Gå til innhold

Er det for mye sport på fjernsynet?

Gjest Violetta

For mye sport?  

62 stemmer

1. 1. For mye sport?

• Ja
      53
    • Nei
      8

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta

Jeg synes i hvert fall det. Synes sporten fullstendig dominerer fjernsynet for tiden, og synes det bare blir verre.

PS! Ber om at denne pollen blir liggende på generell debatt fordi jeg ikke bare er ute etter meningen til dem som er interessert i sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix

Ja, jeg synes det kan bli vel mye. En ting er å sende viktige kamper, men når andre programmer må ut fordi de skal snakke om den i en halvtime etterpå så blir det for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! :frustrert:

Har heldigvis TvNorge og Tv3 her på hybelen. Men eg var heime med mamma og pappa nokre dagar no. Holdt på å bli gala av fotball, formel1 og hest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg synes det er utrolig tåpelig at alt annet må vike straks det er en kamp av en eller annen sort. Hvorfor kan ikke sportsidiotene se kampen i reprise eller se den på en annen kanal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns så absolutt det er for mye sport. Sport har prioritert foran alt annet, og andre programmer må alltid vike.

Den eneste sporten jeg virkelig setter pris på for tiden er Tufte IL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Ja!!  :frustrert:

Har heldigvis TvNorge og Tv3 her på hybelen. Men eg var heime med mamma og pappa nokre dagar no. Holdt på å bli gala av fotball, formel1 og hest.

Men nå har jo til og med TVNorge begynt med sport. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted (husker ikke hvor) at for første gang i historen ser kvinner mer på TV enn menn. Og de ser ikke på sport. Heller ikke på nyheter, dokumentarer eller politiske diskusjoner.

Gjett hva de ser på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for mye sport - men for mye fotball.

Det finnes da så mye annen spennede sport som det kunne vært artig å sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er altfor mye sport på TV! Og jeg gruer meg virkelig til vinteren, når de begynner å sende skisport i alle former... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns så absolutt det er for mye sport. Sport har prioritert foran alt annet, og andre programmer må alltid vike.

enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
En ting er å sende viktige kamper, men når andre programmer må ut fordi de skal snakke om den i en halvtime etterpå så blir det for mye.

Og så skal de snakke om kampen en halvtime før den begynner. Mannfolk liker jo ikke å snakke om ting!!!!!

Hvorfor kan ikke sportsidiotene se kampen i reprise eller se den på en annen kanal?

:Nikke: De har jo til og med egne kanarer (i flertall!) med bare sport.

:Nikke: Tufte er go`gutter. :ler:

Og hvorfor har avisene masse sport i hoveddelen når de har fått egne sportsbillag? Hvorfor ikke samle alt der? Da er det lettere å unngå all sporten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Helt enig! Det er altfor mye sport på kanalene. Og når flere av kanalene har startet en ekstra kanal (tv2 ekstra, nrk2 osv) burde de kunne holde seg til å sende sporten på en av disse. Jeg syens det er skikkelig dårlig gjort at tv kanalene neglisjerer sine faste kunder når da avlyser programmer med fast sendetid fremfor sport. Det er rett og slett dårlig kundebehandling

At folk kan ha interesse av å se en landskamp kan jeg skjønne, men det er virkelig ikke nødvendig å sende alle ulike typer ligakamper. Det er kun for spesielt interesserte! Jeg er litt enig i at det er lite variasjon i sporten. Selv synes jeg langrenn, slalom, kunstløp osv kan være spennende å se på, men når det er samme type sport som sendes hele tiden orker jeg ikke...

Kanskje norge burde hatt en egen sportskanal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Jeg synes det er alt for lite sport!

Det vil si så er det helt feil sport. Nå bor jo jeg i Sverige, så jeg gjelder kanskje ikke, men NEI til ishockey f.eks. Ja til annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...