AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Hva synes dere om sangene til Too Far Gone? Countrybandet fra Trøndelag. De har klassikere som "Kainn æ få lov" og "Ælsk dæ vilt". På Fosenhalvøya i Trøndelag, særlig i Indre Fosen kommune, er dette bandet meget populært. Da jeg var ungdom ble disse sangene bestandig spilt på alle bygdefestene i området, folk sang med og alle sto foran scenen og hoppa. Så jeg har mange gode minner med den musikken der 😄 Flere som har lignende erfaringer med akkurat dette bandet? Det er kanskje ikke så mange utafor Fosenhalvøya som har hørt om det bandet før, ser ikke for at meg folk på Østlandet hører på sånn musikk 😂 Anonymkode: 3f66c...5ff
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #2 Skrevet 30. november 2021 Trondheimsjente her, hørte mye på Too far gone før og de fleste av mine kolleger og venner vet godt hva det går i 🤪 Skikkelig gøy på fest, da! Anonymkode: 9a15d...8c7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Tror nok de fleste i rett alder har hørt om dem, selv på østlandet 😂 Anonymkode: 6b1ca...145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå