Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min gjennom flere år har blitt tatt på fersken i å være utro. Det er snakk om en kollega, og i oppryddingsarbeidet har det kommet frem at han har hatt en flørtete tone med flere kvinnelige kolleger tidligere. Det strekker seg to år tilbake med flørting på jobb  og snap/chatting. Jeg er fortsatt i en tilstand av sjokk og apati og veksler mellom å ønske å reparere forholdet eller å gå. Jeg ser sider ved han som er helt hinsides... Nå har han vært sykemeldt i 3 måneder etter at alt raknet. I morgen har han sin første dag tilbake på jobb og gruer seg fælt fordi han har innsett at kolleger selvsagt har fått med seg både tidligere flørting og dette sidespranget. Han er flau og skamfull, og han vil ha sympati fra meg! Han har furtet i dag fordi jeg ikke har spurt hvordan han har det og om hvordan han har det i forhold til å starte på jobb i morgen. Jeg sa at han ber om alt for mye når han ønsker sympati fra meg, men dette synes han at jeg som kjæreste burde gi. Jeg sa at jeg har faktisk ingen sympati, og han la på... Jeg føler at han manipulerer meg så mye at jeg ender opp med å føle meg slem og hensynsløs, noe han veldig ofte fremstiller meg i situasjoner der jeg mener han er urimelig. Altså, det er han selv som har driti i eget reir med å ha forhold til kolleger, jeg har nok med meg selv akkurat nå om jeg ikke skal sitte og trøste han fordi det er så vanskelig å komme tilbake på jobb. Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, men jeg trenger å skrive av meg dette!

Anonymkode: f4656...d0f

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har null empati for deg. Er han helt psyco? Kvitt deg med pakket. Han bare utnytter deg og gir F i hva han har påført deg og sikkert andre. Han er bare lei seg for at han er tatt. Sjekk deg for sykdommer og kvitt deg med han og hans krokodilletårer.

Anonymkode: 105a2...5bc

• Liker 45
Skrevet

Føler med deg! Den ubehagelige følelsen av at kjæresten ikke er den du tror og fremtiden du så for deg mest sannsynlig må skrinlegges, må være utrolig vond. 🧡 Kan du i det hele tatt se for deg at du vil kunne stole på ham igjen? Hvor mye empati har denne mannen som har gått bak din rygg så lenge og som nå ber deg om sympati? Svært lite tror jeg. Det kommer til å knuse deg. Du vil bli kontrollerende og selvfølelsen vil dale. Du blir mye sterkere om du går nå. Gråt når du er alene og med venner og prøv å være så kald som mulig mot han. Han fortjener faktisk ikke din omsorg og støtte lenger.

• Liker 13
Skrevet

Han får manne seg opp og ta konsekvensen av egne bevisste handlinger med rak rygg. Patetisk mann.

Anonymkode: 0aa12...b65

• Liker 15
Skrevet

Det føles helt absurd at jeg har jobbet med meg selv i 3 måneder for å kunne fortsette forholdet til tross for hva han har gjort mot meg, men han slår opp med meg fordi jeg ikke har sympati med han.

TS

• Liker 13
Skrevet

Det kan han bare drite i! Han lever på nåde! Han skal være glad han ikke er hatet og forlatt og må ligge under ei bru ute i kulda! 

Det der er såååååå manipulasjon!!!! 

Min notorisk utro ex skulle også vri det om til at det var han det var synd på når han skjønte hvor mye han hadde ødelagt forholdet. Ja for det var nemlig sååå fælt å bli kjeftet på, ikke bli stolt på, ikke få samme nærheten som før hver kveld vi la oss (og jeg helst ville ligget på et helt annet rom og ikke tatt på han en centimeter, men måtte ligge der å la han holde rundt meg og puse mens jeg hadde lyst til å skrike og be han få de ekle utro henda sine vekk fra kroppen min 🤮), at jeg "neglisjerte" han fordi jeg prioriterte meg selv og venninnetid og sluttet å stå på pinne for han. Ja uffameg det var så synd på han for at jeg ikke bare kunne glatte over alt og glemme utroskapet, løgnene og det two-faced spillet han hadde holdt på med å lekte snill samboer som tilbydde seg å gå på butikken mens jeg fikk være hjemme å slappet av mens grunnen var bare så han kunne ringe til damen han var utro med! 

Han typen din fortjener ikke sympati og det at han tror han i det hele tatt er i posisjon til å be om det sier hvor egosentrisk han er! Han anerkjenner ikke engang dine følelser og hvordan utroskapen har gått inn på deg! Han ser deg ikke som et menneske med følelser men bare som en ting som er der for å være praktisk for han og gi han det han ønsker. Urgggh 🤮 

Blir så provosert av hva faen disse mannfolka innbiller seg! 

Det er nettopp manipulasjon det er, og helt ærlig han fortjener hverken din sympati eller DEG. Dump den jævla idioten! 

Når han manipulerer nå så viser det hvor kald og ego han egentlig er, sjansen er stor for at han bedrar deg igjen "for det er jo så synd på han og han trengte å bli sett" my ass!!! 

Anonymkode: 17329...4da

• Liker 19
Skrevet

Minner meg om min eks som var utro bak ryggen min, og når jeg oppdaget det så gikk han fra meg for å være med elskerinnen.

Etter en måned hadde elskerinnen vraket han, og da kom han luskende tilbake til meg med en bukett roser og gråt på skulderen min fordi han hadde sånn kjærlighetssorg over elskerinnen sin, og like etterpå lurte han på om jeg hadde lyst å prøve å bli sammen igjen!🙈

• Liker 21
Skrevet (endret)

Huff.. føler med dere 😒

Endret av MacadamiaNut
  • Liker 11
Skrevet

Han er fortsatt utro. Nå fikk han en grunn til å gå 🙄

Anonymkode: 8d5c4...bf0

• Liker 5
Skrevet

Du kommer til å like hva jeg skriver.

Det er to i et forhold.. han føler at du ikke bryr deg. Men...har han spurt deg hvordan DU har det, når han begynner å jobbe igjen?

Anonymkode: 2e838...f99

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kjæresten min gjennom flere år har blitt tatt på fersken i å være utro. Det er snakk om en kollega, og i oppryddingsarbeidet har det kommet frem at han har hatt en flørtete tone med flere kvinnelige kolleger tidligere. Det strekker seg to år tilbake med flørting på jobb  og snap/chatting. Jeg er fortsatt i en tilstand av sjokk og apati og veksler mellom å ønske å reparere forholdet eller å gå. Jeg ser sider ved han som er helt hinsides... Nå har han vært sykemeldt i 3 måneder etter at alt raknet. I morgen har han sin første dag tilbake på jobb og gruer seg fælt fordi han har innsett at kolleger selvsagt har fått med seg både tidligere flørting og dette sidespranget. Han er flau og skamfull, og han vil ha sympati fra meg! Han har furtet i dag fordi jeg ikke har spurt hvordan han har det og om hvordan han har det i forhold til å starte på jobb i morgen. Jeg sa at han ber om alt for mye når han ønsker sympati fra meg, men dette synes han at jeg som kjæreste burde gi. Jeg sa at jeg har faktisk ingen sympati, og han la på... Jeg føler at han manipulerer meg så mye at jeg ender opp med å føle meg slem og hensynsløs, noe han veldig ofte fremstiller meg i situasjoner der jeg mener han er urimelig. Altså, det er han selv som har driti i eget reir med å ha forhold til kolleger, jeg har nok med meg selv akkurat nå om jeg ikke skal sitte og trøste han fordi det er så vanskelig å komme tilbake på jobb. Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, men jeg trenger å skrive av meg dette!

Hva ser du i han da..? Menn kan være utro men bare barn forventer sympati fra den de bedro...patetiskt!

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du kommer til å like hva jeg skriver.

Det er to i et forhold.. han føler at du ikke bryr deg. Men...har han spurt deg hvordan DU har det, når han begynner å jobbe igjen?

Han har ingen grunn til å føle at jeg ikke bryr meg. Jeg har vært støttende og snakker med han om hvordan han kan løse alle flokene i livet sitt. Jeg har oppfordret han til å be om henvisning til dps, noe han har gjort og har fått første time neste uke. Jeg ønsker absolutt ikke at han skal fortsette ved samme arbeidsplass, men jeg har oppfordret han å avslutte sykemeldingen og fra tilbake på jobb fordi jeg tenker at han bare blir mer deprimert og nedsnødd av å sitte hjemme. Jeg har tilbudt meg å sitte sammen med han for å se etter andre jobber og å hjelpe han med å skrive søknader. Han mener at det er for mye på én gang å skulle starte den prosessen. Han har ingen grunn til å forvente at jeg skal sitte og trøste han kvelden før han drar tilbake til jobb det han har vært utro. Han har heller ikke spurt meg hvordan det er for meg.

