AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 hei, jeg er en kvinne på 33 år, har jobb og leilighet, men mangler en partner. har liksom ikke tellingen på hvor mange ganger jeg har datet. utfallet blir følgende; 1) enten mister all kontakt etter sex, 2) mister interesse etter en stund. så da bestemte jeg å spørre kjærlighets guruer online. han sa at jeg fokuserer på menn som har som livsstil å komme kontakt med mange damer samtidig, at de er kjekke nok til å ha spenning gang på gang og at jeg mest sannsynlig påtreffer slike menn. når jeg tenker over det stemmer det nok, jeg søker kun kjekke menn, menn jeg vet andre damer vil ha. jeg har også gitt rødt kort til menn som har vist interesse og ville ha forhold med meg, nå er jeg i en Vansklig situasjon, vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. mister rett og slett lysten å treffe menn igjennom dating appen, møte dem, ha sex og dra hjem kun å vite at de ikke ville bruke hendene den dagen. huff hva anbefaler dere? Anonymkode: 719bd...0d6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #2 Skrevet 30. november 2021 Ta en pause fra å aktivt lete etter drømmemannen! Anonymkode: 9e82b...439 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #3 Skrevet 30. november 2021 For det første, slutt å ligg med så mange. Videre kan du ta deg en tenkepause, for å se tilbake på hva du egentlig har drevet med. Både når det kommer til antallet menn, og hva slags menn. Anonymkode: 13bd2...d5d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #4 Skrevet 30. november 2021 Bare slutt å let etter han, først da kommer han Anonymkode: c4cb2...909
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #5 Skrevet 30. november 2021 Du leter etter menn som er for kjekk for deg. Fra de vil du aldri få annet enn sex for de kan velge bedre damer å være sammen med. Du er blitt lurt av dette til å tro at dette er nivået du skal operere på, men du må dessverre date på ditt eget nivå om du skal bli sammen med noen. Sånn er det! Anonymkode: c6c78...55f
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #6 Skrevet 30. november 2021 Du lurer på hvorfor du kun møter menn som er ute etter sex i en app hvor 20% av mennene blir gjenbrukt av 80% av damene? (Faktisk helt sant) Du søker kun kjekke menn, si meg, har du noengang hatt en meningsfylt forhold med noen? Altså at dere delte verdier, opplevelser og følelser av andre grunner enn at han var kjekk? Anonymkode: e52bf...785
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #7 Skrevet 30. november 2021 Slutt og lete, men hold deg med sosiale hobbyer! Da kan du bli kjent på mer naturlige måter også. Jeg klatrer, og der har jeg blitt kjent med en del folk, ikke minst en del utrolig kjekke og veldig ålreite menn. Anonymkode: ab3d2...57e
Gjest Alterego666 Skrevet 30. november 2021 #8 Skrevet 30. november 2021 Har du overhodet vært forelsket, enn si elsket noen? Ordet kjærlighet er overhodet ikke nevnt i HI. Er det ikke et bra utgangspunkt å treffe noen du elsker?
Gjest padawan Skrevet 30. november 2021 #9 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): For det første, slutt å ligg med så mange. Anonymkode: 13bd2...d5d Enig.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #10 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): For det første, slutt å ligg med så mange. Anonymkode: 13bd2...d5d padawan skrev (1 minutt siden): Enig. Hva er det med dere? Hun puler da hvis hun har lyst. Anonymkode: ab3d2...57e
Gjest padawan Skrevet 30. november 2021 #11 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er det med dere? Hun puler da hvis hun har lyst. Anonymkode: ab3d2...57e Du skjønner tydeligvis ikke hva vi mener. Går man inn for sex med en gang man møter noen forsvinner de fleste ganske fort etterpå. Vent med sex = luk ut de useriøse.
Gjest ABM Skrevet 30. november 2021 #12 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): hei, jeg er en kvinne på 33 år, har jobb og leilighet, men mangler en partner. har liksom ikke tellingen på hvor mange ganger jeg har datet. utfallet blir følgende; 1) enten mister all kontakt etter sex, 2) mister interesse etter en stund. så da bestemte jeg å spørre kjærlighets guruer online. han sa at jeg fokuserer på menn som har som livsstil å komme kontakt med mange damer samtidig, at de er kjekke nok til å ha spenning gang på gang og at jeg mest sannsynlig påtreffer slike menn. når jeg tenker over det stemmer det nok, jeg søker kun kjekke menn, menn jeg vet andre damer vil ha. jeg har også gitt rødt kort til menn som har vist interesse og ville ha forhold med meg, nå er jeg i en Vansklig situasjon, vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. mister rett og slett lysten å treffe menn igjennom dating appen, møte dem, ha sex og dra hjem kun å vite at de ikke ville bruke hendene den dagen. huff hva anbefaler dere? Anonymkode: 719bd...0d6 Du vil ha er en mann som vil ha tankene dine....de du tiltrekker deg er menn som vil ha musa di... Ikke vær så opptatt av å møte menn...finn en plattform der du kan bli godt kjent med mannen over nettet først...fuckboysa gidder ikke skrive med deg i ukesvis og det gjør ikke de du ikke har felles verdier med heller... Del tanker med menn hvis det er en sjelevenn du søker...og slutt for all del og dele musa med alle som bare vil pule..🌹
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #13 Skrevet 30. november 2021 Regner med det ikke er noe alternativ å gå etter ukjekke menn du ikke tiltrekkes og er i usosial livsstil så du aldri møter de, så da gjenstår bare å fortsette å jakte blandt de mennene du møter på men vente mye lenger med å ha sex med de til dere blir godt kjent med personligheten til hverandre og prøve å få følelser til å oppstå før sex Anonymkode: 15157...b8e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #14 Skrevet 30. november 2021 Er det barn inne i bildet? Anonymkode: 33a0c...6b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå