Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har datet en på 24 år nå i et halvt år, og er selv 17. Vi er veldig glade i hverandre og liker den andre for den den er og ikke for alderen. Vi synes det hørtes så rart ut med syv år i aldersforskjell i starten, men nå tenker vi ikke noe om det. Synes dere det er for drøyt? Personlig ser jeg ikke problemet…

Anonymkode: 594f4...eb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit synes jeg, men er sikkert noen som vil stusse på det. Det går nok over om noen år, tror folk flest reagerer mest på at du er 17. 

Når du er 20 og han 27 f.eks så vil folk reagere mindre, merkelig nok. 

• Liker 8
Skrevet

Det er jo ikke slikt man som forelder ville jublet over, men så vet nok de fleste at dette er midlertidig.. Så greit nok

Anonymkode: 8bce9...bdf

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er jo ikke slikt man som forelder ville jublet over, men så vet nok de fleste at dette er midlertidig.. Så greit nok

Anonymkode: 8bce9...bdf

Jeg tørr selv ikke å fortelle foreldrene min om han mtp reaksjonene vi kommer til å få. De er i utgangspunktet svært i mot gutter…

Skrevet

Jeg syns det er altfor drøyt. En voksen mann som preyer på en tenåring, et barn. 

Hans hjerne er ferdig utviklet om et år, mens din hjerne har masse igjen. Er derfor du er lett å manipulere og lure også og har vanskelig for å se hva som er galt med dette selv, men en sånn aldersforskjell er riv ruskende galt! 

Anonymkode: cfd07...fae

• Liker 19
Skrevet

Jeg syns det er altfor drøyt. En voksen mann som preyer på en tenåring, et barn. 

Hans hjerne er ferdig utviklet om et år, mens din hjerne har masse igjen. Er derfor du er lett å manipulere og lure også og har vanskelig for å se hva som er galt med dette selv, men en sånn aldersforskjell er riv ruskende galt! 

Nå må jeg også nevne at min hjerne og min bedømmelsesevne er omtrent på samme nivå som hans, da jenters blir mye fortere utviklet enn hos gutter. Han er ingenting annet en en godgutt, og alle som kjenner han har ingenting negativt å si :)

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

De er i utgangspunktet svært i mot gutter…

De hadde foretrukket om du var lesbisk?

Skrevet
Just now, proghodet said:

De hadde foretrukket om du var lesbisk?

Nei de hadde nok mislikt det enda mer. De er veldig religiøse😅

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er helt uenig. 

Anonymkode: 0e92d...39f

• Liker 4
Skrevet

Tenker at han må være litt rar som går så langt ned i alder.

Pass på å bruke prevensjon! 

Anonymkode: 54dac...477

• Liker 11
Skrevet

Tenker at han må være litt rar som går så langt ned i alder.

Pass på å bruke prevensjon! 

Anonymkode: 54dac...477

Ja tenke litt det samme i starten, og jeg vet han også var veldig «flau» når det kom til aldersforskjellen. Men tross alt dette greide vi ikke stoppe da det er for mye kjærlighet mellom oss!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nå må jeg også nevne at min hjerne og min bedømmelsesevne er omtrent på samme nivå som hans, da jenters blir mye fortere utviklet enn hos gutter. Han er ingenting annet en en godgutt, og alle som kjenner han har ingenting negativt å si :)

Det kan du tro. 

Man er forøvrig ingen godgutt når man er voksen som har sex med tenåringer. Det blir som å si at en voldtektsmann er godgutt fordi han er snill mot familien sin og flink til å spille fotball. Dette handler om holdninger. 

Men hvorfor spør du her når du uansett har bestemt deg? 

• Liker 14
Skrevet

Som mor til to jenter ville jeg langt på vei satt mer pris på at de ble sammen med menn på 24 enn mer jevnaldrende gutter, når de en gang blir så "gamle".

Anonymkode: 0811b...f7c

• Liker 4
Skrevet

Det kan du tro. 

Man er forøvrig ingen godgutt når man er voksen som har sex med tenåringer. Det blir som å si at en voldtektsmann er godgutt fordi han er snill mot familien sin og flink til å spille fotball. Dette handler om holdninger. 

Men hvorfor spør du her når du uansett har bestemt deg? 

Fordi jeg er redd for reaksjonene jeg kommer til å få fra folk, og ønsket å høre sånn sirka hva jeg står i mot..

om det gir mening

Skrevet

Mitt første fast forhold ble inngått når jeg var 16 og han 23. Vi var sammen i 4 år. 

Foreldrene mine var ikke superbegeistret, men det gikk fint etter en stund når de så at han var en ok person som behandlet meg bra. 

Jeg var absolutt ikke "underdanig" i forholdet. 

Anonymkode: 5702f...f5d

• Liker 1
Skrevet

Var sammen med en på samme alder når jeg var på din alder. Og det er stor forskjell på gutter 24 år, noen veldig modne og voksne andre fortsatt litt i ungdommen. Jeg syntes ikke det var noe problem da vi ikke hadde skevfordeling i forholdet. Jeg tenker at unge jenter som deg, må være litt obs på hvor bestemmende fyren er og hvor ettergivende du er. Som handler om et forhold er sunt eller ikke. Noen på 24 år, kan hæsje endel med en ung kjæreste med mindre erfaring. 

Anonymkode: c82e9...b5f

• Liker 2
Skrevet

Som mor til to jenter ville jeg langt på vei satt mer pris på at de ble sammen med menn på 24 enn mer jevnaldrende gutter, når de en gang blir så "gamle".

Anonymkode: 0811b...f7c

Hvorfor?

Skrevet

Kos dere, det er helt innafor. Det har vært diskutert grellere aldersforskjeller her på KG. Men ikke start familie ennå 👆

Anonymkode: c9010...dd6

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mitt første fast forhold ble inngått når jeg var 16 og han 23. Vi var sammen i 4 år. 

Foreldrene mine var ikke superbegeistret, men det gikk fint etter en stund når de så at han var en ok person som behandlet meg bra. 

Jeg var absolutt ikke "underdanig" i forholdet. 

Anonymkode: 5702f...f5d

Glad for å høre at det går ann å få det til å gå bra!

Skrevet

I følge FN er du et barn frem til 18 år. 

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå må jeg også nevne at min hjerne og min bedømmelsesevne er omtrent på samme nivå som hans, da jenters blir mye fortere utviklet enn hos gutter. 

Kvinners hjerne er ferdig utviklet når de er 21 år. Er du 21 år? Nei. Du er 17 år. Hvor mange år er det til 21? 
Fyren din får hjernen sin ferdig utviklet som 25-åring. 

Det er alltid så morsomt når barn tror de er så voksne, og så er det bare 🤪 .

Latterlig. 

Anonymkode: 39c6d...3d2

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...