Gjest Dynetrekket Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Har ikke lest mye her før, så vet ikke hvordan ting har endret seg Må si jeg er litt satt ut over det ekstreme hatet til hverandre her.. Uansett hva slags diskusjon det er, er det rett i et angrep mot enten hvor forferdelige menn er eller kvinner. Det er liksom om å gjøre å trykke det andre kjønn lengst ned Har ikke dette gått litt langt nå..? Hvordan kan vi snu dette? K39
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #2 Skrevet 30. november 2021 Klapp igjen ditt nek M30 Anonymkode: b7d57...f4e 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #3 Skrevet 30. november 2021 Synes alltid det har vært litt har som har murret, men de siste ukene har det vært helt ekstremt. Synd ikke mod er mere aktiv og tilgjengelig. Anonymkode: b842f...125 1
Gjest Dynetrekket Skrevet 30. november 2021 #4 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Klapp igjen ditt nek M30 Anonymkode: b7d57...f4e OK, takk for at du ville illustrere poenget mitt 👍😁
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #5 Skrevet 30. november 2021 Er det ikke deilig å ha noen å hate? Føles det ikke godt å ha noen hate? Anonymkode: 8e412...2e3 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #6 Skrevet 30. november 2021 Enig med TS. Peace and love. Anonymkode: 9742c...041 4
Callisto83 Skrevet 30. november 2021 #7 Skrevet 30. november 2021 Jeg kan heller ikke fordra denne kjønnskrigen. Når folk skriver så mye stygt om andre, har de ikke brødre, søstre, sønner eller døtre? Ville de sagt det samme om dem? Kanskje incels og kvinncels burde sendes til Fort Boyard å løse oppgaver sammen.. 6
Gjest Dynetrekket Skrevet 30. november 2021 #8 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ikke deilig å ha noen å hate? Føles det ikke godt å ha noen hate? Anonymkode: 8e412...2e3 Tja, vet ikke Jeg kan hate folk som mishandler barn og dyr, men det føles ikke deilig akkurat Jeg føler ikke jeg har noen rett til å hate alle menn, selvom et par har behandlet meg dårlig..
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #9 Skrevet 30. november 2021 Nei, det har ikke det. De siste fem-syv årene har det blitt veldig mye verre, de siste to ukene har det vært skikkelig ille. Anonymkode: ef6ec...992 4
Kågebruker Skrevet 30. november 2021 #10 Skrevet 30. november 2021 Ja det er jo litt pussig at det er enten alle menn eller alle kvinner som det er noe galt med. 7
Gjest Dynetrekket Skrevet 30. november 2021 #11 Skrevet 30. november 2021 Callisto83 skrev (1 minutt siden): Jeg kan heller ikke fordra denne kjønnskrigen. Når folk skriver så mye stygt om andre, har de ikke brødre, søstre, sønner eller døtre? Ville de sagt det samme om dem? Kanskje incels og kvinncels burde sendes til Fort Boyard å løse oppgaver sammen.. Vet ikke hva fort boyard er 😅 Men å samle alle hatere og overøse de med love hadde vært en god ide
Gjest Dynetrekket Skrevet 30. november 2021 #12 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det ikke deilig å ha noen å hate? Føles det ikke godt å ha noen hate? Anonymkode: 8e412...2e3 Føles bedre å ha noen å elske.. Men er det derfor det er så mye hat kanskje? Finner ikke kjærligheten.. Når jeg ser noen slenge usaklig dritt om andre, tenker jeg jo at denne personen ikke har det godt
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #13 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, det har ikke det. De siste fem-syv årene har det blitt veldig mye verre, de siste to ukene har det vært skikkelig ille. Anonymkode: ef6ec...992 Enig. En gang i tiden var faktisk KG et veldig trivelig sted å "oppholde seg", og det var mange hyggelige og interessante mennesker å diskutere med av begge kjønn. De siste årene har det blitt helt ille. Noen ganger føles det som kjønnskamp, trolling og dårlig skjult rasisme nå utgjør ca 75 % av forumet. Anonymkode: ca947...5f6 5
Gjest Dynetrekket Skrevet 30. november 2021 #14 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Enig. En gang i tiden var faktisk KG et veldig trivelig sted å "oppholde seg", og det var mange hyggelige og interessante mennesker å diskutere med av begge kjønn. De siste årene har det blitt helt ille. Noen ganger føles det som kjønnskamp, trolling og dårlig skjult rasisme nå utgjør ca 75 % av forumet. Anonymkode: ca947...5f6 Så hva har endret seg på disse årene? Hvor kommer hatet fra? Føler det er et tema som burde bli belyst
