AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Jeg er utrolig nervøs for 2. date med en mann jeg har skrevet med, og vært på en date med og tatt en kaffe, og vi gikk en tur. Det var jeg som tok initiativ til første date. Det var hyggelig, og vi ville begge treffes igjen, sa vi. Jeg likte ham veldig godt. Men,: Det var jeg som skrev først og takket for hyggelig date. Det er jeg som oftest tar initiativ til å begynne en samtale som har kun vært skriving på messenger. Han svarer ofte etter en god stund (noe som egentlig er greit nok). Jeg spør hvordan det gikk med .... , som han har vært med på. Han spør ikke meg om noe. Men: Han svarer hyggelig. Sier med engasjement ja til å ville være med på ting jeg liker å gjøre (f.eks jeg sier at det kan vi gjøre en gang). Han har også spurt om han skal hente noe for meg. Så jeg tenkte spontant på søndag og skrev at det hadde vært koselig om vi hadde treffes på et sted og tatt noe å drikke på fredags kveld. Han svarte at han synes det var en god plan. Han har ikke tatt noe initiativ etter det. Jeg har jo det da, etter at et gikk litt tid. Han svarer da like koselig og hjertelig. Vi hadde en fin dialog i går kveld, men plutselig avslutter han. Det er tjo greit. Men ikke sier han god natt senere heller. Det har han sjelden gjort. I dag har jeg ikke hørt noe. Synes bare det er rart å ikke høre noe, når vi har avtale om en ny date. Jeg kan jo gjøre det, som vanlig. Er ikke opptatt av hvem sin tur det er å ta kontakt. Men altså, når han så sjelden gjør det. Og når jeg har tatt initiativ til begge datene. Uff, jeg vet ikke. Han er nok ikke interessert nok. Men er det en grunn for til å avlyse da? Nei, han har ansvar overfor seg, og jeg for meg. Men jeg har ikke så lyt til å ta initiativ enger, kjenner jeg. Men jeg er interessert, tror jeg. Har så lyst til å spørre om så mye. men tror det er klokest i å la være. Nå føler jeg meg helt forfjamset og egentlig veldig nervøs for å treffe han. Hadde du spurt han om noe spesielt? Han vet vel kke. Skal vi bare snakke om generelle ting? Kjenner jeg gruer meg. La han snakke og ta ansvar for situasjonen, hadde jeg svart til en annen. Og det vil jeg nok gjøre. Men altså, hva ville du gjort? Anonymkode: b1eba...69e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #2 Skrevet 30. november 2021 Han gidder jo ikke holde dialog med deg. Jeg hadde ikke klart å fått interesse for en slik mann. Ikke organiser for neste date, se om du hører noe. Gjør du ikke det, er han søppel. Anonymkode: a97d3...afd 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #3 Skrevet 30. november 2021 Enig i den over. Pluss at det er turnoff hvis det faktisk viser seg at han er interessert, men så tafatt at han ikke klarer å ta initiativ. Anonymkode: b55f6...23d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #4 Skrevet 30. november 2021 Skader ikke å gå på date nr. 2, og så ser du om han tar litt mer intiativ etter det, både til ny date og til å holde kontakten. Da har du gitt det et skikkelig forsøk. Gjør han fortsatt ikke det, ville jeg nok gått videre. Hadde nok ikke ønsket videre dates med noen som aldri tar initiativet selv, det blir for mye enveiskjøring for min del. Anonymkode: 6997f...c78
Bos43 Skrevet 30. november 2021 #5 Skrevet 30. november 2021 Han kan være jomfru og er sikkert litt redd for å bli avslørt som nybegynner. Derfor er han veldig tilbakeholden. Ta initiativ du. Få han på ryggen i senga og ri han. Men først må du bygge opp med mye kos og kyssing. Ikke no’ drawback at han er uerfaren. Kan være årets funn for deg.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #6 Skrevet 30. november 2021 Det må være utrolig slitsomt å være deg og å date deg.. Jeg er dame og forventer absolutt ikke at en jeg har møtt én gang skal drive å sende meg god natt meldinger eller holde dialog hele tida mellom treffene våres. Jeg er ikke sånn selv heller og det har ingenting å gjøre med manglende interesse! Slapp av! Forventningene dine kommer til å sabotere for deg og skremme vekk menn som i utgangspunktet var interessert i deg. Anonymkode: 1760e...2c6 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #7 Skrevet 30. november 2021 Spørs litt hvor gammel han er mtp atferden. Det første som slår meg er at han høres ut som en opptatt fyr, som i; at han allerede har dame eller samboer. Anonymkode: 3a574...5bc
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #8 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Spørs litt hvor gammel han er mtp atferden. Det første som slår meg er at han høres ut som en opptatt fyr, som i; at han allerede har dame eller samboer. Anonymkode: 3a574...5bc Det hadde aldri falt meg inn å tenke ut fra det som er beskrevet til nå. Syns dere ikke dere krever litt vel mye av et menneske dere bare har møtt én gang? Jeg hadde blitt gæren og følt meg oppspist om en mann jeg nettopp hadde begynt å date forventet nattameldinger og kontakt mellom datene. Vi snakkes når vi ses og prater oss ikke tom og lei på påtatt teksting i mellomtiden. Nattameldinger er noe man sender kjærester og hyppig kontakt med en man knapt kjenner ødelegger jo all spenningen rundt det å møtes og bli kjent. Anonymkode: 1760e...2c6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå