Gå til innhold

Forslag til ny tråd eller undergruppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange som sliter med økonomien av diverse årsaker.  Matprisene har også steget, og det er noen som ikke får pengene til å strekke til.

Noen av oss har litt erfaring med å lage mat, rimelig og fra bunnen.  Ikke kjøpe take away osv, men koke, steke og bake det vi trenger til lite penger, med mest mulig ekte råvarer og mindre ferdigretter, pølser, pizza osv fra frysedisken.

Vi kan også gjerne dele tips om hva som er på tilbud.  Jeg var på Kiwi og kjøpte en 2-kg pose med Gartner mandelpoteter til 11,90 i dag. Der kjøpte jeg også 4x2 kg hvetemel til 40 kr.

Er det noen som er enige i at vi har behov for en slik tråd/gruppe der den røde tråden skal være BILLIG OG GOD MAT?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Adobyen skrev (4 minutter siden):

Det er mange som sliter med økonomien av diverse årsaker.  Matprisene har også steget, og det er noen som ikke får pengene til å strekke til.

Noen av oss har litt erfaring med å lage mat, rimelig og fra bunnen.  Ikke kjøpe take away osv, men koke, steke og bake det vi trenger til lite penger, med mest mulig ekte råvarer og mindre ferdigretter, pølser, pizza osv fra frysedisken.

Vi kan også gjerne dele tips om hva som er på tilbud.  Jeg var på Kiwi og kjøpte en 2-kg pose med Gartner mandelpoteter til 11,90 i dag. Der kjøpte jeg også 4x2 kg hvetemel til 40 kr.

Er det noen som er enige i at vi har behov for en slik tråd/gruppe der den røde tråden skal være BILLIG OG GOD MAT?

Ja :) Se også denne tråden:

Anonymkode: 9e782...901

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja :) Se også denne tråden:

Ja, den tråden er nyttig og fin.

Skrevet

Finnes allerede flere sånne tråder

Anonymkode: d1c4d...a36

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Legg de inn her da så vi som ikke har fått de med oss kan få en oversikt 

Anonymkode: 22d9a...b10

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da må jeg bare finne dem 😀

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Legg de inn her da så vi som ikke har fått de med oss kan få en oversikt 

Anonymkode: 22d9a...b10

Nemlig.  Det er ikke alltid like opplagt å fange opp disse tingene, derfor kunne jeg tenkt å styre alt inn i et eget underforum, men jeg aner ikke hva som skal til for det.

Endret av Adobyen
Skrevet
Adobyen skrev (1 minutt siden):

Nemlig.  Det er ikke alltid like opplagt å fange opp disse tingene, derfor kunne jeg tenkt å styre alt inn i et eget underforum.

Du kan lage en tråd på ris og ros der du kan spørre om de kan lage en slik ny undergruppe :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan lage en tråd på ris og ros der du kan spørre om de kan lage en slik ny undergruppe :) 

Tusen takk. Det skal jeg prøve på ❤️

Skrevet

Egentlig veldig enig! Nå ligger sparetipsene spredd både på forbruker og økonomi, matforumet og kanskje også litt på generell debatt. Det hadde egentlig vært supert å fått samlet det temaet på ett sted.

Anonymkode: 0fca6...862

• Liker 3
Skrevet
Adobyen skrev (2 minutter siden):

Tusen takk. Det skal jeg prøve på ❤️

Lykke til ♥️ Her er en tråd med billige middager :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Lykke til ♥️ Her er en tråd med billige middager :) 

Takk, så bra.

Problemet er at alle disse trådene ligger så spredt på forumet, og det er ikke opplagt å søke i veldig gamle tråder.  

Skrevet

Enig. Det hadde vært kjekt med en egen undertråd.😁

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Jeg ser denne tråden har blitt flyttet av moderator samtidig som du opprettet en ny tråd her på Ris og ris. Viser til svaret gitt i den andre tråden:

Edie, adm.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...