Gå til innhold

Kan man bli skikkelig trang av knipeøvelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer? Snakker ikke om dere som er mega trange fra før men dere «normale» 

Anonymkode: f87b6...982

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet blir man ikke trangere av å gjøre knipeøvelser. Vagina er ment å skulle strekke seg og vide seg ut, det skjer når man er kåt. Men, knipeøvelser vil jo potensielt gjøre det deiligere for begge parter. Orgasmen kommer lettere for meg i allefall når jeg bruker de musklene aktivt.

• Liker 4
Skrevet

Som @wandagirlsier, man blir ikke «trangere» av knipeøvelser. Man får bedre kontroll over muskulaturen.

• Liker 3
Skrevet

Hvordan gjør dere knipeøvelser (utenom sex)? Trenger tips!

Anonymkode: 1b9bc...68f

Skrevet

Mannen min opplever meg som trangere når jeg aktivt bruker musklene, han synes det er vanvittig deilig når jeg aktivt klemmer rundt penisen hans mens vi har sex. For min del er det vanskeligere å komme når jeg gjør det, men jeg elsker reaksjonen hans når han føler at han blir "melket", så jeg gjør det ofte likevel. Jeg kommer mest når jeg slapper helt av der nede. 

Jeg er definitivt normal i størrelse der nede, og kan bli fistet etter oppvarming 😅 Men han sier ofte hvor sinnsykt trang jeg er likevel, så musklene der nede funker i alle fall!

For min del har jeg ikke trent dem mye, men jeg onanerer nok i overkant ofte av hva som er normalt.. jeg tror alle orgasme må ha gjort med sterkere der nede 😂

Anonymkode: a7b5a...95f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan gjør dere knipeøvelser (utenom sex)? Trenger tips!

Anonymkode: 1b9bc...68f

Finnes videoer med tips på youtube.

Ellers finnes det apper, f.eks Tät (beregnet for knipeøvelser mot urinlekkasje fordi det er mest de som sliter med det som gidder å trene knipeøvelser). Men det er jo de samme musklene, og bedre sex er en av effektene.

Finnes også dingser, f.eks Perifit.

Anonymkode: 789bb...f3b

• Liker 2
Skrevet
wandagirl skrev (1 time siden):

Så vidt jeg vet blir man ikke trangere av å gjøre knipeøvelser. Vagina er ment å skulle strekke seg og vide seg ut, det skjer når man er kåt. Men, knipeøvelser vil jo potensielt gjøre det deiligere for begge parter. Orgasmen kommer lettere for meg i allefall når jeg bruker de musklene aktivt.

Er ikke det trangere når deiligheten og orgasmen kommer lettere? Jeg kommer skjeldent alene i friluft, men i ei vagina hender det at jeg kommer litt lettere. Vagina er trangere enn friluft. 

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Er ikke det trangere når deiligheten og orgasmen kommer lettere? Jeg kommer skjeldent alene i friluft, men i ei vagina hender det at jeg kommer litt lettere. Vagina er trangere enn friluft. 

Vagina blir jo ikke trangere i seg selv. Øvelser kan dog styrke muskulaturen og øke kontrollen over den. Når kvinnen da strammer/kniper så blir det jo trykk og økt friksjon rundt penis.

men selve skjeden blir ikke trangere av knipeøvelser.

• Liker 3
Skrevet
sicario skrev (1 minutt siden):

Vagina blir jo ikke trangere i seg selv. Øvelser kan dog styrke muskulaturen og øke kontrollen over den. Når kvinnen da strammer/kniper så blir det jo trykk og økt friksjon rundt penis.

men selve skjeden blir ikke trangere av knipeøvelser.

Hva vil du kalle det da om det ikke blir trangere? Kniper det mere har det blitt trangere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Mannen min opplever meg som trangere når jeg aktivt bruker musklene, han synes det er vanvittig deilig når jeg aktivt klemmer rundt penisen hans mens vi har sex. For min del er det vanskeligere å komme når jeg gjør det, men jeg elsker reaksjonen hans når han føler at han blir "melket", så jeg gjør det ofte likevel. Jeg kommer mest når jeg slapper helt av der nede. 

Jeg er definitivt normal i størrelse der nede, og kan bli fistet etter oppvarming 😅 Men han sier ofte hvor sinnsykt trang jeg er likevel, så musklene der nede funker i alle fall!

For min del har jeg ikke trent dem mye, men jeg onanerer nok i overkant ofte av hva som er normalt.. jeg tror alle orgasme må ha gjort med sterkere der nede 😂

Har det likt som deg. Jeg må også slappe av. Umulig å komme når mye skjer der nede (feks penetrering og vibrator). 

Er det noen som har vaginakuler å anbefale? Også sett at noen registrerer hvor god man er? Via app.

Anonymkode: 4c3a3...bdc

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (27 minutter siden):

Hva vil du kalle det da om det ikke blir trangere? Kniper det mere har det blitt trangere. 

Det blir trangere når kvinnen kniper. I avslappet tilstand uten aktiv bruk av musklene er det ikke trangere. 

Skjeden i seg selv er ikke trangere i sin habituelle tilstand 😅

• Liker 3
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (36 minutter siden):

Økt muskelstyrke og -tykkelse.

Anonymkode: 789bb...f3b

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har det likt som deg. Jeg må også slappe av. Umulig å komme når mye skjer der nede (feks penetrering og vibrator). 

Er det noen som har vaginakuler å anbefale? Også sett at noen registrerer hvor god man er? Via app.

Anonymkode: 4c3a3...bdc

Jeg kommer enkelt av penetrering og vibrator.. Så lenge jeg ikke kniper mens det pågår 😅

Skrevet

Knipeøvelser gjør ikke vagina trangere. Det styrker muskulaturen som holder igjen urin så man ikke får urinlekkasjer. 

Og kan også bidra til å styrke orgasmen men har ingenting med tranghet å gjøre. Vagina kan ikke bli trangere 

Anonymkode: 083d9...a6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...