AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Klipper meg ca en gang i året, og prøvde en ny frisør sist jeg var på reise. Ba om samme lengde som jeg alltid tar den ene gangen jeg lopper meg, en bob ca til kjevepartiet og forholdsvis kort i nakken. Hadde også bilde fra sist besøk, for å vise form og lengde. Har ganske tynt hår og lite volum så hun insisterte på å bruke en teknikk hvor hun tvinnet håret og klippet raskt opp langs "fletta". Dette var visst fantastisk for å få mer volum og hun skrøt av at de færreste gjorde denne teknikken, fordi den var vanskelig. Men at hun hadde gjort den i maaange år og var sååå flink🙄 videre trodde hun jeg kledde bedre litt lengre hår og klippet meg ikke kort i nakken, det var visst ikke noe fint på meg. Bah. Jeg var så dum at jeg sa ja, problemet er at jeg ser ut som en idiot med rett av hår når jeg ikke har brukt en evighet på styling. Men, største problemet er at håret mitt føles fryktelig tynt. Redd det er helt ødelagt av sakseteknikken. Har så langt hår at jeg fortsatt får det i hestehale, men kjenner jo at "halen" er så tynn som ei wienerpølse😤 for å illustrere... 😣 Vurderer å klippe det så kort som jeg ville ha det, men er redd det blir stygt uansett nå som det er så tynt og stusselig. Noen som vet om denne "volumteknikken" kan ha tatt knekken på håret mitt? Er så fortvilet 😩😩 Anonymkode: 90c0c...3bc
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #2 Skrevet 30. november 2021 Tynn som ei wienerpølse? Høres jo ikke tynt ut egentlig? Om hun har klippet deg sånn så vil det jo vokse ut og rette seg, hun rev ikke av deg hårstrå? Anonymkode: 16742...f0b
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #3 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Klipper meg ca en gang i året, og prøvde en ny frisør sist jeg var på reise. Ba om samme lengde som jeg alltid tar den ene gangen jeg lopper meg, en bob ca til kjevepartiet og forholdsvis kort i nakken. Hadde også bilde fra sist besøk, for å vise form og lengde. Har ganske tynt hår og lite volum så hun insisterte på å bruke en teknikk hvor hun tvinnet håret og klippet raskt opp langs "fletta". Dette var visst fantastisk for å få mer volum og hun skrøt av at de færreste gjorde denne teknikken, fordi den var vanskelig. Men at hun hadde gjort den i maaange år og var sååå flink🙄 videre trodde hun jeg kledde bedre litt lengre hår og klippet meg ikke kort i nakken, det var visst ikke noe fint på meg. Bah. Jeg var så dum at jeg sa ja, problemet er at jeg ser ut som en idiot med rett av hår når jeg ikke har brukt en evighet på styling. Men, største problemet er at håret mitt føles fryktelig tynt. Redd det er helt ødelagt av sakseteknikken. Har så langt hår at jeg fortsatt får det i hestehale, men kjenner jo at "halen" er så tynn som ei wienerpølse😤 for å illustrere... 😣 Vurderer å klippe det så kort som jeg ville ha det, men er redd det blir stygt uansett nå som det er så tynt og stusselig. Noen som vet om denne "volumteknikken" kan ha tatt knekken på håret mitt? Er så fortvilet 😩😩 Anonymkode: 90c0c...3bc Trodde det var noe man gjorde for å tynne håret jeg. De gjør det på meg pga tykt hår. Anonymkode: d2225...c9f 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #4 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trodde det var noe man gjorde for å tynne håret jeg. De gjør det på meg pga tykt hår. Anonymkode: d2225...c9f Ja den teknikken høres ut som bevisst hårtynning, men jeg gjør noe lignende med halen på hesten min, klipper liksom opp underfra og da ser den mye mer fluffy ut.. men det er på en hest og det henger rett ned da Anonymkode: 16742...f0b
Kaur Skrevet 30. november 2021 #5 Skrevet 30. november 2021 (endret) Oppklipperteknikken hennes er riktig for mere liv og volum i håret (kan jo tenkes at du opplever håret tynnere fordi det faktisk har blitt tynnere ila det siste året) og frisører pleier å være ærlige når de sier hva du kler bedre. Men frisører kan også alle stylingmetoder som vi dødelige ikke kan eller får til 😅 Tipper du blir råfin med litt styling så gå på youtube og prøve å lær deg noen enkle og raske du kan få inn i morgen rutinen din. Det er så verdt de fem-ti ekstra minuttene når man endelig har lært seg å style! Endret 30. november 2021 av Kaur 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #6 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Klipper meg ca en gang i året, og prøvde en ny frisør sist jeg var på reise. Ba om samme lengde som jeg alltid tar den ene gangen jeg lopper meg, en bob ca til kjevepartiet og forholdsvis kort i nakken. Hadde også bilde fra sist besøk, for å vise form og lengde. Har ganske tynt hår og lite volum så hun insisterte på å bruke en teknikk hvor hun tvinnet håret og klippet raskt opp langs "fletta". Dette var visst fantastisk for å få mer volum og hun skrøt av at de færreste gjorde denne teknikken, fordi den var vanskelig. Men at hun hadde gjort den i maaange år og var sååå flink🙄 videre trodde hun jeg kledde bedre litt lengre hår og klippet meg ikke kort i nakken, det var visst ikke noe fint på meg. Bah. Jeg var så dum at jeg sa ja, problemet er at jeg ser ut som en idiot med rett av hår når jeg ikke har brukt en evighet på styling. Men, største problemet er at håret mitt føles fryktelig tynt. Redd det er helt ødelagt av sakseteknikken. Har så langt hår at jeg fortsatt får det i hestehale, men kjenner jo at "halen" er så tynn som ei wienerpølse😤 for å illustrere... 😣 Vurderer å klippe det så kort som jeg ville ha det, men er redd det blir stygt uansett nå som det er så tynt og stusselig. Noen som vet om denne "volumteknikken" kan ha tatt knekken på håret mitt? Er så fortvilet 😩😩 Anonymkode: 90c0c...3bc For en slem frisør. Anonymkode: b0fd5...1cd
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 Skulle ønske jeg hadde winerpølse tykk hestehale jeg🤪 Anonymkode: 97346...f62 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 Hun tynnet håret ditt. Anonymkode: 2c310...d96
Gjest Gratinara Skrevet 1. desember 2021 #9 Skrevet 1. desember 2021 Jeg har tjukt hår og selv om en viss oppklipping er fint har jeg opplevd at det innimellom har blitt for mye av det godet. Da blir det ofte svært mye "åt" som stikker ut fra håret, skal ikke lange tiden til før disse tuppene blir slitne og du ser ut som du har gnidd en ballong i hodet hver dag... Har også opplevd at remsene med langt hår som er igjen blir såpass klipt opp at de ser ut som billige pistrete exstensions som ligger sleiket ned over skuldra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå