Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #81 Skrevet 19. april 2009 Woman. for det er heldigvis helt mette marit fritt...
Butterball Skrevet 19. april 2009 #82 Skrevet 19. april 2009 Jeg leser Det Nye fast, de har mange gode artikler og jeg syns de har mye mer lesestoff i hvert nummer enn de fleste andre. Hender også jeg leser Woman og Cosmopolitan, men de begynner jeg å bli ganske lei av. De skriver de samme artiklene om igjen og om igjen, og jeg syns ofte artiklene er ganske intetsigende og lite informative. Har derfor begynt å lese Elle mer og mer i stedet, og liker det ganske godt hittil.
Gjest Stjernedryss Skrevet 19. april 2009 #83 Skrevet 19. april 2009 Jeg leser ingen kvinnebladet. Hvis jeg først skal lese noe blir det heller bøker. Jeg leste In-siden, Det nye, og Mag når jeg var yngre, men sluttet med det for noen år siden da jeg synes det er veldig lite nyttig lesestoff for pengene. Jeg synes i det hele tatt at slike magasiner er pengeslukere i forhold til underholdningsverdien.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 20. april 2009 #84 Skrevet 20. april 2009 Jeg leser ingen kvinnebladet. Hvis jeg først skal lese noe blir det heller bøker. Jeg leste In-siden, Det nye, og Mag når jeg var yngre, men sluttet med det for noen år siden da jeg synes det er veldig lite nyttig lesestoff for pengene. Jeg synes i det hele tatt at slike magasiner er pengeslukere i forhold til underholdningsverdien. Særlig når hvert blad starter med 20 sider reklame... Skjønner de er avhengige av annonseinntekter, men når jeg må bla og bla for å komme til innholdsfortegnelsen, og når ca. 40% av bladet er reklame... Da får man ikke så mye for pengene.
Gjest Raptuza Skrevet 20. april 2009 #85 Skrevet 20. april 2009 Syns mest ikkje det er verd å bruka pengar på blad lenger. Mykje reprisar og dyrt. Eg har nesten gått over til å berre lesa bøker og litt aviser. Mesteparten av blad/magasiner er crap....
Gjest fast gjest Skrevet 20. april 2009 #86 Skrevet 20. april 2009 Aftenposten Innsikt holder meg opptatt ei uke. Oppfører meg som en irriterende ekspert på de forskjellige temaene en god stund etter jeg har lest det Men er det et dameblad? Vel jeg er dame og bladet er et.. blad! Jeg er lite interessert i sminke og mote. Folks historier og problemstillinger får jeg her på kvinneguiden
Bunyan Skrevet 12. mai 2011 #89 Skrevet 12. mai 2011 Jeg irriterer meg litt over overdreven luksus og andres suksesshistorier. Det siste nummeret av Elle med 24 timer i livet til Anbjørg Sætre Håtun.. Det setter virkelig fingeren på det jeg synes er problemet med bladet. Lengre artikler irriterer meg stort sett, det blir mange bortkastede sider på dette. Klisjélister a la "10 grunner til... "er bare sprøyt etter min mening. Jeg merker at valg av blad varierer,og må (dessverre) innrømme at jeg gjerne går etter et vakkert cover, fordi jeg tenker at resten av bladet også inneholder god smak og inspirerende bilder. Jeg leser blader mest for å bli glad, så estetikken er viktig, men det samme er en vennlig tone. De beste artiklene synes jeg Bust har, og Jane magazine hadde før det forsvant. Ellers kan jeg finne på å kjøpe Cosmo UK, Glamour US/UK, Marie Claire US/UK eller danske Cover. Dessuten har britiske Elle helsikes fine covere noen ganger. Jeg kjøper et blad med Kate Winslet på coveret, jeg styrer unna covere med en sliten Britney i trange jeans og bar mage. 1
Gjest Harriet Skrevet 12. mai 2011 #91 Skrevet 12. mai 2011 Har heldigvis helt sluttet å kjøpe såkalte "dameblader". De siste gangene jeg har kjøpt så har jeg angret og følt at jeg kastet pengene ut. Men en gang i blant kjøper jeg meg et interiørmagasin - og kan også finne på å kjøpe et hageblad. Dette er magasiner som jeg oppbevarer i årevis og leser om igjen og om igjen.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #92 Skrevet 19. mai 2011 Uheldigvis avhengig av blad, har det etter min mamma som kjøper 4 stykker i uka! Abbonnerer på Costume, og ellers kjøper jeg av og til Woman og ELLE i feriene. Av utenlandske har jeg en lang liste... Går mest av Vogue UK/US, Glamour UK/SE, Marie Claire, Elle osv.
MarianneE Skrevet 21. mai 2011 #93 Skrevet 21. mai 2011 Jeg abbonerer på Kamille, liker det bladet veldig godt! Innimellom sveiper jeg innom Elle, Costume, Bo Bedre... Men Kamille er det bladet som jeg føler gir meg mest!
Kirby Skrevet 21. mai 2011 #95 Skrevet 21. mai 2011 Kjøper sjelden norske blader, men liker nykommeren Stella veldig godt. Har nå abonnement på Glamour UK etter å ha lest det i mange år, og en gang iblant kan jeg lese InStyle US/UK eller Marie Claire US/UK.
Miss Violet Skrevet 24. mai 2011 #96 Skrevet 24. mai 2011 Synes Mag har tatt seg opp etter ny sjefsredaktør. Men jeg er mer fan av danske moteblader som cover, eurowoman etc. Leser også norske Elle og Costume.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå