AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Hei, jeg var på julebord for litt siden.. jeg drakk ikke så mye, men jeg ble helt borte. Og jeg var tydeligvis veldig glad og helt annerledes enn jeg pleier, folk rundt meg trodde ah jeg hadde tatt dop. Noe jeg ikke gjorde, med mindre jeg har fårt det i noe glass. Dagen etter svimte jeg av. Vet dere hvordan dop dette evt kan være? Anonymkode: c4acc...7fa
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Hadde du spist før du begynte å drikke? Jeg har fått blackout før når jeg ikke hadde noe i magen f.eks . Det er ikke godt å si hva du har fått i deg hvis du har det da.. Har også besvimt dagen derpå en gang.. Anonymkode: cd5b6...2bf 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Jeg har aldri opplevd noe lignende så vet ikke helt hva du kan ha fått i deg. Fikk du kritikk for oppførselen din? Anonymkode: 63f31...314 1
Natta1980 Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Dop som man blir "glad" av, det kan være amfetamin, ecstasy. Trenger mer info om hvordan du oppførte deg for å si hva det kan være. Hvordan følte du deg neste dag, bortsett fra at du svimte av? Fikk du sove i det hele tatt? Hvor mye?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 Det er mest sannsynlig Ghb. Jeg har også blitt dopet med det og har slitt med traumer i mange år pga den hendelsen. Hvis du får flashbacks og gjenopplevelser fra kvelden i drypp om ca to uker så er det Ghb, men de første dagene er alt helt svart. Desverre derfor det brukes som rape drug fordi når man begynner å huske så er det for sent å finne bevis Anmeld uansett til politiet asap og varsle tillitsvalgt på jobben din så det kan hentes inn info om alle som var tilstedet på julebordet og evn kameraovervåkning som kan avdekke uvedkommende der! Ta vare på deg ❤️ Anonymkode: 48ec2...9a9 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde du spist før du begynte å drikke? Jeg har fått blackout før når jeg ikke hadde noe i magen f.eks . Det er ikke godt å si hva du har fått i deg hvis du har det da.. Har også besvimt dagen derpå en gang.. Anonymkode: cd5b6...2bf Ja, jeg hadde spist før jeg dro på julebord pluss at vi fikk veldig mye mat der Anonymkode: c4acc...7fa
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er mest sannsynlig Ghb. Jeg har også blitt dopet med det og har slitt med traumer i mange år pga den hendelsen. Hvis du får flashbacks og gjenopplevelser fra kvelden i drypp om ca to uker så er det Ghb, men de første dagene er alt helt svart. Desverre derfor det brukes som rape drug fordi når man begynner å huske så er det for sent å finne bevis Anmeld uansett til politiet asap og varsle tillitsvalgt på jobben din så det kan hentes inn info om alle som var tilstedet på julebordet og evn kameraovervåkning som kan avdekke uvedkommende der! Ta vare på deg ❤️ Anonymkode: 48ec2...9a9 Burde jeg dra til legevakta å teste meg for om jeg fortsatt har noe i blodet? Vil ikke anmelde da jeg ikke vet om jeg ble dopa ned helt sikkert... men jeg vet hvertfall at jeg var helt annerledes enn jeg pleier Anonymkode: c4acc...7fa
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 Natta1980 skrev (4 timer siden): Dop som man blir "glad" av, det kan være amfetamin, ecstasy. Trenger mer info om hvordan du oppførte deg for å si hva det kan være. Hvordan følte du deg neste dag, bortsett fra at du svimte av? Fikk du sove i det hele tatt? Hvor mye? Jeg fikk sove som vanlig, våkna til litt hodepine, men den gikk over også følte jeg meg ellers helt fin.. jeg så prikker i øya ekstremt lenge før jeg svimte av.. og når jeg har svimet av før så pleier jeg se prikker og svime av med engang Anonymkode: c4acc...7fa
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #9 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Burde jeg dra til legevakta å teste meg for om jeg fortsatt har noe i blodet? Vil ikke anmelde da jeg ikke vet om jeg ble dopa ned helt sikkert... men jeg vet hvertfall at jeg var helt annerledes enn jeg pleier Anonymkode: c4acc...7fa Hadde jeg garantert gjort!!! Herregud det er jo litt spennende.... Går det an å bestille en slik test? Anonymkode: e20c0...895
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #10 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har aldri opplevd noe lignende så vet ikke helt hva du kan ha fått i deg. Fikk du kritikk for oppførselen din? Anonymkode: 63f31...314 Foreldrene mine hentet meg.. og de trodde med engang jeg hadde tatt noe, fordi at jeg sa så mye rart og var helt i skyene da jeg så de. Og jeg var så sykt glad, noe jeg egentlig ikke pleier å være. Fordi jeg pleier å være veldig trøtt når jeg har inntatt alkohol Anonymkode: c4acc...7fa
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #11 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde jeg garantert gjort!!! Herregud det er jo litt spennende.... Går det an å bestille en slik test? Anonymkode: e20c0...895 Det veg jeg ikke, men mener man kan dra til legevakta eller fastlegen og ta blodprøver, og da kan de finne ting i blodet, er bare redd for å få skylden selv for at jeg har tatt noe også blir det politi sak. Men jeg vet selv at jeg ikke tar dop og hadde aldri gjort det. Anonymkode: c4acc...7fa
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #12 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det veg jeg ikke, men mener man kan dra til legevakta eller fastlegen og ta blodprøver, og da kan de finne ting i blodet, er bare redd for å få skylden selv for at jeg har tatt noe også blir det politi sak. Men jeg vet selv at jeg ikke tar dop og hadde aldri gjort det. Anonymkode: c4acc...7fa Herregud legen kan jo ikke melde deg til politiet. Get with the program Anonymkode: e20c0...895 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #13 Skrevet 1. desember 2021 Dra til legevakta, og få det bekreftet så slipper du å være usikker på dette resten av livet, for dette er noe du ikke kommer til å legge bak deg med det første. Du sier bare før du blir testet, at du gjør dette fordi du mistenker at du er blitt dopet ned. De som kjenner deg vet at du ikke driver med sånt, så du kan sikkert få hjelp fra dem om det skulle bli noe. Ikke vær redd, bare dra til legen. du vil angre hvis du ikkke gjør det, ganske sikker på det. Anonymkode: b2742...551
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #14 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Burde jeg dra til legevakta å teste meg for om jeg fortsatt har noe i blodet? Vil ikke anmelde da jeg ikke vet om jeg ble dopa ned helt sikkert... men jeg vet hvertfall at jeg var helt annerledes enn jeg pleier Anonymkode: c4acc...7fa Legevakten bestiller ikke slike prøver dessverre Anonymkode: 548f8...754 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #15 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Legevakten bestiller ikke slike prøver dessverre Anonymkode: 548f8...754 Hvor kan man ta sånn test da?:) Anonymkode: c4acc...7fa
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #16 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor kan man ta sånn test da?:) Anonymkode: c4acc...7fa Hos fastlegen. Men det er mest sannsynlig ute av kroppen din allerede. Anonymkode: 0e694...e31 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #17 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Burde jeg dra til legevakta å teste meg for om jeg fortsatt har noe i blodet? Vil ikke anmelde da jeg ikke vet om jeg ble dopa ned helt sikkert... men jeg vet hvertfall at jeg var helt annerledes enn jeg pleier Anonymkode: c4acc...7fa Ja! Raskt! Anonymkode: 48ec2...9a9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #18 Skrevet 1. desember 2021 Det er uansett ikke GhB. Det er sløvende, ikke oppkvikkende. Og det er livsfarlig i kombinasjon med alkohol, så du hadde gått i bakken rimelig raskt om det var det. Mdma og ecstacy kan det være. Sikkert en del andre ting også, det finnes mye rart. At du besvimte dagen etter er nok heller utslag av dehydrering eller noe, ikke virkning av evt stoff. Anonymkode: faa43...7b4 1
Natta1980 Skrevet 1. desember 2021 #19 Skrevet 1. desember 2021 Hadde det vært noe stimulerende som får deg opp, ville du jo ikke klart å sove og du ville ha blitt veldig syk i form av noia, skjelvinger, hodepine, utmattelse mm. Og som nevnt, besvimelse dagen derpå har ikke noe å gjøre med et evt stoff du fikk i deg for over 12 timer siden. I hvert fall ikke når du sov normalt. Tror det kan være alkoholen. Drakk du noe nytt du ikke har drukket på en stund? Er nok uansett alkoholen. Blir ofte glad av det. Trenger ikke reagere likt hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå