Gå til innhold

Hadde dere turt å sveipe på en i nabolaget dere ser ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En som bor og jobber i nabolaget mitt dukket opp på Tinder. Har alltid syns han ser godt ut men ikke tenkt på at vi er noen match eller noe aktuelle for hverandre da han virker som helt motsatt type person enn meg. Han jobber på en cafe jeg er innom ca en gang i uken så vi kjenner hverandre igjen og hilser, men ikke noe annet enn andre nøytrale kunder "hei en kaffe" og "takk". Er det dumt å like han på Tinder når sjansen er stor for at vi ikke passer sammen som kjærester? Hadde jeg ikke sett han ofte så hadde jeg liket han men redd for at jeg ikke kan gå på den cafeen mer hvis samtalen på Tinder dør ut eller vi møtes og ikke tar det videre! Jeg pleier å gå på den cafeen på søndager uten sminke og fyllesyk og også redd for prestasjonsangst at å like han på Tinder ødelegger hvor avslappet forhold jeg har til cafeen om dere skjønner? Hva ville dere gjort? Kjenner ikke at dette kan være drømmemannen, mer at jeg bare er litt smånysgjerrig på han 

Anonymkode: 3b326...480

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke overanalyser. Er du så usikker på alt annet også? Gjør det du vil og bry deg veldig mye mindre om hva andre synes/tenker/mener om deg og ditt liv. Seriøst. Livet blir uendelig mye bedre da ❤️

Anonymkode: 7bb14...9f2

• Liker 3
Skrevet

Glem tråden, han forsvant på Tinder nå siden jeg lukket appen så da kommer sikkert ikke profilen hans opp igjen uansett 🙃

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke overanalyser. Er du så usikker på alt annet også? Gjør det du vil og bry deg veldig mye mindre om hva andre synes/tenker/mener om deg og ditt liv. Seriøst. Livet blir uendelig mye bedre da ❤️

Anonymkode: 7bb14...9f2

Ja generelt et godt lifehack tips det 😄❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Glem tråden, han forsvant på Tinder nå siden jeg lukket appen så da kommer sikkert ikke profilen hans opp igjen uansett 🙃

Jeg har vært på Tinder noen måneder, for å si det sånn. Folk dukker opp igjen,  med mindre de sletter, eller gjør seg usynlige. 

Anonymkode: 9e3a8...b34

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde i hvert fall gjort det. Det er jo alltid hyggelig å bli likt, så det vil jeg jo gjerne gi. Om han ikke tar det videre, så hadde ikke det gjort noe i seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...