Gå til innhold

Regntrekk til Emmaljunga? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe regntrekk til Emmaljunga NXT90, skjønner ingenting! HJELP! Hva er forskjell på small og large?

Anonymkode: fc76b...04c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare, men har selv bare brukt regntrekk fra tinkafu siden jeg kjøpte det til en annen vogn. Liker det nye bedre enn det som hørte til nxt 90f som vi har. 
https://www.jollyroom.no/barnevogner/barnevognstilbehor/regntrekk/tinkafu-regntrekk-med-skjerm-universal?gclid=Cj0KCQiAtJeNBhCVARIsANJUJ2HWRVv-ouz0DIVb2i5sdMkFeT5jZ9WLBlrDkR-wGNLdKRBSlrHrkzgaAuZEEALw_wcB

Anonymkode: 86001...747

• Liker 3
Skrevet

Tinkafu. 

Anonymkode: b4186...cfc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Skal kjøpe regntrekk til Emmaljunga NXT90, skjønner ingenting! HJELP! Hva er forskjell på small og large?

Large er for NXT90F og NXT60F og small er til NXT90 og 60. F modellene er ergonomiske. Babycare butikken har det godt forklart, eller så kan du spørre i butikken så får du akkurat det du trenger. 

Skrevet
Hellokitti skrev (1 minutt siden):

Large er for NXT90F og NXT60F og small er til NXT90 og 60. F modellene er ergonomiske. Babycare butikken har det godt forklart, eller så kan du spørre i butikken så får du akkurat det du trenger. 

Nærmeste butikk er to timer unna 🤪 Takk for forklaring!

takk for svar om tinkafu, dere!

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Kan ikke svare, men har selv bare brukt regntrekk fra tinkafu siden jeg kjøpte det til en annen vogn. Liker det nye bedre enn det som hørte til nxt 90f som vi har. 
https://www.jollyroom.no/barnevogner/barnevognstilbehor/regntrekk/tinkafu-regntrekk-med-skjerm-universal?gclid=Cj0KCQiAtJeNBhCVARIsANJUJ2HWRVv-ouz0DIVb2i5sdMkFeT5jZ9WLBlrDkR-wGNLdKRBSlrHrkzgaAuZEEALw_wcB

Ville aldri kjøpt sånt som dekker for vognåpningen helt til mitt barn, babyen må ha luft, det blir for tett med plastikk over det hele.

Anonymkode: 6056b...63a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ville aldri kjøpt sånt som dekker for vognåpningen helt til mitt barn, babyen må ha luft, det blir for tett med plastikk over det hele.

Nesten alle er slik uansett. Så må man bruke sunn fornuft og løfte plasten opp foran vogna selv

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nesten alle er slik uansett. Så må man bruke sunn fornuft og løfte plasten opp foran vogna selv

Nei, det er da veldig mange uten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, det er da veldig mange uten.

Har du eksempel på trekk som er åpne uten at det regner/snør inn?

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, Hellokitti said:

F = flat. Det er 90 og 60 som er ergonomiske. Men det stemmer at regntrekk i Large er anbefalt. Står blant annet på Emmaljungas egen nettside.

Anonymkode: 05fbe...324

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det dekker jo ikke vognåpningen helt? Skjermen går ut, slik som skjermen på vognen gjør. Godt med åpning.

• Liker 2
Skrevet

Du-uh. 

Screenshot_20211130_131413_com.instagram.android.jpg

Screenshot_20211130_131404_com.instagram.android.jpg

Screenshot_20211130_131358_com.instagram.android.jpg

• Liker 2
Skrevet

Jeg har small til ergonomisk modell. Jeg kjøpte først tinkafu som flere anbefaler her. Men etter en lang tur i regnvær og ikke bare duskregn pakket jeg det vekk. Det samlet seg en stor dam med vann på delen av trekket som dekket bagdelen som jeg måtte fjerne flere ganger på turen. Designet på Emmaljunga sitt trekk gjør at vannet renner av vognen, så derfor kjøpte jeg dette i stedet. 

Anonymkode: df4a4...bda

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har small til ergonomisk modell. Jeg kjøpte først tinkafu som flere anbefaler her. Men etter en lang tur i regnvær og ikke bare duskregn pakket jeg det vekk. Det samlet seg en stor dam med vann på delen av trekket som dekket bagdelen som jeg måtte fjerne flere ganger på turen. Designet på Emmaljunga sitt trekk gjør at vannet renner av vognen, så derfor kjøpte jeg dette i stedet. 

Takk for tips!!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En av grunnene til at jeg foretrekker tinkafu sin framfor emmaljunga. På grunn av skjermen som står ut kan man skjerme for snø og regn uten å dekke til åpningen, i motsetning til emmaljunga sin. Pleier heller aldri å ha glidelåsen helt opp og bretter ned den øverste kanten. 
https://emmaljunga.com/nb/tilbehor/all-accessories/regntrekk/raincover-large

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

det er sant, det kan samle seg vann, har opplevd det selv, men synes åpningen og det at jeg kan åpne glidelåsene og få barna opp og ned uten å måtte ta av hele trekket veier opp for akkurat det. Men absolutt noe å ta med i beregningen

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...