Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har gått gravid flere ganger, når (uke) synes dere bevegelsene/sparkene vistes best på utsiden av magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fra uke 25 har vi sett det tydelig :) dette er nummer 3

Anonymkode: a61b0...2d3

Skrevet

Etter uke 30

Anonymkode: c7287...4d6

Skrevet
Prøver239 skrev (2 timer siden):

Dere som har gått gravid flere ganger, når (uke) synes dere bevegelsene/sparkene vistes best på utsiden av magen?

Er morkaken din foran (anterior) baby eller bak (posterior) baby?

Anonymkode: ec0fd...81a

Skrevet

Uke 25 + her.

Anonymkode: 43192...a88

Skrevet

I mine termingrupper har det vært gravide som påstår å se drt fra uke 15-16 🙃 Kjent spark siden uke 10-12 ogås. 

Host tarm host bevegelser. 

Anonymkode: 3e920...3ef

• Liker 2
Skrevet

Har to barn, og har kun et pr ganger opplevd sånne store synlige bevegelser utenpå magen. Kjent masse inni, men de har ikke vært så synlige utenpå 

Anonymkode: 7de19...a34

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er morkaken din foran (anterior) baby eller bak (posterior) baby?

Anonymkode: ec0fd...81a

På baby nr1 var den anterior, da kunne man bare se bevegelse på sidene, men denne gangen ligger morkaken posterior, og jeg kan tydelig se bevegelse utenpå og generelt kjenne mye mer liv denne gangen. Men lurer på om det blir mer å mer synlig, eller om det kanskje nå allerede er på det synligste (uke 31 imorgen). Tenker ift at baby får mindre plass og det blir vanskeligere å bevege på armer å bein:-)

Skrevet

Fra rundt uke 25 her også. Jeg kjente dult i hånda når jeg holdt den på magen fra rundt uke 18, rakk aldri å se det da.

Anonymkode: 71ed4...3ca

Skrevet

Jeg så det i uke 26 men har ikke sett det etter det, er 27+6 nå. Tror det var måten han lå på i uke 26 som gjorde det. Har heller ikke sett noe særlig etter da 😄

Anonymkode: eb361...82e

Skrevet

Har akkurat begynt å se bevegelser utenpå magen nå. Er i uke 32 (fjerdegangs).

Skrevet

Man kunne føle og se bevegelsene utenpå magen i uke 22 I begge mine svangerskap. Men det er nok fra uke 28 at det virkelig var mulig å se sprell og spark som var tydelige og gav en sånn alienfølelse. Slike romsteringer som synes tydelig gjennom klærne. 

Anonymkode: ffb93...990

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...