AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Legen mistenker en nerve kan være i klem eller isasji etter ryggskade. Men jeg vet ikke om det er nerve eller bare at mine ben verker etter ganspe / feil stilling / lik voksesmerter Det gjør vondt nedover spesielt venstre ben helt til foten sånn krampe / ganspe skrog følelse og at noe er i "veien" rundt lysken. Lurer på dere med isasj smerte hvordan dere opplever det? Anonymkode: 889b8...472
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #2 Skrevet 30. november 2021 Vondt i korsryggen/hofta som stråler nedover beinet. Anonymkode: 9f801...777 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #3 Skrevet 30. november 2021 Stiv legg, smerter bak låret, bak legg og helt ut til lilletåa. Du kjenner hvor isjias går, for å si det sånn Anonymkode: d0ee7...8ac
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #4 Skrevet 30. november 2021 Hos meg klemmer det til midt på det ene låret, sånn at det nesten kjennes som at jeg sitter fast/ikke kan bevege meg. Anonymkode: c671f...4a6 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #5 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Legen mistenker en nerve kan være i klem eller isasji etter ryggskade. Men jeg vet ikke om det er nerve eller bare at mine ben verker etter ganspe / feil stilling / lik voksesmerter Det gjør vondt nedover spesielt venstre ben helt til foten sånn krampe / ganspe skrog følelse og at noe er i "veien" rundt lysken. Lurer på dere med isasj smerte hvordan dere opplever det? Anonymkode: 889b8...472 Gå til kiropraktor. De fikser deg kjapt på 5-7behandlinger ca. Anonymkode: fc2e8...43a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gå til kiropraktor. De fikser deg kjapt på 5-7behandlinger ca. Anonymkode: fc2e8...43a Dette er individuelt. Jeg har prolaps som trykker på isjiasnerven og har hatt dette i over 1 år. Har gått til kiropraktor i flere måneder nå, og min rygg er ikke "fikset." Ifølge kiropraktor jeg går til kan det ta tid å bli bra for noen pasienter med isjias og/eller prolaps med nerverotsaffeksjon, så kiropraktor er ikke alltid noen quick fix.. Anonymkode: 7b2b1...b98 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå