Gå til innhold

Hvilket kvinneblad er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg leser mest KK, synes det har interessante artikler og lite slankestoff, noe jeg synes er viktig. Det med slanking er ofte avgjørende for hvilket blad jeg kjøper. Står det noe om slanking på første siden så jeg kjøper jeg det ikke.

Jeg fobinder Det Nye med fjortiss, men det er veldig lenge siden jeg har lest det. Kanskje jeg bør vurdere det på nytt siden det er så populært her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min kjøper Vi Menn han, så jeg leser det....... Men det kvalifiserer vel ikke direkte til et kvinneblad, men det står masse interessant der, som også kan appellere til kvinner. Synes typiske kvinneblad blir for "jålete" for min del, men det er meg. :kgblunk:

Gjest Violetta
Skrevet
Mannen min kjøper Vi Menn han, så jeg leser det....... Men det kvalifiserer vel ikke direkte til et kvinneblad, men det står masse interessant der, som også kan appellere til kvinner. Synes typiske kvinneblad blir for "jålete" for min del, men det er meg. :kgblunk:

Jeg savner Vi Menn. Leste det da jeg var samboer, men man kjøper jo ikke sånne blader når man er jente... :ler:

Skrevet

Jeg savner Vi Menn. Leste det da jeg var samboer, men man kjøper jo ikke sånne blader når man er jente... :ler:

[/quo

Det er sant. Jeg har jo aldri husket å kjøpe det selv. Har kanskje tipset ham om det noen ganger.... ;)

Skrevet

Jeg er vel altfor gammel for Det Nye...men liker det faktisk godt. Har lest det i ca 20år!! Leser KK hver uke, men syns det ofte er litt tynt...blir fort ferdig m det. Liker godt Henne og, men de har ofte samme protrettinterjuv som KK....Ellers kjøper jeg endel Elle, Shape Up, britisk Cosmo,Bo Bedre, Foreldre og Barn, Se og Hør.... :rodme: Prøvde meg på Kamille, men det var kjedelig.

• 3 år senere...
Skrevet

DetNye

Cosmopolitan

Woman

er de bladene jeg leser fast.

Gjest Cipheria
Skrevet (endret)

Kan jo abonnere på det.

Jenteblader, ja. Eg las siste mag og det stod utruleg mykje dårleg der. Var ein artikkel om kva jenter "eigentleg" meina når dei seier ting. Verste eg har lest på lenge. Trur der og stod noko om at dersom guten velgte å reise på kompistur, så kom dama til å straffe han ved å....gjere noko eg eg ikkje hugsar akkurat no. Uansett, eg visste ikkje at man blir 12 år når man går inn i eit forhold =|

Endret av Cipheria
Gjest Gjest
Skrevet

Playboy.

Eller vent, det er jo manneblad. Men det har jo damer i seg, akkurat som de andre damebladene.

Skrevet

Jeg får Norsk Ukeblad er mamma, det synes jeg er fint å lese. Variert og interessant stort sett.

Synes Det Nye og lignende blader har altfor mye fokus på klær, sminke og moter, noe jeg ikke er sånn superinteressert i. Et par artikler er fint, men når over halve bladet handler om kropp og utseende takker jeg for meg. Liker bedre tradisjonelle ukeblader med reportasjer om ekte" mennesker, historier fra virkeligheten, og sånne diskusjonssider.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes KK er det beste bladet. Jeg syntes ikke det før, men det har blitt mye bedre det siste året. Tara er også et meget bra blad ( selv om målgruppen er 40 pluss, og jeg er yngre enn det..)

Jeg likte Kamille svært godt før, men synes det har tapt seg.

Gjest Raptuza
Skrevet

Kjøper som regel Allers eller A-magasinet i fredagsaftenposten. Syns dei fleste blad er overfladiske og repetive. Dei kjedar meg. Foretrekk bøker.

Skrevet

Jeg abbonomerer på Det nye og Mag. Syns de to er bra. :)

Skrevet

Leser ikke særlig dameblader jeg, men desto mer interiørmagasiner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...