AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Jeg begynte klokka 10 og nå er klokka snart 02.. hun sov en blund fra kl 23-23.45 hvor jeg rakk å gå på badet og legge meg, men etter det vil hun ikke sove mer... jeg klikker snart😭 prøver alt og hun har vidåpne øyne og smiler til meg. Nekter å ta puppen. Spytter ut smokken. Skulle ønske noen bare kunne komme og si hva jeg skulle gjøre. Er alene med henne også og har vært det i 3-4 uker nå... Anonymkode: 755e6...104
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #2 Skrevet 30. november 2021 Det er slitsomt, jeg vet. MEN jeg ligger våken med to ganske syke barn. Det er slitsomt OG veldig skummelt. Hadde barna ligget å smilt nå så skulle jeg bare kost meg, og tenkt at vi sover når vi sover. Om hun ikke gråter kan du jo la henne ligge i senga si, og så dupper du av litt. Og vit, bare det å ligge å slappe av er et ok alternativ til søvn i følge min lege og psykolog. Anonymkode: 0cc7d...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #3 Skrevet 30. november 2021 Åh, jeg har vært der. De nettene er så lange og man blir så frustrert! Hvor gammel er babyen din? Anonymkode: ca718...be3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #4 Skrevet 30. november 2021 Ja, du er nok ikke den eneste! Hvor gammel er baby? Anonymkode: 45d67...36e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå