Gå til innhold

Erfaring med sex support sling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen av dere som har erfaring med sex support sling eller lignende? Mannen min kjøpte en sånn til meg men har enda ikke prøvd...😂

Anonymkode: 67ff4...ea4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja, det var ikke snakk om hvordan ha sex med armen i fatle, nei, da har jeg ingen erfaring å dele 🤣

Anonymkode: f835d...63c

Skrevet

Vi har en helt vanlig treningsslynge og den er super! (Tidligere hadde vi sexhuske, men den var langt fra like behagelig.)

Den gir mange muligheter, men krever selvsagt kroker i taket og stor nok gulvplass.

Min anbefaling er selvsagt at dere prøver. Vær innstilt på at slyngen krever litt tilpassing før det blir bra, så sett gjerne av litt tid til å fikse lengden på stroppene og slikt før dere faktisk har sex. Ja, og bruk gjerne litt tid på å eksperimentere med forskjellige varianter. Det er så lett å vente til begge er superklare, men det med tilpassing fungerer liksom ikke når hormonene bruser ukontrollert. 🥴

Når vi har brukt vår, har vi ofte begynt med å teste ut noen nye varianter vi tenker kanskje kunne fungere. Da blir det en del latter (over alle som fungerte bedre i fantasien enn i virkeligheten) og en del justering av lengder, stillinger og så videre. Men plutselig finner vi en stilling som fungerer supert og så blir det liksom ikke mer eksperimentering. 😂

Her er vår(foreløpige) favoritt-stilling. 🤗

Skrevet

Det er først og fremst ekstremt komisk med sånne innretninger. Og så ser det jo bare helt corny ut å ha denne typen utstyr i en vanlig bolig. Må si at jeg tenker at noe er alvorlig galt når jeg ser at folk har kroker og greier i taket🤣🤣😂

Anonymkode: a599b...e41

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er først og fremst ekstremt komisk med sånne innretninger. Og så ser det jo bare helt corny ut å ha denne typen utstyr i en vanlig bolig. Må si at jeg tenker at noe er alvorlig galt når jeg ser at folk har kroker og greier i taket🤣🤣😂

Anonymkode: a599b...e41

Hehe… Kanskje ikke alvorlig galt, men et par som liker å ha det gøy. 🤪

Vi har en blomsterpotte hengende i vår. Foreløpig er det ingen som har spurt hvorfor kroken er så sterk når den bare skal holde en plante. Hmm… kanskje de bare er høflige. 🙄 Tihi.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...