AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #21 Del Skrevet 18. februar 2022 Vær ærlig med læreren. Læreren kommer til å merke det, men det er bedre at de kan legge opp for det med en gang. Men det er sikkert lurt å lese litt anmeldelser om skolen først. De fleste er seriøse, men som med alt annet så vil noen prøve å dra penger ut av deg. Sjekk om de er på FB og IG, mange skoler reklamerer der og legger ut bilder av de som får lappen. De tjener som regel mer på en jevn strøm av nye elever enn å holde på enkelte elever over lang tid. Anonymkode: e8598...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #22 Del Skrevet 20. februar 2022 Jeg er 32, og driver også med lappen. Har allerede strøket på oppkjøring en gang. Også kom korona, vi flytta++, så dette tar tid. Hadde første kjøretime for snart 2,5 år siden :p. Jeg er også veldig engstelig, og det er nok den største grunnen til at jeg har utsatt det. Jeg var ærlig med kjørelærer aller første time, at jeg var livredd. Vi startet rolig på parkeringsplass, og tok ting stegvis. Neste steg var nabolag med 30 i fartsgrense. Men ut i trafikken måtte jeg relativt raskt. Jeg var mye engstelig i starten. Men noe som trygget meg, var jo at kjørelærer hadde egen brems. Så hvis det skjedde noe, så hjalp han til, og han fulgte jo godt med. Så øvelseskjørte jeg mye med foreldre/ samboer. Viktig å gi litt faen i resten av trafikken. Jeg var jo supertreig i kryss og rundkjøringer, brukte en evighet på å parkere osv. Og det ble noe tuting fra andre folk i blant, men det kunne jeg bare ikke la meg stresse av. Kjørelærer tok en prat med meg om det en dag da jeg øvde på bakkestart, brukte litt tid, og noen tuta på meg. Jeg ble stressa , og da gikk det jo ikke noe bedre. Så det var bra at lærer tok det på alvor og fikk roa meg ned. Anonymkode: 815c3...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå