AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Jeg er glad i en mann med mikro p. Glad i han og har godt sexliv. Men dere som har prøvd, plagde det dere i lengden? Altså mer enn i starten? Usikker på om jeg skal satse eller la ham gå. Anonymkode: ef7b7...d01
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #2 Skrevet 30. november 2021 Var forelsket i en mann med tynn, ikke engang mikro bare tynn. Veldig tynn. Han var flink med fingrene og sørget alltid for at jeg kom, men rundt 20 samleier senere så merket jeg jo hvor mye jeg savnet å bli ordentlig knullet. Så nei det funket ikke i lengden og jeg går ikke på den samme smellen igjen Anonymkode: 72383...1f0 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #3 Skrevet 30. november 2021 Da vet vi det. Neste tråd. . Anonymkode: e7eeb...4a2
sicario Skrevet 30. november 2021 #4 Skrevet 30. november 2021 Kan de ikke opprette et penisforum på KG snart. Dette har blitt latterlig. 7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 Hadde ikke taklet det. Må ha litt størrelse. Anonymkode: 02ded...aad
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 Hvis man elsker noen så går det selvfølgelig bra. Tenk på alle lesbiske kvinner som klarer å ha et fantastisk sexliv uten penis. Det finnes leketøy. Anonymkode: cbbd7...cae 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man elsker noen så går det selvfølgelig bra. Anonymkode: cbbd7...cae Nei det kan du ikke si! Kanskje du ikke trenger å føle penis men for de fleste av oss andre er det helt meningsløst og føles som nesten et overgrep å gjennomføre et samleie man ikke får noe som helst ut av. Sitat Tenk på alle lesbiske kvinner som klarer å ha et fantastisk sexliv uten penis. Det finnes leketøy. Litt av greia med å være lesbisk er fordi de IKKE LIKER eller tiltrekkes penis. For oss som er heterofile og nyter og liker å penetrerer av en penis så har det naturligvis mye å si om penisen stimulerer til nytelse eller ikke! Anonymkode: 72383...1f0 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 Hvorfor ikke opprette www.penisguiden.no🤔 Anonymkode: 00fca...ad3 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #9 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 1.12.2021 den 20.26): Nei det kan du ikke si! Kanskje du ikke trenger å føle penis men for de fleste av oss andre er det helt meningsløst og føles som nesten et overgrep å gjennomføre et samleie man ikke får noe som helst ut av. Litt av greia med å være lesbisk er fordi de IKKE LIKER eller tiltrekkes penis. For oss som er heterofile og nyter og liker å penetrerer av en penis så har det naturligvis mye å si om penisen stimulerer til nytelse eller ikke! Anonymkode: 72383...1f0 Er ikke enig i dette. Jeg som hetero blir jo ikke forelsket i penisen selv. Selv om man er lesbisk og ikke tiltrekkes av mannekroppen betyr det ikke at man ikke liker å bli penetrert. Anonymkode: cbbd7...cae 1
SlemUlv Skrevet 6. desember 2021 #10 Skrevet 6. desember 2021 Hva mener du er mikro da? For det varierer veldig på dette forumet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #11 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 1.12.2021 den 21.37): Hvorfor ikke opprette www.penisguiden.no🤔 Anonymkode: 00fca...ad3 Godt forslag Anonymkode: ff041...17b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #12 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 1.12.2021 den 21.37): Hvorfor ikke opprette www.penisguiden.no🤔 Anonymkode: 00fca...ad3 Dett er penisguiden.no Anonymkode: 4607b...07a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #13 Skrevet 9. desember 2021 SlemUlv skrev (På 12/6/2021 den 11.14): Hva mener du er mikro da? For det varierer veldig på dette forumet. Alt under 15 cm er mikro på kvinneguiden. Jeg med 19 cm som bare får inn 2/3 av penisen min ved samleie har visstnok gjennomsnittlig ifølge kvinneguiden.🤣 I den virkelige verden er damene skeptisk og syns det er skummelt første gang vi har sex fordi de ikke har møtt på så store før og må bruke lang tid på oppvarming.😜 Anonymkode: cb25b...20d 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #14 Skrevet 9. desember 2021 Penislengde handler ikke om nytte. En mann på 190 cm er ikke mer nyttig enn en mann på 175. Men den høye mannen er å foretrekke likevel. Av psykologiske og sosiologiske årsaker. Det samme med penis. En mikro kan gjøre samme nytten som en normal penis kan, men det er ikke nytten kvinner tenner på. Anonymkode: da47b...49d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #15 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Penislengde handler ikke om nytte. En mann på 190 cm er ikke mer nyttig enn en mann på 175. Men den høye mannen er å foretrekke likevel. Av psykologiske og sosiologiske årsaker. Det samme med penis. En mikro kan gjøre samme nytten som en normal penis kan, men det er ikke nytten kvinner tenner på. Anonymkode: da47b...49d spørs jo veldig da, mange synes det er viktigere med en tykk penis enn en lang. Ikke så mange synes det er godt å få 20 cm lang inn i livmoren heller liksom. Og egentlig så handler det jo om hvordan den brukes. Spiller ingen rolle om du har stor penis som du bare kjører på ut og inn med til du kommer og sovner. En med litt mindre penis, men med mer innlevelse, i kombinasjon av bruk av hender osv kan skape en bedre opplevelse. Anonymkode: cbbd7...cae
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #16 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 30.11.2021 den 22.07): Var forelsket i en mann med tynn, ikke engang mikro bare tynn. Veldig tynn. Han var flink med fingrene og sørget alltid for at jeg kom, men rundt 20 samleier senere så merket jeg jo hvor mye jeg savnet å bli ordentlig knullet. Så nei det funket ikke i lengden og jeg går ikke på den samme smellen igjen Anonymkode: 72383...1f0 Hvor tynn var den i omkrets? 10 cm? Anonymkode: e4405...2e6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #17 Skrevet 10. desember 2021 Kvinner: Er den tynnere enn din tjukkeste finger og kortere enn den lengste fingern, da er den mikro. Er den tykkere enn ditt håndledd og lenger enn to av de lengste fingrene dine er den macro. Oppsummert kvinner: Er den noe i mellom, fortell din mann at den er normal stor. Bruk ordet stor, som er positivt ladd. Gjenta det innimellom, og vis respekt for din mann. Da vil han oppleve det som aksept og tro det eller ei føle seg elsket. Da vil du få plenty tilbake. Hva du sier er lik hva du får. Seksuell klokskap er et valg. Er du seksuelt klok? Anonymkode: e7eeb...4a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå