stan Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Nå er det skjedd, nå er jeg offisielt gråsprengt. Var og ordnet nytt pass, og dama skrev gråsprengt på hårfargen. Greit nok, men et litt mer positivt ord hadde hjulpet litt. Hvordan beskriver du dine grå hår? 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #2 Skrevet 30. november 2021 Grått…, men i passet står det gråsprengt. Hva har hårfarge i passet å gjøre egentlig? Hvis jeg hadde farget det lyst før passet skulle fornyes, ville de da skrevet blondt? For ikke å snakke om grønt? Finnes vel knapt ei dame over 35 uten kunstig hårfarge så til identifikasjon er det en skral markør. Selv satte jeg ned foten for mer kjemikalier i hodebunnen for fem år siden, lever godt som gråhåret, men om jeg ble singel så kanskje🤷🏼♀️ Anonymkode: 94a04...0b8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Atle Antonsen, som opplevde det samme da han skulle fornye passet sitt, fleipet med det på Misjonen for litt siden. Anonymkode: e86cb...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Mannen min opplevde det samme for et par måneder siden, og spurte om han ikke kunne få oppført "sølvrev" som hårfarge i passet. Han fikk ikke det. Anonymkode: e6749...d21
BobbySocks Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 I mitt står det bare grå. Glad jeg slapp sprengt.
stan Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2021 Nå er jeg på jakt etter en liten øy, helst helt ytterst. Jeg har alltid likt Peer Gynt, men at jeg skulle ha noe til felles med Terje Vigen det kom litt brått på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå