Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om FULL jul i stua 30 november? Vi snakker (plast) juletre med pynt og alt som hører med.

Anonymkode: 8f66c...049

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at jeg ikke legger meg opp i hva andre velger å gjøre i sine egne hjem. :) 

Skrevet

Jeg kommer ikke til å gjøre det i mitt hjem :)

Anonymkode: cb3f4...3c8

• Liker 1
Skrevet

Folk klager over at butikkene tar inn julevarer tidlig. Men å pynte til jul tidlig er tydligvis greit.

Jeg syns ikke noe om det. Det er snakk om tradisjoner som blir mer og mer utvisket.

Anonymkode: 2b267...497

• Liker 7
Skrevet

Treet kommer opp og blir pynta lille julaften. 

Anonymkode: 2c84b...6a7

• Liker 7
Skrevet

Helt flott, vi er klare vi og. :ler:

Hva andre mener om det er jo ikke mitt problem. Ikke var jeg først ute heller her i nabolaget har det vært pyntede juletre og stjerna i vinduet siden begynnelsen av november. Ble litt snurt for at mange var så mye tidligere enn oss dette året.

• Liker 1
Skrevet

Hos oss kommer treet opp den 22. desember og blir pyntet julaften morgen.

• Liker 1
Skrevet
kira87 skrev (5 minutter siden):

Jeg tenker at jeg ikke legger meg opp i hva andre velger å gjøre i sine egne hjem. :) 

Enig. Vi pynter bittelitt 1. desember, men juletreet og det meste av pynten kommer ikke opp før lille julaften. (I tillegg har vi ekte juletre så det hadde ikke latt seg gjøre å pynte tidlig uansett.). Det er det som er tradisjon for oss, men om andre finner glede i å ha jul hele desember så er det bare fint for dem. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva synes dere om FULL jul i stua 30 november? Vi snakker (plast) juletre med pynt og alt som hører med.

Flott, har også tenkt å gjøre det 

Anonymkode: 83cf0...a75

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Folk klager over at butikkene tar inn julevarer tidlig. Men å pynte til jul tidlig er tydligvis greit.

Anonymkode: 2b267...497

Jeg tror neppe de som klager er de som pynter tidlig.

Anonymkode: 92aa7...f57

• Liker 3
Skrevet

Tenker ikke noe over det

Anonymkode: f3116...401

• Liker 1
Skrevet

Vi satte opp vårt i helga, liker å ha mest mulig lys, pynt og kos i kjipe, mørke desember. Alt pakkes vekk 2. nyttårsdag. Kunne sikkert hatt masse adventspynt isteden, men orker ikke bytte ut alt, og liker ikke lilla 😄 

Anonymkode: db170...c54

• Liker 3
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Vi satte opp vårt i helga, liker å ha mest mulig lys, pynt og kos i kjipe, mørke desember. Alt pakkes vekk 2. nyttårsdag. Kunne sikkert hatt masse adventspynt isteden, men orker ikke bytte ut alt, og liker ikke lilla 😄 

Anonymkode: db170...c54

Samme her! Full jul og ut rett over nyttår. Førjulskos. 

Anonymkode: 3b153...3e9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Samme her! Full jul og ut rett over nyttår. Førjulskos. 

Kan jeg spørre hvor gamle dere er?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

47

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er 37 og slik gjorde vi det i min mors familie og så det er tradisjon hos oss. Bortsett fra treet, det pleide vi å kjøpe i midten av desember så det skulle holde til nyttår. Her har vi fake juletre nå siden jeg sannsynligvis reagerer på et ekte tre så da kommer det opp når vi tar fram julepynten.

Endret av FrøkenMånestråle
  • Liker 1
Skrevet

Helt greit at andre gjør det for min del, det plager ikke meg. Men selv venter vi til rett før jul. 

Anonymkode: 3aa81...149

Skrevet

Pynta tre i helga. Fordi det er min tradisjon. 

Anonymkode: 599ce...892

• Liker 1
Skrevet

Første jul i ny leilighet. Skulle bare henge opp stjerna i helga. Fant ut at vi har to, så jeg hang de opp i hver sin ende av leiligheten. Fant frem adventstaken med syv armer og satte den opp på soverommet. Nissene havnet i samme boks som stjernene, og jeg ble helt nødt til å finne ut av hva går hvor og om vi trenger mer pynt 😂 Bare som en test altså. Og plastjuletreet vi kjøpte i fjor, hvor skal det egentlig stå her da?? Bare en måte å finne ut av det. Skulle vi ikke ha mer pynt til treet i år da, tror vi snakket om det sist jul? 😁 Henger det bare opp for å se!

Såeh...vi har også pynta juletre. Fordi vi var helt nødt altså ☺ 

Anonymkode: e5560...772

• Liker 2
Skrevet

Kommer ikke på tale her i huset. Mas nok å få opp adventsstjerna...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...