Entern Skrevet 1. desember 2021 #81 Del Skrevet 1. desember 2021 tussi84 skrev (16 minutter siden): Egentlig får man håpe på at dette er en mildere variant av viruset, og at alvorlig sykdom skjer veldig sjeldent. Hvis varianten er mildere men sprer seg fortere så er det egentlig vinn- vinn. Det er kun en løsning på dette, flokk immunitet. Da er der færre verter som viruset kan bosette seg i. Jepp. Det er jo logisk om viruset muterer i mildere retning, det er jo det beste for viruset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikitaspin Skrevet 1. desember 2021 #82 Del Skrevet 1. desember 2021 Capt. Obvious skrev (4 timer siden): Vi får nå se. Om omikron i veldig stor grad unngår vaksinene, så blir det ny, tung nedstengning uansett. Og den kommer til å vare lenge siden det tar tid å vaksinere en hel verden med ny vaksine. Kan fort bli nedstengt 1-2 år. Verden har aldri vært nedstengt så lenge så det skjer ikke nå heller. Dessuten har ingen penger til dette lengre. Dessuten kan vaksinen raskt modifiseres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikitaspin Skrevet 1. desember 2021 #83 Del Skrevet 1. desember 2021 Capt. Obvious skrev (4 timer siden): Det blir det nok om man finner ut at omikron omgår vaksinene i stor grad. Og det er det overhengende stor risiko for slik jeg tolker utspillene fra Moderna. Moderna har jo sagt at de står klar med modifiserte vaksiner om nødvendig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet 1. desember 2021 #84 Del Skrevet 1. desember 2021 13 minutter siden, Nikitaspin said: Moderna har jo sagt at de står klar med modifiserte vaksiner om nødvendig. Og vitsen med det er, sånn i det store og hele? Jeg tror det er på tide at man heller fokuserer på de sårbare og heller bruker tidlig behandling med legemidler som allerede finnes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikitaspin Skrevet 1. desember 2021 #85 Del Skrevet 1. desember 2021 Betasuppe skrev (25 minutter siden): Og vitsen med det er, sånn i det store og hele? Jeg tror det er på tide at man heller fokuserer på de sårbare og heller bruker tidlig behandling med legemidler som allerede finnes. Bortsett fra at det ikke fins virksomme legemidler ennå. Men ja på sikt blir nok vaksinen kun for de sårbare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet 1. desember 2021 #86 Del Skrevet 1. desember 2021 46 minutter siden, Nikitaspin said: Bortsett fra at det ikke fins virksomme legemidler ennå. Men ja på sikt blir nok vaksinen kun for de sårbare. De finnes, er flere protokoller for flere stadier. Men nevner jeg noe mer så blir posten slettet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg