Gå til innhold

Menn, vær ærlige. Er det sammenheng mellom størrelse på hender/fingre og penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistenker av og til de som blånekter for dette prøver å redde sitt eget skinn...Grunnen til at jeg spør er at jeg er interessert i en mann som har små hender...

Anonymkode: 27951...35e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som du allerede har gjort deg opp en mening.

Anonymkode: 08dd3...42d

• Liker 3
Skrevet

Forskningen viser at det ikke er det. Fingre inneholder blant annet muskler og bein. Det er to komponenter penis mangler så jeg ser virkelig ikke logikken🤔 Med den logikken kan man hevde tykke damer har tykkere hår!

• Liker 10
Skrevet

Men du må jo ikke spørre menn? En heterofil mann ser jo antageligvis bare en mann i sitt liv, der han kan dømme om hender/føtter størrelse stemmer overens med det andre. Noe som gir fryktelig dårlig testgrunnlag, vil jeg påstå. 

Anonymkode: f3bf5...ae9

• Liker 4
Skrevet

Iflg ny forskning(??) er det en sammenheng mellom penisstørrelse og nesestørrelse☺️ Ingen sammenheng med størrelse på hender og føtter, eller høyde.

Anonymkode: 945ad...deb

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Men du må jo ikke spørre menn? En heterofil mann ser jo antageligvis bare en mann i sitt liv, der han kan dømme om hender/føtter størrelse stemmer overens med det andre. Noe som gir fryktelig dårlig testgrunnlag, vil jeg påstå. 

Anonymkode: f3bf5...ae9

ok, da spør jeg alle som føler seg kompetente til å svare.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Iflg ny forskning(??) er det en sammenheng mellom penisstørrelse og nesestørrelse☺️ Ingen sammenheng med størrelse på hender og føtter, eller høyde.

Har du kilde?

Skrevet

Mannen min har korte fingere (kortere enn meg), men har godt over gjennomsnittet stor penis som jeg vil kalle stor, så nei. Høyde 187cm

Anonymkode: e60d4...f51

Skrevet

Nå er jeg riktignok ikke mann, men mannen min har bare litt større hender enn meg. De er kraftigere enn mine selvfølgelig, men ikke veldig mye større egentlig. 

Uansett - i hans/vårt tilfelle stemmer ikke denne "myten". Penis er stor. Så stor at det tidvis gjør vondt om sexen blir litt vel røff. 😋

Anonymkode: c4c22...df1

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Haha, var faktisk med en med enorm nese en gang i tiden. Han var ALTFOR stor. 😂

Anonymkode: c4c22...df1

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Mistenker av og til de som blånekter for dette prøver å redde sitt eget skinn...Grunnen til at jeg spør er at jeg er interessert i en mann som har små hender...

Nei er ikke det...Har ganske normale hender og ganske unormal pikk

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvorfor spør du menn? Dere kvinner har jo langt mer erfaring med utvalg av erigerte peniser enn vi menn har.

• Liker 2
Skrevet

Få av han buksene å finn det ut selv. Vi menn studerer ikke sånt.

Anonymkode: 4115d...b7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Få av han buksene å finn det ut selv. Vi menn studerer ikke sånt.

Anonymkode: 4115d...b7b

Ok, skal prøve.

Skrevet

Kjæresten min er velutstyrt på grensen til vondt. Tykk som håndleddet mitt og anslagsvis 20 cm lang. Han er 1,75 høy, har relativt små hender, normal nese og bruker str 42 i sko. 

Du kan ikke måle en manns utstyr utfra hverken hender, føtter eller nesen. 

Anonymkode: 142ec...21f

• Liker 5
Skrevet

Ingen sammenheng, har never som svære stekepanner. I buksa er jeg helt ordinær, mener den er målt til 17 en gang. Her på forum er vel det nærmest Micro 🙂

Anonymkode: ac3cc...c4e

• Liker 1
Skrevet

Forskning viser vel at det har sammenheng med nesen, ikke hendene. Mannen har store føtter og smedhender, men ikke veldig lange fingre. Men de er tykke, og det synes jeg penisen er også. Men han er vel ansett som gjennomsnittlig. Ingen sammenheng her tror jeg, mer med nesen som er ganske gjennomsnittlig😊

Anonymkode: 9c65b...340

Skrevet

Tror du heller må spørre godt erfarne kvinner, en mann vil alltid beskytte sitt ego/penisstørrelse. 

Små hender, liten tiss. Stemmer nesten alltid.

Lang nese, ok, ofte stor tiss.

Men det jeg har lært meg å se etter, er også strupehodet, stort strupehode som stikker ut - stort utstyr. 

Må nesten le når en mann med micropikk sa «jeg skal være forsiktig så jeg ikke ødelegger deg…» før sexen. Så disse mennene har nok ikke mye selvinnsikt, spesielt ikke de med små - noen er hellig overbevist om at utstyret de bærer på er enormt stort, mens de ser underutviklet ut.

Anonymkode: 5cf2b...e3a

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vanlige hender og vanlig penis.

samboeren min har også vanlige hender, men ingen penis. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ingen sammenheng, har never som svære stekepanner. I buksa er jeg helt ordinær, mener den er målt til 17 en gang. Her på forum er vel det nærmest Micro 🙂

Anonymkode: ac3cc...c4e

På KG er 17 cm pre pubertalt må du vite🤷🏼‍♂️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...