Gå til innhold

Rentesetting og betalingsutsettelse Lånekassen.Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal søke om sletting av renter for perioden jeg var sykmeldt.Det står man kan søke om betalingsutsettelse for samme periode også.Hva betyr dette?Søknaden har lang behandlingtid(normalt til sommeren)JJeg trenger å få utsette betalingene nå, og ikke til sommeren.Prøvd å ringt lånekassen,men er nr 10000 i køen

Anonymkode: 8d8ec...deb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at du kan søke om betalingsutsettelse for den perioden. Jeg søkte om begge deler og fikk både renten fjernet og x antall betalingsutsettelser tilbake. Etter søknadden var behandlet og ferdig gikk jeg fra 19 mulige betalingsutsettelser til 29 som jeg kan bruke til fremtidige betalingsutsettelser.

Anonymkode: dc48f...493

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det betyr at du kan søke om betalingsutsettelse for den perioden. Jeg søkte om begge deler og fikk både renten fjernet og x antall betalingsutsettelser tilbake. Etter søknadden var behandlet og ferdig gikk jeg fra 19 mulige betalingsutsettelser til 29 som jeg kan bruke til fremtidige betalingsutsettelser.

Anonymkode: dc48f...493

Men det betyr at du først får betalingsutsettelse når søknaden er godkjent?Det er jo lenge til.Kan jeg bruke opp de siste betalingsutsettelsene mine imens da?Har igjen ca åtte mnd.

TS

Anonymkode: 8d8ec...deb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...