TheHairyToothfairy Skrevet 30. november 2021 #15 Skrevet 30. november 2021 nei. noen individer med svært sårede tilstander og historier, eventuelt kanskje bare en, greier lage til en helsikkes masse gjentagende pjatt som ikke jeg kan huske å ha observert her. det er i grunnen litt godt jobbet. 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #16 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Enig. En gang i tiden var faktisk KG et veldig trivelig sted å "oppholde seg", og det var mange hyggelige og interessante mennesker å diskutere med av begge kjønn. De siste årene har det blitt helt ille. Noen ganger føles det som kjønnskamp, trolling og dårlig skjult rasisme nå utgjør ca 75 % av forumet. Anonymkode: ca947...5f6 Har vært her siden 2008 og jeg er enig med dette, det var triveligere her før. Anonymkode: 182b1...1da
Gjest Dynetrekket Skrevet 30. november 2021 #17 Skrevet 30. november 2021 SidFernwilter skrev (2 minutter siden): nei. noen individer med svært sårede tilstander og historier, eventuelt kanskje bare en, greier lage til en helsikkes masse gjentagende pjatt som ikke jeg kan huske å ha observert her. det er i grunnen litt godt jobbet. Om det er kun en person som oppretter disse trådene ( som er ganske usannsynlig) , forklarer ikke det kranglingen i alle trådene, der det er flere forskjellige brukere som krangler ( og krangling på barnehage nivå) så det gjelder jo flere folk. Ser dette I andre medier også.
TheHairyToothfairy Skrevet 30. november 2021 #18 Skrevet 30. november 2021 Dynetrekket skrev (Akkurat nå): Om det er kun en person som oppretter disse trådene ( som er ganske usannsynlig) , forklarer ikke det kranglingen i alle trådene, der det er flere forskjellige brukere som krangler ( og krangling på barnehage nivå) så det gjelder jo flere folk. Ser dette I andre medier også. mulig, følger ikke så mye med som deg med 7 innlegg. har heller ikke gått i barnehage på en stund, så tar deg på ditt ord.
Gjest Dynetrekket Skrevet 30. november 2021 #19 Skrevet 30. november 2021 SidFernwilter skrev (1 minutt siden): mulig, følger ikke så mye med som deg med 7 innlegg. har heller ikke gått i barnehage på en stund, så tar deg på ditt ord. 7 innlegg? Har et innlegg som jeg svarer på nå..🤨 Opprettet en bruker idag, har kanskje lest 20 andre innlegg, som alle var preget av hat. Har barn i barnehage 🙃
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #20 Skrevet 30. november 2021 Dynetrekket skrev (54 minutter siden): Så hva har endret seg på disse årene? Hvor kommer hatet fra? Føler det er et tema som burde bli belyst For å være ærlig tror jeg det handler om endret internettdynamikk. Kg var et lekeforum, innimellom med litt banal og kjip kjønnskrig, fordi det var menn og kvinner her, men lite annet. Mest gøy, man kunne finne venner og til og med kul trolling. Det var også mindre folk her, og mindre ab. Etter det har internett utviklet seg - vi har fått forumer i flere aviser, den offentlige debatten har flyttet inn på facebook, hvor nye og mye mindre kunnskapsrike personer har fått lov å drive debatten. Disse snakker om veldig spesifikke ting - deres palett er ikke stor. De snakker mest om innvandrere, anti-feminisme/feminisme og woke/anti-woke. De snakker sjeldent om klassepolitikk eller større analyser, som faktisk kunne virket samlende. Folk er blitt alt for opptatt av hverandre og man har ikke lenger noen politisk ytterfiende. Folk har vendt seg mot hverandre. Etter hva jeg har sett så kom kvinnehatet i stor grad først her inne, hat her ment som særlig nedlatende innlegg, liksom pakket inn i vitenskap, som oftest av dumme folk, og i ettertid har jeg følt at mannehatet har hevet seg som en hevnreaksjon hos noen kvinner her inne. Nå har jeg følelsen av at menn og kvinner her er like ille, selv om kvinnene produserer mer dritt, noe som er en selvfølge, ettersom det er flere kvinner her enn menn. Anonymkode: ef6ec...992 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå