Boogie Skrevet 10. oktober 2005 #1 Skrevet 10. oktober 2005 Har nå tatt en spørrerunde på frisørsalonger. Prisene varierer voldsomt. Alt fra 480 kr - 800 kr timen. Og det er uten sminke. Den salongen jeg kommer til å bestille time hos, der har de det slik at jeg får en prøvetime inkl i prisen. Dagen før dagen, kommer jeg med brudekjolen. På selve dagen friserer de meg(min søster skal sminke meg på salongen), også hjelper de meg med kjolen. Buketten kommer til salongen, og transporten. Så de sa at jeg blir der til vielsen starter. Vil bare høre hva som er vanlig, og hva for pris som er vanlig!! Håper å høre hva andre har gjort/skal gjøre!!
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #2 Skrevet 10. oktober 2005 prisen er jeg ikke sikker på men det er vanlig at du er hos frisøren helt fram til vielsen hvis du selv ønsker det.det hørtes dyrt ut,men det er vel det de tar i dag?
Blueberry Skrevet 10. oktober 2005 #3 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg betalte 800,- per time...synes det var i meste laget... Men på den annen side så fikk jeg perfekt behandling og alt ble helt fantastisk. Så man kan kanskje si at det var verdt det, for nå er det jo allerede betalt og unnagjort, så ingen vei tilbake...hehe...
Impala Skrevet 11. oktober 2005 #4 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg var hos frisøren min frem til vielsen, og jeg ble ordnet på håret, sminket og hjulpet med påkledning. Min forlover fikk også ordnet håret. For dette betalte jeg kun 1450 kr og syns egentlig det var billig. Var vel hos frisøren i 3 timer tenker jeg.
Søta Skrevet 11. oktober 2005 #5 Skrevet 11. oktober 2005 Hvor i landet bor du da? Variere veldig fra sted til sted tror jeg. Selv synes jeg det var kjempedeilig og være hos frisøren helt til vielsen- du slipper å stresse fra sted til sted. Også slipper du å tenke på å få med alt tilbehøret.. Ei venninne av meg glemte slør og tiara på dagen... Så jeg anbefaler deg å ta ned alt dagen før - da har du iallefall lit tid på deg om du skulle ha glemt noe..
Edie Skrevet 11. oktober 2005 #6 Skrevet 11. oktober 2005 Husker ikke helt hva jeg betalte for hva, men alt i alt kom det på 2200,- Det inkluderte prøvetime, selve dagen, sminke og oppsetting av hår på mine to forloverere. Og det synes jeg var kjempebillig som er vant til Oslo-priser (har jo betalt nesten det samme for en vanlig frisørtime med klipp og farging)
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #7 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg betalte 3000 for prøvetime, oppsett selve dagen og at jeg ble sminket (3000 var maxpris på denne salongen). Jeg hadde med egen sminke, etter eget ønske. Jeg ble litt overrasket over hvor dyrt det ble, men samtidig så har jeg langt tykt hår så hun brukte ca 3 timer på å sette det opp. På den salongen hadde de egen brudeavdeling, men jeg ønsket å kle på meg hjemme, men de sa at det mest vanlige er å være der til vielsen.
Gjest Gjest_tine_* Skrevet 11. oktober 2005 #8 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg betalte 2500 Det var for oppsett,sminke,min forlover og brudepike. Jeg var der fra kl 9.00 - 12.30 Dette er då i Rogaland (karmøy)
Boogie Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2005 Takk for svar alle sammen Da vet jeg litt mer hva som er normal pris, og hva som er normalt å gjøre hos frisøren Da bestiller jeg time hos den rimeligste!!!
tass2406 Skrevet 11. oktober 2005 #10 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg betalte 1300 kr for prøvetime, pynting og sminking. Var i frisørsalongen helt til vielsen, ca 4 1/2 time. Synes det var billig jeg! Men så skal det sies at det her var på et lite tettsted....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå