Gå til innhold

Forelsket i forlovet jente

Anbefalte innlegg

Gjest Forelsket
Skrevet

Jeg har altså klart å forelske meg i en opptatt jente. Hun er forlovet, men sender meg flørtemeldinger og i helgen møttes vi i smug og vi ble fysiske.

Problemet er at hun ikke finner ut av følelsene sine og ikke vet hva hun vil. Forloveden hennes er svært sjalu og har også vært voldelig. Hvordan går jeg frem? Er det noen som har vært i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du virkelig ha en som driver med dobbeltspill?

Gi henne beskjed om at hun må velge - og inntill da holder du deg unna.

Skrevet
Vil du virkelig ha en som driver med dobbeltspill? 

Gi henne beskjed om at hun må velge - og inntill da holder du deg unna.

:Nikke:

Skrevet

Hun er ikke klar for å velge og vet ikke hva hun vil. Det er tøft for henne å gå fra forloveden og de har det jo bra sammen noen ganger. Vet jeg burde holde meg unna men jeg er så sinnsykt forelsket og vil bare ta det jeg får.. :(

Skrevet (endret)
Hun er ikke klar for å velge og vet ikke hva hun vil. Det er tøft for henne å gå fra forloveden og de har det jo bra sammen noen ganger. Vet jeg burde holde meg unna men jeg er så sinnsykt forelsket og vil bare ta det jeg får.. :(

Ikke klar for å velge :roll: - for en utrolig latterlig unnskyldning for "ja takk begge deler"

- la forloveden hennes få ta valget da

- for han er sannsynligvis ikke som deg (det er ikke så mange av dem som blir bedratt som er det) - en som aksepterer å ha et forhold til en som er utro.

Endret av LilleBille
Skrevet
Jeg har altså klart å forelske meg i en opptatt jente.

Det skal du ikke bry deg om. De aller fleste forhold tar slutt, og finner du noen du liker er det viktig å være først i køen.

Gjest Gamle Alex
Skrevet
Det skal du ikke bry deg om. De aller fleste forhold tar slutt, og finner du noen du liker er det viktig å være først i køen.

Gud for et intelligent svar :roll:

Skrevet
Gud for et intelligent  svar :roll:

Valentino har mange gullkorn på lager ja.. :roll:

Skrevet

Been there, done that...

FOr mange år siden falt jeg for en mann uten å vite at han var opptatt. Han var ung og umoden nok til å velge minste motstands vei, han sa ikke noe til verken meg eller henne, før det var gått en god tid. Da jeg oppdaget det, ble jeg selvsagt rasende, men klarte ikke å holde meg unna. Følelsene er noen ganger sterkere enn fornuften. Men han skjønte jo endelig at han måtte velge, og valgte meg.

VI har nå vært gift i 20 år.

Såvidt jeg vet har han vært trofast - tror ikke denne opplevelsen ga mersmak, for å si det sånn..

FOrhold til opptatte folk er ikke å anbefale. Men det KAN gå bra.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Uff, det er ikke noe å gå etter. Mest sannsynlig blir du så lei hele smörja, at du selv velger å gå. Uten altfor mye bra i bagasjen. Men, men - ingenting kan läres bort, som det man selv kan oppleve.

Gjest Varg-Menja
Skrevet
Problemet er at hun ikke finner ut av følelsene sine og ikke vet hva hun vil. Forloveden hennes er svært sjalu og har også vært voldelig. Hvordan går jeg frem? Er det noen som har vært i samme situasjon?

Dersom han er voldelig mot henne kan det være at hun trenger forholdet til deg for å bryte ut av det. Ta en runde med deg selv, og finn ut hvor mye du vil ha henne. Hvis du synes det er verdt det bør du stille opp for henne og hjelpe henne, men du bør sette foten ned og si at hunmå ta ett valg.

Skrevet

uff da.... kanskje hun er redd for hvordan han vil reagere..

Skrevet

Hun er utro med deg mot han hun er sammen med nå. Hvis hun går fra ham, hvordan kan du da stole på at hun ikke er utro mot deg også?

Gå mens leken er god, er mitt råd iallfall.

Det er bedre å takle kjærlighetssorgen nå enn å skulle gjøre det når dere har vært sammen i 4år...

Men det er min mening da..

Lykke til!

Gjest Gjest_Trude
Skrevet

Har væert i en liknende situasjon for et par år siden, bare det motsatte. Det var meg som måtte velge.

Min daværende kjæreste og jeg bodde sammen i 5år, og har vært sammen i 7 år. Vi hadde det veldig fint sammen i alle de 7 årene. Hadde aldri noe voldsom krangling, hadde likestilling, ble alltid enig om nesten alt, og vi hadde mye til felles. Det var nesten som om vi hadde "det perfekte forholdet". Jeg trodde DET skulle være livet ut..men nei

Etter de 7 fine årene, hadde jeg faktisk klart å forelske meg i en annen; som jeg har jobbet sammen med i ett år. Utroskapen hadde foregått i 2 måneder.

Jeg var også dratt mellom to, og var veldig usikker på hvem jeg skulle velge. Om jeg skulle velge han som jeg har vært sammen med lenge, eller han nye. Var også veldig redd for å såre han som var hjemme hvis jeg skulle gå/flytte fra han. Men jeg var nødt til å måtte ta et valg. Jeg valgte kollegaen min. Og det var ikke lett å måtte si det til min daværende kjære. Men jeg hadde jo tross alt gått bak ryggen hans i 2 måneder, så jeg følte at det var riktig å måtte gå fra han. Jeg fortalte da det hele til min daværende kjære etter 2 måneder, og han mente at jeg burde gå hvis hjertet mitt tilhørte et annet sted. Fxfxxx! Så vondt var det å høre han sa det :cry: , men...tiden leger alle sår. Nå er det 2 år siden ca det her skjedde. Jeg traff/snakket med min daværende kjære for et halvt år siden, og "Det er så herlig å være singel!!! :smile: " kom det fra han da. Jeg ble ihvertfall så glad å høre det. Han hadde visst bare vært singel siden det skjedde til da.

Og det går bare fint med meg og min nåværende kjære. ;) Vi har også hatt det kjempefint, i 2 år nå. :kose::kline:

Så jeg håper det ordner seg for deg òg trådstarter.:klem: Jeg håper hun jenta finner snart ut hva hun vil.

Du må jo også finne ut om hvor mye du vil ha henne(sånn som Verg-Menja sier).

Hvis du vil satse på henne da, her er ihvertfall noen tips til hvordn du bør gå frem:

Si til hun at hun må vite hva hun vil, for du orker ikke å ha det sånn som dere har det nå.

Si til hun at du gjerne vil gå videre med det dere har nå, men uten samboeren hennes.

Spør hun hvordan det går hjemme; om hun har det bare bra med typen hjemme osv, og hvis det da skulle være noe så si til hun at hun kan snakke med deg.

Si til hun at du skal være der for hun.

Fortell hun hvor glad du er i hun. (hvis du ikke er det ennå, så forteller du hun hvor forelsket du er i hun)

Si mye fint til hun (om noe som du mener da ;) )

Fortell hun at du savner hun når du ikke er hos hun.

Si til hun at du tenker mye på hun.

Si til hun at du vil ha en fremtid med hun.

Snakk om ting du skal gjøre i fremtida, og nevn hun; at hun er med i planene dine for fremtiden.

Det kan kanskje også hjelpe hvis du sier til hun at "du har så lyst til å gå videre med det dere har, men da må hun ta et valg snart, hvis ikke, så mister hun deg."

Lykke til trådstarter! ;):)

Gjest Gjest_Trude
Skrevet
Been there, done that...

FOrhold til opptatte folk er ikke å anbefale. Men det KAN gå bra.

Ja, er enig. :Nikke: Det er såklart ikke å anbefale, men det KAN gå bra ja. :bukke: :hjerte:

Skrevet

En som er med på utroskap, har en stor del av ansvaret overfor den som blir bedratt. Uansett om du er den som bedrar eller "bare" hjelper til og er elsker. Så lenge du vet at hun er opptatt, gjør du deg skyldig i noe som er veldig, veldig feil. Derfor har jeg ikke særlig mye sympati med deg. Kjæresten hennes kan være så voldelig eller dårlig han bare vil, uten at det unnskylder deg. Hold deg unna, så kan du ha god samvittighet. Så får hun ordne opp i rotet sitt selv.

:frustrert::frustrert::frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...