Gå til innhold

Gode håndklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en del nye håndklær og vil ha noen som er gode å bruke og som ikke slites så fort. Hvilke synes dere er gode?

Anonymkode: 98524...cb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De beste jeg har er fra Gant. Deilige, tykke og myke selv om de er vasket mange ganger. 

Anonymkode: 0289d...a33

• Liker 1
Skrevet

Håndklær kjøpt på Kid og Ikea har vart i over 10-15 år.  Byttet nettopp.  Men vi bruker et badehåndkle noen ganger, byttes ikke ved hver dusj så kanskje derfor. 

Skrevet

Lexington

Anonymkode: 4d6ae...f78

Skrevet

Jeg lurte litt på å bestille noen fra høie. Noen som har prøvd dem? Er de gode?

Anonymkode: 98524...cb3

Skrevet

Kjøpte noen på Rusta faktisk,  som reserve, men de har vært i daglig bruk i et år og er like fine foreløpig. Veldig fornøyd til den prisen.

Anonymkode: ab2ec...d26

Skrevet

Liker Gant og Lexington.

• Liker 1
Skrevet

Gant sine er bedre en Lexington, men synes likevel ikke prisen kan forsvares. Kjøpte inn nye håndklær fra Gant for kanskje rundt tre år siden? Og de har allerede blitt veldig slitte, rakner i sømmer o.l.

Anonymkode: 0bca1...67e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gant sine er bedre en Lexington, men synes likevel ikke prisen kan forsvares. Kjøpte inn nye håndklær fra Gant for kanskje rundt tre år siden? Og de har allerede blitt veldig slitte, rakner i sømmer o.l.

Da er du uheldig. Mine Gant-håndklær er fire til åtte år gamle, de vaskes ofte, uten at de slites merkbart. Kanskje kommer det an på vaskemaskin?

Skrevet

Jeg liker tynne, lette og litt harde håndklær, som suger fukt skikkelig. Tykke håndklær tørker ikke godt nok, de bare "flytter" fuktigheten rundt på kroppen. Handler på Jysk eller Princess. 

Anonymkode: aa628...5dd

Skrevet

Jeg synes IKEA sine er de beste. Passe  "harde", tørker veldig godt og varer evig. 

Andre håndklær må først vaskes ørten ganger  før de suger noe vann i det hele tatt, de fortsetter likevel å være fluffy og rare og man må tørke seg i en evighet og likevel blir man ikke skikkelig tørr, de loer noe voldsomt i tørketrommelen og slites fort ut.

Anonymkode: e5c7f...b83

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da er du uheldig. Mine Gant-håndklær er fire til åtte år gamle, de vaskes ofte, uten at de slites merkbart. Kanskje kommer det an på vaskemaskin?

God mulig jeg har vært uheldig. Vaskemaskinen er en av toppmodellene til Miele, så tviler på at det den som er grunnen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kjøpte noen på Rusta faktisk,  som reserve, men de har vært i daglig bruk i et år og er like fine foreløpig. Veldig fornøyd til den prisen.

Anonymkode: ab2ec...d26

Finnes det overhode håndklær som ikke er like fine etter et års daglig bruk?

Har selv håndklær som er 10-15 år gamle og i konstant bruk som fortsatt ser fine ut.

• Liker 1
Gjest Mr Bergen
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Finnes det overhode håndklær som ikke er like fine etter et års daglig bruk?

Har selv håndklær som er 10-15 år gamle og i konstant bruk som fortsatt ser fine ut.

På noen så løsner pynteborden, eller det kommer løse tråder. Eller fargede håndklær blir blasse etter få vask. Forskjell i kvaliteten

Skrevet

Jeg kjøper håndklær på princess, jysk eller KID.😁 Ofte er de på tilbud også.

• Liker 1
Skrevet

American Towels fra Lexington, beste håndklærne jeg har hatt

Anonymkode: eb9d1...170

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...