• Liker 8
Skrevet

For en manipulerende jævel…. Drar på seg offerrollen når det er han selv som har satt seg i denne situasjonen, å attpåtil prøver å gi DEG dårlig samvittighet? Herregud, alt noen finner seg i. Jeg blir helt matt. 

Anonymkode: ab866...561

• Liker 16
Skrevet

Når du har komt deg over sjokket og ser tilbake på dette (med han på lang avstand) så kommer du til å le over hvor dum du var som var sammen med en slik idiot. 

Blir helt sjokkert over alle som skriver om ekser som har vært utro og forventer trøst og undskyldning... Herregud... 

Anonymkode: 4ef30...08e

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Han har ingen grunn til å føle at jeg ikke bryr meg. Jeg har vært støttende og snakker med han om hvordan han kan løse alle flokene i livet sitt. Jeg har oppfordret han til å be om henvisning til dps, noe han har gjort og har fått første time neste uke. Jeg ønsker absolutt ikke at han skal fortsette ved samme arbeidsplass, men jeg har oppfordret han å avslutte sykemeldingen og fra tilbake på jobb fordi jeg tenker at han bare blir mer deprimert og nedsnødd av å sitte hjemme. Jeg har tilbudt meg å sitte sammen med han for å se etter andre jobber og å hjelpe han med å skrive søknader. Han mener at det er for mye på én gang å skulle starte den prosessen. Han har ingen grunn til å forvente at jeg skal sitte og trøste han kvelden før han drar tilbake til jobb det han har vært utro. Han har heller ikke spurt meg hvordan det er for meg.

Da har du vært støttende nok. Du får spørre han om hvorfor han ikke har spurt deg.  Hver gang han kommer med sitt "meg", får du spørre han tilbake om ditt "meg". 

• Liker 3
Skrevet

Men hvorfor er du sammen med han?

Han er utro, og manipulerende, og gjør seg selv til offer. Men du skal bare tilgi, være søt og støttende. Han er jo skikkelig egoistisk, og kommer til å være utro igjen,

Anonymkode: 44cf9...31c

• Liker 10
Skrevet

Visste ikke at å bli ferska i utroskap var gyldig grunn for å få sykemelding😅 Hvis han er såpass skjør så var det jo ganske dumt å rote seg borti. Sannsynligheten for at sånt eksploderer i trynet på en og at alle får vite det er jo relativt stor. Vanskelig å ha sympati med sånne. "Buhu, det er så tøft for meg å takle at jeg har såret deg. Faktisk er det tøffere for meg enn for deg!"🙄 Vondere å skulle tape ansikt på jobb enn at han har såret kvinnen han liksom elsker. Jaja. Håper du får det bedre uten han, Ts!🌹

Anonymkode: 00331...df4

• Liker 15
Skrevet

Stakkars lille gutten 😢 Han var slem og dummet seg ut, og nå vil han ikke tilbake på skolen- jeg mener jobb, og blir sinna og snurt fordi mamma- jeg mener kjæresten, ikke trøster han.

Han har dummer seg ut, vært utro, brutt tilliten din, og han mener at DU skal sympatisere med han fordi nå er det skummelt å tilbake på jobb? Nei altså, han er en voksen mann. Han skal absolutt være i stand til å ta konsekvensene av egen adferd, men istedenfor legger han det på deg.

Kom deg unna. Han er manipulerende, egoistisk, viser null empati for deg og viser ingen tegn til å ville bygge opp tilliten din igjen.

Anonymkode: fd2b0...e6f

• Liker 13
Skrevet

Sykemelding for sånt fjas? Er han ikke flau?? Er nesten som å be om sykemelding fordi man er fyllesyk! 🤮

Synd på han fordi han skal tilbake på jobb der han har flørta og stått i med kollegaene sine? Men ikke synd på dama hans? Nei hun skal trøste han? Wtf?

Jeg forstår at et langt liv med følelser ikke bare kan forsvinne med et knips. Men jeg håper du så fort som mulig innser at denne mannen ikke innehar kvaliteter som en livspartner bør ha! Fortsetter du dette forholdet, så vil det nok gi deg mye smerte.
Mer enn en evt kjærlighetssorg, selv om det ikke føles slik akkurat nå ❤️

Anonymkode: 7a57d...4b8

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...