Gjest Restart Skrevet 10. oktober 2005 #1 Skrevet 10. oktober 2005 Det kommer jo stadig flere på markedet, min favoritt av kvinneblad er nok ennå KK
Gjest Ingrid78 Skrevet 10. oktober 2005 #2 Skrevet 10. oktober 2005 Woman er mitt blad. Jeg har lest omtrent alt som er av magasiner, men synes ofte de er enten for overfladiske eller for seriøse. Men woman er litt sånn midt i mellom. Samtidig som det har mye godt lesestoff.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #4 Skrevet 10. oktober 2005 Har aldri lest et blad med så mye sex relatert stoff som i Woman. Det Nye er min favoritt.
Gjest Aloha Skrevet 10. oktober 2005 #5 Skrevet 10. oktober 2005 Det Nye. Har abonnert i veldig mange år. Blir litt lei iblant, men generelt syns jeg det er det beste bladet.
Arkana Skrevet 10. oktober 2005 #6 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg leser sjelden kvinneblader, men når jeg gjør det blir det stort sett Cosmo og Marie Claire (begge britiske). Synes ikke det er noen bra norske kvinneblader.
Samantha Skrevet 10. oktober 2005 #7 Skrevet 10. oktober 2005 Eg likar Det Nye og Woman best. Men kjøper som regel "alle" dei andre blada og...
Hilde Skrevet 10. oktober 2005 #8 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg leser usannsynlige mengder med magasiner hver måned.. (Heldigvis kan jeg låne gratis.. ) Det beste norske er Woman, men jeg syns også Henne er bra. De beste utenlandske er Elle, Marie Claire og In style, alle britiske. Ellers liker jeg også Costume fra Danmark godt, et must om man har tenkt seg på shoppingtur til Køben. Jeg MÅ også lese New Woman, og Glamour er superpraktisk å ha i veska pga a5 formatet. Cosmopolitan syns jeg er dørgende kjedelig. Vogue likeså, men om jeg først er ute etter motetips, så er nok Vogue førstevalget..
Tusseline Skrevet 10. oktober 2005 #11 Skrevet 10. oktober 2005 Når det gjelder norske må det bli DetNye og Elle.
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #12 Skrevet 10. oktober 2005 Woman. Synes ikke det er så mye sexreportasjer der, men kanskje jeg leser litt selektivt.. Likte DetNye før, men synes jeg har lest absolutt alt de skriver om før.
Gjest LoisLane Skrevet 10. oktober 2005 #14 Skrevet 10. oktober 2005 Liker svenske Femina. Eneste bladet jeg kjøper.
Nellie Cortado Skrevet 10. oktober 2005 #15 Skrevet 10. oktober 2005 Abbonerer på Det nye. Er veldig fornøyd med det.
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #16 Skrevet 10. oktober 2005 KK er min favoritt. Kjøpte Kamille i dag også, hakket "koseligere" enn KK.
Gjest Human Being Skrevet 11. oktober 2005 #17 Skrevet 11. oktober 2005 Må nok gi min stemme til det nye jeg også. Syns de har en fin blanding med varierte artikler, og er desuten flinke til å ta opp engasjerende, annerledese og alvorlige tema som man gjerne ikke snakker så mye om. Syns mange andre kvinnemagasin blir litt overfladiske, og skriver om mye det samme hele tiden. Men på en andre plass tror jeg Woman kommer, selv om jeg ikke har lest det så mye så virker det som ett bra blad.
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #18 Skrevet 11. oktober 2005 Ingen av de norske. Føler Det Nye, Woman, norske Cosmo etc. er for 14is preget. Foretrekker britiske Cosmo, Company og til nød Glamour. Kjøper vel maks to blader i måneden med mindre det er noen intro tilbud (må alltid prøve nye blader )
Gjest Dum Perignon Skrevet 11. oktober 2005 #20 Skrevet 11. oktober 2005 Aktuell Rapport har sikkert mange bra kvinner, så jeg sier at det er favoritten min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå