Gå til innhold

Hvordan føles isasji smerte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen mistenker en nerve kan være i klem eller isasji etter ryggskade. Men jeg vet ikke om det er nerve eller bare at mine ben verker etter ganspe / feil stilling / lik voksesmerter

Det gjør vondt nedover spesielt venstre ben helt til foten sånn krampe / ganspe skrog følelse og at noe er i "veien" rundt lysken.  

Lurer på dere med isasj smerte hvordan dere opplever det?

Anonymkode: 889b8...472

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vondt i korsryggen/hofta som stråler nedover beinet.

Anonymkode: 9f801...777

• Liker 1
Skrevet

Stiv legg, smerter bak låret, bak legg og helt ut til lilletåa. Du kjenner hvor isjias går, for å si det sånn

Anonymkode: d0ee7...8ac

Skrevet

Hos meg klemmer det til midt på det ene låret, sånn at det nesten kjennes som at jeg sitter fast/ikke kan bevege meg. 

Anonymkode: c671f...4a6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Legen mistenker en nerve kan være i klem eller isasji etter ryggskade. Men jeg vet ikke om det er nerve eller bare at mine ben verker etter ganspe / feil stilling / lik voksesmerter

Det gjør vondt nedover spesielt venstre ben helt til foten sånn krampe / ganspe skrog følelse og at noe er i "veien" rundt lysken.  

Lurer på dere med isasj smerte hvordan dere opplever det?

Anonymkode: 889b8...472

Gå til kiropraktor. De fikser deg kjapt på 5-7behandlinger ca.

Anonymkode: fc2e8...43a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gå til kiropraktor. De fikser deg kjapt på 5-7behandlinger ca.

Anonymkode: fc2e8...43a

Dette er individuelt. Jeg har prolaps som trykker på isjiasnerven og har hatt dette i over 1 år. Har gått til kiropraktor i flere måneder nå, og min rygg er ikke "fikset." Ifølge kiropraktor jeg går til kan det ta tid å bli bra for noen pasienter med isjias og/eller prolaps med nerverotsaffeksjon, så kiropraktor er ikke alltid noen quick fix..

Anonymkode: 7b2b1...b98

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...