AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #1 Del Skrevet 30. november 2021 Tok henne i røven i helgen og i det jeg var ferdig og tok ut kuken, var det masse bæsj på den. Lukta noe jævlig og. Dette er nå 3 dager siden og jeg kjenner kløe på tuppen og rundt skaftet. Kan jeg ha blitt smittet av noe? Dette er første og siste gang jeg tar noen i røven. Hun tok også "foreberedelser" før denne økta, men vi spiste taco et par timer før, så kan det være en grunn til at hun hadde bæsj i røva? Anonymkode: 060fc...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 30. november 2021 #2 Del Skrevet 30. november 2021 Du har nok blitt smittet med taco ja, ta kontakt med fastlegen asap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 30. november 2021 #3 Del Skrevet 30. november 2021 Hva forventet du egt? At du skulle trekke deg ut og oppdage at pikken var nyvasket og luktet blomster? Å få avføring på penis er normalt når man har analsex. Og avføring skal ikke lukte godt heller. En fordel selvfølgelig hvis dama har vært ordentlig på do i forkant. Jeg tror ikke du er smittet med noe, men hvis du har hatt en liten rift elns på penis kan den jo bli infisert av e-coli og bli betent. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 30. november 2021 #4 Del Skrevet 30. november 2021 (endret) laPistola skrev (15 minutter siden): Du har nok blitt smittet med taco ja, ta kontakt med fastlegen asap. Er nok dessverre som denne bruker over sier! "Tacosyken" Du kan jo hende dere burde gå over til mild tacosaus/salsa også - sånn for å være på den sikre siden edit - føler at tiden er moden for "troll, dum eller begge deler"-underforum her på KG snart. Hva tror dere om forslaget Mods/admins? Endret 30. november 2021 av Beeblebrox 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #5 Del Skrevet 30. november 2021 Helt normalt. Skal du like analsex må du også ha en viss forkjærlighet for scatsex. Anonymkode: a8c9e...bc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #6 Del Skrevet 30. november 2021 Bruk kondom! Anonymkode: c3054...0fc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 30. november 2021 #7 Del Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Bruk kondom! Anonymkode: c3054...0fc Dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 1. desember 2021 #8 Del Skrevet 1. desember 2021 Husk å sjekke under forhuden etter maiskorn! 🤓🌮🌽 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #9 Del Skrevet 1. desember 2021 Rart å forvente noe annet enn bæsj den plassen man bruker for å bæsje. Anonymkode: 1acf1...cd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #10 Del Skrevet 1. desember 2021 Kondom, kondom, kondom!! Anonymkode: f51d3...f97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #11 Del Skrevet 2. desember 2021 MacadamiaNut skrev (På 1.12.2021 den 2.11): Husk å sjekke under forhuden etter maiskorn! 🤓🌮🌽 Så snoppen slipper å danse salsa😂 Anonymkode: 080ad...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humorist1 Skrevet 2. desember 2021 #12 Del Skrevet 2. desember 2021 Vi lister oss så still på tå, for vi skal ut og røve. Vi røver bare det vi må, og det som vi behøver😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå