AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Jeg ser ikke på meg selv som overvektig (bmi på rett under 25), men har brede hofter og kraftige lår. Litt ekstra på mageområdet. Overkroppen er relativt slank/normal. Jeg syntes det er vanskelig å finne klær som sitter fint (spesielt bukser). Liker ikke tettsittende klær på magen/hofter, så går som regel med en oversized genser. Trenger litt tips til hvordan andre som har litt ekstra på kroppen kler seg - både til hverdags og finere anledninger. Setter pris på linker til spesifikke klesplagg også. 😊 er 27 år gammel, og syntes jeg har så kjedelig klesstil! Anonymkode: 05077...ee0
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #2 Skrevet 30. november 2021 Du er ikke litt kraftig når du er normalvektig. Så du får feil folk inn i tråden din med en så misvisende tittel. Anonymkode: 06221...6fd 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #3 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Du er ikke litt kraftig når du er normalvektig. Så du får feil folk inn i tråden din med en så misvisende tittel. Anonymkode: 06221...6fd Jeg vil jo si jeg er litt kraftig, er langt i fra slank😊 jeg mener jo det er forskjell på litt kraftig og overvektig da. Anonymkode: 05077...ee0 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 30.11.2021 den 22.03): Du er ikke litt kraftig når du er normalvektig. Så du får feil folk inn i tråden din med en så misvisende tittel. Anonymkode: 06221...6fd Det er forskjell på å være kraftig og tjukk. Anonymkode: 88d8f...687 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Nå er jeg overvektig, men er nok heldig med kroppsformen, da jeg har slank midje, store bryst, stor rumpe og kraftige lår. Så jeg bruker stort sett omslagskjoler. For jeg må fremheve den slanke midjen min. Og rumpa mi er så stor, at bruker jeg bukser, så har jeg jo plass til en ekstra person bak i buksa. Jeg ser slankere ut i kjoler enn i bukse og topp. Anonymkode: 4079c...0ba
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 Jeg har BMI på 27, så ikke såå langt unna. 6 kilo unna BMI på 25 😅 så drister meg til å svare her. Jeg har nemlig også en relativt normal overkropp, men kraftig underkropp. For min kroppstype er det ikke lurt å gå med oversized på overkroppen, for da får jeg ikke fremhevet den slankere delen av meg. Og det høres ut som du har litt den samme kroppstypen? For min del ser jeg absolutt best ut i litt løse bukser (som dressbuksene på HM som er rette i beina) og en litt strammere genser. Da skjuler jeg at jeg har store lår, men fremhever at jeg har slankere mage. Men jeg liker også vanlige jeans (som Jane-modellen fra Cubus, de er fine). Men jeg ser altså bare firkantet og rar ut i oversized på overkroppen, jeg ser både kort og tjukkere ut. Anonymkode: 9ce95...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå