AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Hei jeg er ny på Tinder og lurer litt på hva som er vanlig å få som likes pr dag eller uke. jeg er jente 30…. Helt ok utseende. Anonymkode: e5c54...367
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #2 Skrevet 30. november 2021 Avhenger nok av hvor du bor osv. Jeg har ikke fulgt med på hvor mye pr dag, men har hatt tinder i ca 1 uke. Har fått 1228 likes. Bor i en liten by. Normalt utseende. - J29 Anonymkode: 58c67...5cb
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #3 Skrevet 30. november 2021 For rundt 100 likes om dagen. Er dame 30 og trodde jeg så bra ut, alltid fått høre det og alltid vært populær blandt gutter fysisk, men skjønner at jeg har hard konkurranse på Tinder nå som yngre jenter bruker fillers og botox og hair extensions og filtere og proffsminke og får 1000 likes om dagen! Anonymkode: de6cd...389 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #4 Skrevet 30. november 2021 Enig med ab over her, om hard konkurranse.. Jeg sveipet på profilen til en kompis for en stund siden, å følte meg nesten stygg etterpå, når jeg fikk se sikkert hundrevis med "perfekte" profiler. Gjør ikke det flere ganger 😅 Anonymkode: 58c67...5cb 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #5 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hei jeg er ny på Tinder og lurer litt på hva som er vanlig å få som likes pr dag eller uke. jeg er jente 30…. Helt ok utseende. Anonymkode: e5c54...367 Mann, helt ok utseende. 0 Anonymkode: b3444...846 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #6 Skrevet 30. november 2021 Kvinne 37, overvektig. Får 0-30 likes hver dag. Anonymkode: 5d7f0...08a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #7 Skrevet 30. november 2021 1500 første dag, så ca 1000 om dagen.Typisk pen. Venninne som ikke er spess pen, og la ut dårlig bilde, fikk 700 første dag, så litt under de neste. Kvinner får som oftest veldig mange. Er du ung og superbabe, får du jo helt enormt. Alle trykker. Anonymkode: af6c7...70a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #8 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Enig med ab over her, om hard konkurranse.. Jeg sveipet på profilen til en kompis for en stund siden, å følte meg nesten stygg etterpå, når jeg fikk se sikkert hundrevis med "perfekte" profiler. Gjør ikke det flere ganger 😅 Anonymkode: 58c67...5cb Jaaa jeg tok på at jeg var kvinne som ville treffe kvinner bare for å se bilder av de andre jentene på Tinder (mange er jo bi og er de samme som dukker opp hos gutta) og selvtilliten min sank totusen hakk når jeg så hvor pene alle andre er 😵🙁 Begynte til og med å spare til fillers og sånn men innså at nei 6000 kr i måneden på utseendet det har jeg hverken råd til eller syns er verdt det! Ikke rart at så mange jenter holder på med onlyfans og sugardating for å få råd til å se så bra ut! Anonymkode: de6cd...389 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #9 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): For rundt 100 likes om dagen. Er dame 30 og trodde jeg så bra ut, alltid fått høre det og alltid vært populær blandt gutter fysisk, men skjønner at jeg har hard konkurranse på Tinder nå som yngre jenter bruker fillers og botox og hair extensions og filtere og proffsminke og får 1000 likes om dagen! Anonymkode: de6cd...389 Bare 100 likes om dagen liksom. Skikkelig synd på deg. Hvordan skal man finne noen når man bare får 100 nye å velge mellom hver dag liksom. Anonymkode: eb8d5...6e6 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #10 Skrevet 30. november 2021 Kvinne 37, har to barn fra før. Får ca. 20-50 nye likes hver dag. Tror jeg er ca. 6 på en utseende-skala mellom 0-10. Anonymkode: e5b0f...d79
Gjest AprilRyan Skrevet 30. november 2021 #11 Skrevet 30. november 2021 (endret) Jeg er 39 og ikke spesielt pen eller attraktiv på andre måter, men får kanskje 0-5 likes pr dag. Bor i en middels stor by. Det er allikevel noen der jeg liker tilbake så er ikke misfornøyd sånn sett, men antall likes reflekterer nok hvor attraktiv man er og om man er kvinne eller mann. Endret 30. november 2021 av AprilRyan
exictence Skrevet 30. november 2021 #12 Skrevet 30. november 2021 Vet dere hva, det betyr veldig lite, om så ingenting hva dere får av likes på tinder. Kanskje noen bilder av noen er veldig tiltrekkende, og noen biler er det ikke. Noen redigerer seg selv og. Er det tiltrekkende? Noen bilder er man fornøyd med, andre ikke. Noen legger ut de beste bildene av seg selv. Kanskje de får mange likes? Noen legger ut utfordrende bilder av seg selv. Kanskje de får mest likes. Jeg liker best de personene som holder på med noe, ikke de som er oppstilte. Det er så utrolig mange ting som gjør at man får likes. Det teller nada.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #13 Skrevet 30. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Kvinne 37, har to barn fra før. Får ca. 20-50 nye likes hver dag. Tror jeg er ca. 6 på en utseende-skala mellom 0-10. Anonymkode: e5b0f...d79 Mann 34, med ingen barn. Gjennomsnitt høyde, inntekt og utseende. Ca 2-3 likes i måneden. Klager ikke, men forskjellen er så enorm at man skulle tro at vi lever på to ulike planeter 😂 Anonymkode: 1aa37...422 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #14 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bare 100 likes om dagen liksom. Skikkelig synd på deg. Hvordan skal man finne noen når man bare får 100 nye å velge mellom hver dag liksom. Anonymkode: eb8d5...6e6 Hvorfor den bitre og hånlige tonen? At man får 100 likes betyr da langt i fra at man har 100 stk å velge mellom! 99 av disse er kun ute etter sex eller nudes og den siste personen er kanskje rasist eller bor 490km unna og ønsker et helt annet liv enn hva jeg gjør. Det er ikke sånn at alle som finner en visuelt attraktiv passer en som partner 🤷♀️ Anonymkode: de6cd...389 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #15 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei jeg er ny på Tinder og lurer litt på hva som er vanlig å få som likes pr dag eller uke. jeg er jente 30…. Helt ok utseende. Anonymkode: e5c54...367 Hvis du er kvinne, 50-500 alt ettersom hvor du bor, alder, hvor pen du er etc. Hvis du er mann, omtrent 0 med mindre du er blant de få prosentene på toppen som alle jenter trykker "like" på og sier er "gjennomsnittlig". Vær glad du er jente/kvinne Anonymkode: cc2ec...f55
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #16 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vær glad du er jente/kvinne Jeg er himla glad jeg er mann. Har 10 likes akkurat nå, og jeg tipper at minst 9 av de er på seriøs kjærestejakt, og vil svare på melding. Hva skulle jeg med 600 damer, som ikke svarer, eller bare vil pule? Anonymkode: 41acf...6c2 6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #17 Skrevet 30. november 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Jaaa jeg tok på at jeg var kvinne som ville treffe kvinner bare for å se bilder av de andre jentene på Tinder (mange er jo bi og er de samme som dukker opp hos gutta) og selvtilliten min sank totusen hakk når jeg så hvor pene alle andre er 😵🙁 Anonymkode: de6cd...389 Jenter legger ut latterlig flatterende bilder på tinder. Jeg kan garantere deg at 90% ser langt mindre pene ut i virkeligheten. Anonymkode: 0b38a...4df 1
Gjest someone_here Skrevet 1. desember 2021 #18 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvorfor den bitre og hånlige tonen? At man får 100 likes betyr da langt i fra at man har 100 stk å velge mellom! 99 av disse er kun ute etter sex eller nudes og den siste personen er kanskje rasist eller bor 490km unna og ønsker et helt annet liv enn hva jeg gjør. Det er ikke sånn at alle som finner en visuelt attraktiv passer en som partner 🤷♀️ Anonymkode: de6cd...389 Hva er bedre å få: 10 likes eller 100 likes? Det er også en myte at kvinner liker kun de de liker. Hvis de gjør det, hvorfor dør samtalen ut så ofte?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #19 Skrevet 1. desember 2021 someone_here skrev (2 minutter siden): Hva er bedre å få: 10 likes eller 100 likes? Det er også en myte at kvinner liker kun de de liker. Hvis de gjør det, hvorfor dør samtalen ut så ofte? Jeg har hatt rundt 200 matcher tenker jeg (sletter når de har ligget lenge uten aktivitet), nå har jeg 40. Av de 200 har kanskje 30 av de ført til en samtale. Ingen av dem har ført til en date. For min del dør samtalen når jeg merker at det ikke er noe engasjement fra den andre parten. Jeg kan kunsten å føre en samtale, men det er det jaggu mange andre som mangler. Det eneste jeg vil er å finne en seriøs mann å dele livet mitt med. De mennene jeg starter samtalen med er ikke interessert. Dessverre... Anonymkode: b61da...68b 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #20 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har hatt rundt 200 matcher tenker jeg (sletter når de har ligget lenge uten aktivitet), nå har jeg 40. Av de 200 har kanskje 30 av de ført til en samtale. Ingen av dem har ført til en date. For min del dør samtalen når jeg merker at det ikke er noe engasjement fra den andre parten. Jeg kan kunsten å føre en samtale, men det er det jaggu mange andre som mangler. Det eneste jeg vil er å finne en seriøs mann å dele livet mitt med. De mennene jeg starter samtalen med er ikke interessert. Dessverre... Anonymkode: b61da...68b Kan jeg spørre om alderen din? Anonymkode: e5b0f...d79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå