Gå til innhold

Tinder - likes pr dag/uke

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan jeg spørre om alderen din? 

Anonymkode: e5b0f...d79

35. Bor utenfor Oslo, men har Oslo med i søkeradiusen min. Antall likes vet jeg ikke, for jeg har ikke betalt for å bruke det enda.

Anonymkode: b61da...68b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har hatt rundt 200 matcher tenker jeg (sletter når de har ligget lenge uten aktivitet), nå har jeg 40. Av de 200 har kanskje 30 av de ført til en samtale. Ingen av dem har ført til en date.

For min del dør samtalen når jeg merker at det ikke er noe engasjement fra den andre parten. Jeg kan kunsten å føre en samtale, men det er det jaggu mange andre som mangler. 

Det eneste jeg vil er å finne en seriøs mann å dele livet mitt med. De mennene jeg starter samtalen med er ikke interessert. Dessverre...

Kanskje du startet samtalen bare med de flotteste matchene dine?

Skrevet
someone_here skrev (42 minutter siden):

Selvfølgelig måtte den komme ja. Nei. Jeg har en ganske sær smak har jeg funnet ut. Jeg har vist de mest interessante matchene, for meg, til venninner av meg, de rynker på nesa og skjønner ikke hva jeg driver med. Jeg har en del, rent objektivt sett, flotte, kjekke matcher, men jeg vil helst ikke ha en mann som er dritkjekk, sånn objektivt sett. Orker ikke så mye konkurranse fra andre damer. 

De aller kjekkeste, de som har skikkelig trent kropp, er super aktive, har mye penger (godt betalt jobb) og ja, hele den pakka "dere" skriver om at damer vil ha her inne, de sveiper jeg bort. De er ikke noe for meg. 

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikkehelt greia, jeg «mista» plutselig flerehundre likes på noen minutter her for litt siden. Og så går det i perioder med antall likes jeg får

Anonymkode: 1dace...7b2

Skrevet

Vet ikke hvor mange likes jeg får i uken, men kanskje 1 eller 2, på en god uke.

Mann

Anonymkode: 22514...a2b

Skrevet

Det er ikke rart kvinner sliter med å vurdere sin egen «markedsverdi» beklager ordet når man får titalls likes hver dag av ofte menn som sviper ja på alt. Og kvinner ligger oppover imens menn er mer ukritiske noe som blir bekreftet her med flere hundre likes. (Når jenter liker 1/10 der gutter liker 9/10)

jeg mann 32 får 3-5 i uken veldig varierende. I starten får alle fler men etter 6 mnd ligger jeg på i snitt 3-5 i uken. Ca. Ofte tobarnsmødre og lignende selv om jeg har en tekst som sier jeg ønsker 2-3 barn eller folk fra asia. 

merket at teksten er veldig varierende på om jeg får likes eller ikke. Bilder har mye å si men jeg er ikke fotograf og har med kamera overalt så blir nok slått av mange som pusser skillsa sine. 

aksepterer sjelden mer en 1-3 av i snitt 10 likes da de er på samme «bølgelengde» ut fra bilder. (Utsende)(ja de er nok penere en meg på bilder, syntes jeg) Og jeg gidder ikke ha masse likes som ikke jeg finner attraktive. Endel av jentene kunne sikkert hvert bra men de ser rett og slett sure ut på bildene, jeg skjønner at de forhåndsdømmer ut fra bildene da jeg har en uskyldig ansikt men ikke er det, har flere barn og lignende. 

jeg tror ikke man skal legge så mye i hvor mange likes man får på tinder for har selv når jeg var yngre hatt app som gjorde at jeg likte 200 jenter om gangen. Vet ikke om det finnes noe sånt lenger. Det som er trist er at man etter mange år på tinder har gitt opp å det blir som en form for selvtillitsboost og aldri skriver så mye som et hei engang lenger da man vet ståa der jenter får som dere bekrefter flere titalls og hundretalls likes. Uavhengig om det er seriøse eller useriøse så blir det noe en ikke har noe interesse av å konkurrere i. 

Anonymkode: b02a2...350

Skrevet
someone_here skrev (11 timer siden):

Hun opplever det veldig mange menn opplever. At damen snakker med noen eller flere andre. Dvs har hun selv startet samtalen så er det selvsagt den flotteste av de og han snakker med flere som gjør som henne. Å dermed ikke gir noe oppriktig interesse. Baksiden med bruk og kast samfunnet.

om han startet samtalen så startet han den med flere andre også. Har selv hvert der, laget kjede melding for et halv tiår siden hvor jeg sendte til f eks 50 jenter, å da startet samtale med de som faktisk svarte. Sjelden jeg skrev kun med en for det funker jævlig dårlig spesielt som mann å de fleste kvinner gjør Dessverre det har jeg opplevd av egen erfaring da de er enda mer sosiale dyr.

Anonymkode: b02a2...350

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Selvfølgelig måtte den komme ja. Nei. Jeg har en ganske sær smak har jeg funnet ut. Jeg har vist de mest interessante matchene, for meg, til venninner av meg, de rynker på nesa og skjønner ikke hva jeg driver med. Jeg har en del, rent objektivt sett, flotte, kjekke matcher, men jeg vil helst ikke ha en mann som er dritkjekk, sånn objektivt sett. Orker ikke så mye konkurranse fra andre damer. 

De aller kjekkeste, de som har skikkelig trent kropp, er super aktive, har mye penger (godt betalt jobb) og ja, hele den pakka "dere" skriver om at damer vil ha her inne, de sveiper jeg bort. De er ikke noe for meg. 

Hvordan siler du ut de beste matchene for deg da? Hvorfor noen få en melding fra deg, og andre ikke?

Skrevet
someone_here skrev (4 timer siden):

Hvordan siler du ut de beste matchene for deg da? Hvorfor noen få en melding fra deg, og andre ikke?

Det går på utseende og hva som står i bio, ev en blanding. Når jeg velger å sende melding til noen så er det fordi jeg virkelig ønsker å bli kjent med dem. De har noe spesielt ved seg. Og de har ligget noen dager mens jeg har ventet på at de skulle ta kontakt.

Jeg ønsker jo egentlig å bli kjent med alle jeg sveiper høyre på, det er jo derfor jeg sveiper på de, men det er jo klart at noen stikker seg mer ut enn andre. Sånn vil det alltid være. Likevel så vet jeg at mange av de jeg matcher med hverken får mange matcher eller er noe venninnene mine ville sveipet høyre. Så da kan jeg umulig sveipe på de kjekkeste/hotteste/mest populære??

Av utseende liker jeg rødt hår (brunt og blondt går og altså), pappakropp og noe særegent. Av kjendiseksempler så kunne jeg gått for Adam Sandler eller Seth Rogen feks. Aldri sett de toppe noen liste over mest sexy kjendis.

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det går på utseende og hva som står i bio

Kanskje nettopp dette er problemet, bare omvendt? 

Skrevet
someone_here skrev (47 minutter siden):

Kanskje nettopp dette er problemet, bare omvendt? 

Hva da? Nå skjønte jeg ikke hva du mente.

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hva da? Nå skjønte jeg ikke hva du mente.

Det kan skje de ikke anser deg attraktiv nok (utseendemessig og personlighetsmessig) til å investere tid i en prat med deg? På samme måte som du skriver først til en liten gruppe menn

Skrevet
someone_here skrev (38 minutter siden):

Det kan skje de ikke anser deg attraktiv nok (utseendemessig og personlighetsmessig) til å investere tid i en prat med deg? På samme måte som du skriver først til en liten gruppe menn

Å ja. Ja, det kan selvfølgelig hende. Og det er vel der menn og kvinner er forskjellige i sveipingen. Menn sveiper på det meste mens kvinner kun sveiper på de som faktisk er interessante. 

Det er jo også grunnen til at jeg egentlig ikke starter samtaler. Jeg vet jo egentlig at jeg ikke er interessant nok for dem. Jeg svarer alle som starter en samtale med meg. 

Skrevet

Jeg har hatt tinder i 3 uker, har fått i underkant av 7000 likes på disse ukene.

K30 med normalt utseende. Antall likes har egentlig ingenting å si, jeg har ikke møtt noen på disse 3 ukene og tviler vel egent på at jeg finner drømmemannen blant disse, men jeg håper. 

Anonymkode: 0a830...961

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Å ja. Ja, det kan selvfølgelig hende. Og det er vel der menn og kvinner er forskjellige i sveipingen. Menn sveiper på det meste mens kvinner kun sveiper på de som faktisk er interessante. 

Opplever det som en myte, det er betydelig andel som unmatcher rett etter match med meg, så det er bare tull at kvinner på interessante 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...