jo at det her ikke kommer til å gå noen vei. Og sånn ellers virker du hverken bitter eller klandrende, og er villig til å analysere din egen rolle i hvorfor det gikk som det gikk. Det er et godt utgangspunkt for å lære av det, og gå videre med livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå